הערפד, הקנטאור ואיש הזאב- פרק 3. בבקשה תקראו!!!!

VNKL 20/01/2015 573 צפיות תגובה אחת

הייתי חייב לחשוב מהר, לפני שהשבוי יגיע. אבל מה?
לפתע, עלה רעיון גאוני בראשי.
לקחתי את האל הקוצנית שלי, והסתכלתי במבט זועף אל השעון הדיגיטלי שעל התקרה ו.. זרקתי את האלה דרך הסורגים אל השעון.
האלה עפה במהירות מטורפת. ידעתי שזאת ההזדמנות היחידה שלי. אם האלה לא תפגע בשעון, לא תהיה לי שום ברירה אחרת ובסופו של דבר ישמידו את המגן הגדול.
האלה המשיכה לעוף אל עבר השעון הדיגיטלי ובסופו של דבר פגעה בו!
"יש!" צעקתי
"מה קרה?" חשד אחד הרובוטים
"אהה.. כלום. סתם, פשוט.." גמגמתי. הרובוט הסתכל עליי שוב פעם במבט חשוד וחזר לענייניו.
המספרים של השעון הפכו במקום מ- 16:52 ל- 15:52 וכך הזמן שבו מי שיביא את השבוי יתאחר.
"אהה.. עוד כמה זמן בערך השבוי יגיע?" שאלתי, מצפה בקוצר לרוח לראות איך עבדתי על הרובוטים
"אהה.." אמר הרובוט והסתכל על השעון הדיגיטלי "מה? חשבתי שהוא היה אמור להגיע ב- 5!"
"ו?" שאלתי. כאילו לא מבין כלום ממה שקורה.
"השעה עכשיו היא 15:52. אני, אני יכול להישבע שלפני רגע הסתכלתי על השעון וראיתי שהשעה היא 16:52. עליי להודיע לבוס שהתבלבלנו ושעליו להגיע לכאן בעוד כשעה ולא עשר דקות!" והרובוט התקשר לבוס שהיה אמור להביא את השבוי.
"יש!" אמרתי "התוכנית שלהם סוקלה, אבל עליי לנצל את השעה שנותרה לי כדי למנוע מהשבוי להגיע או לומר לסיירוס להיות בכוננות מלאה כי עוד מעט יתקפו את המגן הגדול. אבל איך?

לאחר שעה וכמה דקות, בשעה 18:06 כשהשעון הדיגיטלי הראה את השעה 17:06.
"הוא עומד להגיע!" צחק אחד הרובוטים.
לפתע, דלת המפקדה נפתחה ויצור ירוק עם שמונה זרועות חלקות וירוקות וכובע שחור על ראשו שהסתיר קצת את עיניו והוא החזיק איש עם בגדים בלויים, שיער שחור בצדדים ונעליים בלויות. האיש ניסה להתנגד, אבל היצור הירוק היה חזק מאוד והאיש לא יכל לברוח. היצור הזה והרובוטים עבדו בשביל רוג'ר הגדול, ורוג'ר ביקש מהם לתפוס את השבוי.
"בוס, כמעט חשבנו שלא תגיע!" אמר אחד הרובוטים
"ברור שאני אגיע, אידיוט! פשוט השבוי המעצבן הזה כל הזמן ניסה להתנגד! טוב, לפחות הוא יוכל לתת לנו את הנשק היחיד שיוכל להרוס את המגן הגדול! הה!!!" צחק היצור הירוק והרובוטים הצטרפו אליו בצחוק.
"אבל אלפרד, מה אם השבוי לא יסכים לתת לנו את הנשק?" שאל רובוט אחר
"אל תקרא בשם שלי, תקרא לי 'בוס'!!!" צרח אלפרד והמשיך "וגם, לא תהיה לו ברירה" והוא הסתכל במבט לועג על עיניו המסכנות של השבוי "ואם הוא יתנגד, אנחנו נכריח אותו!!! הה!!!" צחק אלפרד והרובוטים הצטרפו אלי וגם צחקו.


תגובות (1)

בבקשה תקראו!!!!

20/01/2015 17:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך