יש הרשמה של מלחמת התליון, כדאי להירשם! הודעות בסוף!

VNKL 22/06/2016 651 צפיות 6 תגובות

כשיש סכנה ממשית לעולם, כל הכוחות החזקים צריכים למצוא הגנה, וגם הרעים מחפשים התקפה "קולעת". תכירו את טוני, ילד בן 12, בעל שיער שחור וקצר, עיניים חומות, גופו הרזה, שלא היה גבוה מדי אבל גם לא נמוך מדי. טוני הוא ילד רגיל לגמרי, בעל חברים רגילים לגמרי ומשפחה רגילה לגמרי, עד שיום אחד לידיו של טוני מזדמן תליון בעל כוח רב עליו הוא לא יודע, את התליון הזה גם הרעים וגם הטובים רוצים ורודפים אחר טוני.
הרשמה:
אז חוץ מהמנהיג של ה"אוזרים", חבורה של המוני פושעים/רשעים/זדונים, ששמו של המנהיג הוא באיון, בהרשמה אפשר להמציא איזה רשע שאתם רוצים:
שם:
מראה:
דבר שמאפיין אותו (נגיד שליטה בחרב):
הרגל כלשהו, לא חייב:
עבר, אם יש:

אפשר גם לעשות דמות טובה, שומר עולם:
שם:
מראה:
כוחות:
הרגל כלשהו, לא חייב:
עבר, אם יש:

אשמח מאוד אם תעשו דמויות רעות, כי יש לי פחות מהן, אבל אם אתם רוצים טובות, תעשו.
העיקר שתעשו.
סתם :)


תגובות (6)

בבקשה תירשמו :)

22/06/2016 14:20

בבקשה!

22/06/2016 19:01

דמות רעה (לבקשתך):

שם: ברדוס דרייקון

מראה: הוא בחור גבוה שתמיד לובש את אותן גלימות ירוקות המוכתמות בדם קרוש. על כתפו תלויה קשת ארוכה וקטלנית ועל כתפו השנייה – אשפת חיצים המכילה חצי אש, חשמל, רעל, קרח ועוד. שיערו שחור וארוך והעיניים שלו כחולות עם מבט הרסני.

משהו שמאפיין אותו: למעשה יש שני דברים. הראשון הוא העובדה שהוא ממש ממש טוב בחץ וקשת (יש שמועות שהוא מעולם לא פספס בעשור האחרון) וזה שהוא לא ידוע במיוחד ובעל מראה תמים כך שהוא לרוב מצטרף לאויביו, מחסל אותם מבפנים ומורד בהם יחד עם חבריו.

הרגל כלשהו: הוא מאוד אוהב לצוד. אם יש בשמיים להקת ציפורים או אייל אקראי מסתובב בשטח הוא לא יעצור את עצמו, ירה בו ויצוד אותו.

רקע: הוא גר בבקתה קטנה ביער ועבד בתור צייד פשוט, אך הוא שאף לכוח ועלה בסולם הדרגות של הציידים השונים (על ידי רציחת הבא בתור בסולם ולעיתים גם רציחת מתחריו) עד שהוא נהיה הצייד הרשמי של המלך. אך המלך היה מגעיל אליו במיוחד אז הוא נטש והפך לצייד חופשי ולשודד דרכים מסוכן, עד שהוא שמע על התליון ויצא לחפש אחריו.

23/06/2016 08:04

אתה יכול לשנות בה פרטים (למשל אם אין מלך אלא דמוקרטיה).

שכחתי להוסיף: ברדוס דרייקון פועל לבדו, לא עם החבורה של הרעים ולא עם הטובים, ולכן הוא נקרא רע אל-אף שהוא לא עם הרעים. יכול להיות שבמהלך ההרפתקה הוא יצטרף אל הרעים ואולי יעשה כמו שהוא אוהב, "יצטרף" לטובים ובעצם יהיה סוכן כפול.

23/06/2016 08:07

    דמות יפה.
    יכול להיות שאכניס בה כמה שינויים קטנים, אבל בסדר :)

    23/06/2016 09:13

עוד דמויות בבקשה

23/06/2016 09:13
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך