בקרוב אני אעשה גם פאנפיק (אני לא מאמינה שאני אורמת את זה) על האגדה של קורה שנגמרה אתמול.

לא רגילה: פרק 2

20/12/2014 523 צפיות אין תגובות
בקרוב אני אעשה גם פאנפיק (אני לא מאמינה שאני אורמת את זה) על האגדה של קורה שנגמרה אתמול.

"רגע, מה זאת אומרת, התגעגעת אליי?" שאלתי את הדמבלדור המוזר. "אני מכירה אותך, זה ברוק, אתב דמבלדור, אבל איך אתה מכיר אותי?"
ראיתי שמעט כאב התנוסס על הפנים שלו.
"אני לא דמבלדור. קוראים לי מרטין." הוא אמר אחרי כמה שניות. "דמבלדור היה סבא שלי." הופיעה על הפנים שלי הבעת צחוק, כשירדה כשהבנצי שזה רק חלום ואני צריכה לזרום.
"כן בטח, ותן לי לנחש, אתה גם המנהל הנוכחי של הוגוורטס." אמרתי בציניות
"אני חושב שהתבלבלת ביני לבין אחי." הוט כאעחו הסביר לי. בהיתי בו כאילו הוא אמר לי שהוא חייזר שבא להשמיד את פטריק סטאר ולנקום בבובספוג.
"למה את בוהה בי ככה?" הוא שאל. "יש לי משהו בתוך בזקן?"
"לא.. פשוט.." ניסיתי להסביר. "לא משנה."
"טוב בלי לבזבז לך זמן, אני אמסור לך את המסר שלי." הוא אמר לי. "לפני כמה שנים, אבא שלך מלך בממלכה קסומה שנמצאת במימד אחר. כל אחד שעובר את גיל 70 צריך להיות קוסם שומר של מישהו אחר. כשסבא שלך הגיע לגיל 70, נבחרה לו אישה יפה. אבא שלך התאהב בה. הבעיה הייתה שכבר היה לה בן זוג. איש עדין וחמוד בשם ניק."
"מה זאת אומרת קוסם שומר?" קטעתי אותו.
"כשקוסם מגיע לגיל 70, הוא מתחיל לשמור על בן אדם כלשהוא בכדור הארץ, לעזור לו בלימודים, לשלוח לו חלומות טובים ודברים כאלה. בלי שהוא ידע. אני למשל, הקוסם השומר שלך." הוא הסביר.
"אתה רוצה לומר לי שאתה בן פחות מ90?" שאלתי.
"לא, פשוט אשת השמירה קודמת שלי נפטרה מזקנה" הוא הסביר. צחקקתי כי הבנתי שזה אומר שהוא בערך בן 200. "אז אני אמשיך. אבא שלך ויתר על כס המלכות ועבר לעולם האמיתי, ורימה את ניק והתחתן עם האישה. ככה הוא פגש את אמא שלך- ויצר אויב. ניק שינה את השם שלו ללורד הסיוטים. הוא עבר לצד האפל. הוא רצח הרבה אנשים בחיפוש אחר שער בחזרה לכדור הארץ אחרי שאבא שחך כלא אותו במימד הקסם. עכשיו גרוע יותר- הוא מצא גישה לחלומות של אנשים. הוא יוצר סיוטים. ובקרוב הוא ישמיד את מימד הקסם- וגם את כל מה שטוב בעולם שלכם. והחלומות. את צריכה למצןא דרך להגיע למימד הקסם, שם אדריך אותך איך להשתמש בכוחות הקסם שלך."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך