VNKL
תגידו לי מה הכי אהבתם..

כמה סיפורים שהייתי רוצה לכתוב, לחובבי פנטזיה..

VNKL 17/12/2014 593 צפיות 2 תגובות
תגידו לי מה הכי אהבתם..

טוב, אז החלטתי לעשות הפסקה קצרה עם הסדרה "צוות יד"א, ויש לי כמה רעיונות חדשים:

1. כיבוי אורות –
נגמרה מסיבת סיום בית הספר היסודי, וכולם חוגגים.
הנגן היה אמור להיות רון, אבל רון בדיוק לא הגיע באותו היום.
הנגן שהחליף אותו מסר לנו שרון אמר לו שהוא חולה.
הנגן המחליף הוא ילד חדש בבית הספר שהגיע רק לפני רבע שנה, אין לי מושג למה, הרי קרוב לאז נגמרה השנה! אבל מי יודע..
הוא בא מרוסיה, והוא עלה לא מזמן לארץ.
כשמנגינת הדיסקו בפסנתר החשמלי שולאד (ככה קוראים לתלמיד החדש) ניגן נמשכה.
לפתע, הופיע מפלץ בעל פרווה סגולה, פנים ירוקות ועיניים בעלות אישונים שכמעט יוצאים ממקומם, בעל קרניים גדולות על ראשו, שטיפס על במת המסיבה בצעדים אטיים ברגליו בעלות הציפורניים הארוכות.
המפלץ שאג, וכל ילדי מסיבת הסיום ברחו בצרחות איומות.
הם לא ידעו, שהמפלץ הזה עמד להתרבות וההתרבות שלו יכולה להשמיד את כל כדור הארץ.

2. זיופי שמשות-
לא חשבתם פעם שהשמש שעליה אתם מסתכלים היא בעצם שמש מזויפת ושהשמש האמתית בעצם נמצאת בתיקון נמרץ?
אני מניח שלא, כי זה אף פעם קרה, נכון כך אתם חושבים?
טעות!
זה קרה פעם. האמת היא, לא כדאי לי לומר 'פעם', הרי זה קרה בשנת 2016, עוד שנתיים מכאן!
מחבל מתנסה ביותר חיבל בשמש, והשמש נפגעה קשות, ומשום מה, המחבל הצליח להתחמק מבין שומרי השמש המנוסים, וברח להם בין האצבעות.
נאלצו להביא את השמש לתיקון, אך לא ידעו כיצד להאיר את כדור הארץ, שיש לו, בשונה משאר הכוכבים במערכת השמש, רק שמש אחת!
הם החליטו לשים שמש מזויפת שפולטת אור בערך באותה כמות שהשמש האמתית יצרה, והיא תישאר במקומה של השמש האמתית, עד שהשמש האמתית תתוקן. הם חשבו שהכול יסתדר. וכמובן,

הם טעו..

הם לא יודעים שפרופסור מרושע ביותר מנסה לתפוס שליטה על השמש האלחוטית הזאת, למרות שהשליטה בה מאוד קשה, ויש הרבה שמירה עליה.
הוא יודע שכאשר הוא יתפוס שליטה עליה הוא יצליח לכבות אותה מתי שירצה, ולהדליק אותה מתי שירצה, ומתי שכל עוזריו של אותו הפרופסור יגלו שאדון הירח, שהוא האיום היחיד שמאיים על תכניתו של הפרופסור, הם יודיעו לפרופסור, והפרופסור ישמיד את השמש.
אדון הירח יוכל למנוע מהם להשמיד אותה, אך עוזריו של הפרופסור הם הרבה מאוד אנשי זאב חזקים! הם לכאורה יצליחו לגבור עליו!
בלעדי השמש, כדור הארץ לא ימשיך להתקיים!
מה הם יעשו?

3. יונת השלום- יון המלחמה- אתם מכירים את יונת השלום? זאת שלקחה את ענף הזית אל נוח בתיבה? היא מסמלת את השלום, נכון?
אז היא התרבה עד היום, והנכדה של הנכדה של הנכדה שלה נמצאת עכשיו בקן. שלו ושקט בעולם בזכות יונת השלום, שנותנת שלום לעולם, אך השלום לא נמשך לעוד זמן רב..
יונת השלום, שמה הוא בטסי, מגלה שבזמן שהיא הייתה במסע לקיחת ענף הזית, אחד העוזרים של נוח, שבגד בו, שמו הוא: יסון, יצר גזע חדש של יונים של מלחמה.
יוני המלחמה התרבו בסודיות גדולה, אך לבסוף, בימי בטסי, יונת השלום, הנכד של הנכד של הנכד של יון המלחמה שיצר יסון, שמו של יון המלחמה הוא ארון.
ארון פולש לקן של בטסי וחוטף אותה ולוקח אותה לכלא של כל יוני המלחמה שהתרבו מיון המלחמה שיצר יסון.
בטסי מגלה שיוני המלחמה מתכננים עוד מעט להתחיל התרבות ענקית ולהתחיל מרד ענקי ולגבור על כל יוני השלום שהתרבו מיונת השלום שהייתה לנוח.
ואם יוני המלחמה יצליחו להביס את יוני השלום, הם ישתלטו על העולם כולו!


תגובות (2)

טוב אני אגיד את האמת הכל נשמע לי מאוד שטותי אבל בסיפור השני לא הבנתי איך האנשי זאב נגד הירח (רבע שנה = 3 חודשים )

17/12/2014 20:43

דבר ראשון אני מסכימה אם פריקי מעליי, אבל בתור חננת פיסיקה (לפחות אני מודעת לעצמי) אני חייבת להעיר על הסיפור האחרון, אין לי בעיה אם כתיבת סיפור שהדמות הראשדית היא חיה, אצלי זה סוס, אבל יון אומר אטום שמספר הפרוטונים ןהאלקטרונים שלו לא שווה, אני דיי בטוחה שלא הבנת אז אני אגיד את זה ככה:
יונה ויונים זה גם בזכר וגם בנקבה, למרות שאני מודה שזה מבלבל. בסיפור השני לא הבנתי כלום, אני אשמח להסבר! מקווה שלא נפגעת או שיצאתי רעה, אם כן אז סליחה.

18/12/2014 16:47
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך