הקדמונים- פרק 1

VNKL 21/01/2015 540 צפיות אין תגובות

קארלו וקארלי הם שני אנשי קדמון מתקופה.. אהה.. קדומה ביותר.
לקארלו יש שיער אדמדם מתולתל, ולקארלי יש שיער כחול מתולתל, כנראה מכיוון שתמיד כל מי שפוגש אותו חושב שהשם שלו אומר ש"קר לי", ובגלל זה השער שלו כחול, בגלל הקור.
לקארלו וקארלי יש אויב מושבע, חזי הרשע. חזי תמיד מנסה לתפסו אותם אבל הוא מתקין מלכודות שמונעות ממנו לתפוס אותם.
יום אחד, כשחזי עמד לתפוס את קארלו וקארלי, שנהגו לקרוא לעצמם:" הזוג הקר", קארלו וקארלי מצאו מכונת זמן.
מכונת הזמן הייתה ממש מסתורית ומפחידה והם לא ידעו אם כדאי להם להיכנס אליה או לא.
איך הם ידעו שזאת מכונת זמן?
כי היה פתק עליה שהיה כתוב עליו:" זאת מכונת זמן".
לפתע, הם ראו את חזי מנסה לתפוס אותם. הם ידעו שאם הוא יצליח לתפוס אותם, הוא יהרוג אותם בגלל שהם מכעיסים אותו ובגלל כל המלכודות שהם שמו לו אז הם נכנסו אל תוך מכונת הזמן ועברו בזמן, אל שנת 2015.

קארלו וקארלי עברו דרך שער בין הזמנים בפחד.
"מעניין לאן נגיע, לאיזה זמן" אמר קארלו
"קר לי.." אמר ברעד קארלי
"אוי, אתה! לך תמיד קר!!"
"קר.." רעד קארלי
"אוי תשתוק וזהו!!" כעס קארלו עד שהם יצאו משער הזמנים ועברו אל חדרו של דיפר, ילד בן 13 שחי בשנת 2015, שאנשי הקדמון חשבו שאז העולם כבר יהיה רק אבק אחרי ההתפוצצות הגדולה שלו בשנת 5.
דיפר היה עם הגב אליהם וכשהוא הסתובב, הוא כמעט התעלף.
"מ- מי אתם?" שאל בפחד
"אני קארלו" אמר קארלו
"ואני קארלי" אמר קארלי
"ואנחנו הזוג הקר!!" צרחו בשמחה יחד
"א- אתם אנשי קדמון?" שאל בפחד דיפר
"כן!" אמר קארלו
"מ- מה אתם עושים פה?" שאל דיפר כשזיעה נטפה על מצחו.
לפני שקארלו וקארלי הספיקו לענות לו על השאלה נשמעה דפיקה על דלת הכניסה לחדר.
"דיפר?" נשמע קול מהצד השני של הדלת "אני מחכה ליד הדלת שתפתח לי!"
"מה זה דלת?" שאל קארלי כשדיפר דחף את שניהם אל מתחת למיטה שלו
"קדימה," אמר בלחץ "אתם חייבים להתחבא. אסור שהחבר שלי נד יראה אתכם! הוא ישתגע!".
"אני פותח!" אמר נד ופתח את הדלת.
"הו, הנה אתה! חיכיתי לך.. הרבה זמן" שיקר דיפר. כל מה שהוא רצה הוא שהוא יעזוב, אבל הוא לא יכל לומר לו את זה, אחרת נד היה חושד שדיפר מסתיר ממנו משהו.
נד ישב על המיטה, שמתחתיה התחבאו קארלו וקארלי.
"מה זה הדבר הזה שמעלינו?" לחש קארלי
"אוי תשתוק כבר אידיוט!" צעק קארלו
"מה זה היה?" חשד נד
"אהה.. שום דבר!" שיקר דיפר
"אני נשבע ששמעתי משהו!" אמר נד.
דיפר ממש פחד.
הוא ייכנס להיסטריה אם יגלה את שני אנשי הקדמון המוזרים האלה.
הכול היה.. אבוד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך