ג'וקר
כמו תמיד תודה!

לוחמי האופל – הדור החדש – פרק 19

ג'וקר 21/09/2014 592 צפיות 2 תגובות
כמו תמיד תודה!

לוביאנקה (מטה המשטרה החשאית של רוסיה) מוסקבא, רוסיה, 05:44

"אני יכול להריח את המוות פה." אמר הגנרל והביט סביב, "ניסו לסדר לנו את המטה הכללי אבל יש קיצוצים, אי אפשר." ענה בָק "איך הארצות הברית היו מקבלים את זה?" מלמל הגנרל, "אני בטוח שהיו מסדרים לנו לפחות שתיה קלה." ענה בָק, הגנרל התיישב ליד השולחן והביט בפקיד שהתיישב מולו, "אתה דומה לסטאלין." הוא אמר לפקיד, "אני טאטארי." אמר הפקיד ביובש "עוד סיבה לגלח." ענה הגנרל, "טוב, כבוד הגנרל." אמר הפקיד, "ביקש ממני ראש הפס"ב (שירות הביטחון הפדרלי הרוסי) לדווח לך שחיסלנו כמה מראשי צבא אללה."
"ווידאו שזה הם?" שאל הגנרל "כן." אמר הפקיד "אני רק צריך לומר לך את השמות ולעבור לנושא הבא."
"בבקשה." אמר הגנרל, "עומרן ארסאלייב."
"מבוקש." אמר הגנרל "חוסל ליד בסלאן." אמר הפקיד "חדאף רמאדייב?"
"כן, השרץ הזה גרם לי בעיות יותר מעכברים בבית." אמר הגנרל ונזכר בפיצוץ הגדול ליד הקרמלין
"חוסל גם." כך הם עברו על רשימה שלמה של שמות שהסתיימו ב-ייב, לבסוף כשהגנרל חשב שהם לעולם לא יסיימו הפקיד אמר, "קיבלנו מידע."
"כולנו מקבלים מידע." ענה הגנרל בשקט "לפני שנתיים נעלמו ארבעה לוחמי אופל משטחי הקיסרות."
"כן זכור לי." אמר הגנרל והחל לשחק עם עט, "נמצאו שלוש מהם." הגנרל שמט את העט ולחש "איפה הם?"
"נראו לאחרונה באחת ממדינות החסות של הקואליציה."
"איפה בדיוק?" שאל הגנרל "חווארז מקסיקו." ענה הפקיד לאחר שעלעל בדפים "מה לעזאזל?" שאל בָק, "הם הצטרפו לקאסל." לחש הגנרל "וכנראה קיבלו כוח כמו שלו." הוא הוסיף "אז מה עושים?" שאל בָק "הייתי משיב באותו מטבע." לחש הגנרל "אבל בקיסרות לא יאהבו את זה."
"אנחנו צריכים לאחד כוחות בקיסרות." אמר בָק "וגם אם זה לא יהיה מהלך טוב אנחנו לא יכולים להסתכן."
"בָק אני לא פוליטקאי, אני לא יכול להבין מה יקרה אם אני אעשה את זה, אני חייב לדבר עם האנשים בממשל." אמר הגנרל "אין לכם הרבה מה לעשות." אמר הפקיד "אבל יש לי מתנה בשבילכם."
"גלשן קרח?" שאל הגנרל בחצי עניין "קרוב." אמר הפקיד "קיבלנו דוגמית, של הדם ששייך לג'ק קאסל, הוא נמצא בהקפאה ונלקח יומיים אחרי שג'ק לכאורה נהרג על ידי רומונוב, וימים ספורים לפני שהוא נעלם."
"תן לי אותו." אמר הגנרל "אני אתן אותו למדענים אני חייב לזהות מה האידיוט הזה הזריק לעצמו."
"יתנו לך אותו באזור מעבדות." אמר הפקיד, הגנרל נאנח ונשען לאחור, "כבודו בסדר?" שאל בָק "רק עייף." מלמל הגנרל "אני צריך לדבר, עם החברים בסובייט העליון, וגם עם מ.צ.ע לגבי אישור הרחבת הפעולה בשטחי דרום-אמריקה."
"מתי המשימה שלי?" שאל בָק "היא תגיע, הספינות בדרך לשם."
"מה עוד צריך להעשות?" שאל בָק "אני צריך שתמצא לי את אחד הלוחמים האמריקאים שלנו, הכי אמריקאי והכי נאמן, אני צריך שיימצאו את גרג."
"גרג מת."
"שנינו לא יודעים את זה." אמר הגנרל "ואני רוצה שנמצא לפחות גופה."


תגובות (2)

קראתי כל מיני דברים. כתיבה מוכשרת כמו שכבר ציינתי אבל אני לא מוצאת עלילה :O זו סתם אני מבולבלת אש?
אגב שלחתי בפרטי אבל זה לא שולח לך כנראה נוטיפיקציה

22/09/2014 19:13

תמשיך! זה נהדר… אני באמת קצת לא הבנתי אבל אהבתי מאוד!

23/09/2014 07:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך