Amora
*אחרון לחלק הזה ^^ החלטתי לעשות כמה חלקים (כאילו "עונות") כי יש שם שינויים גדולים בעלילה, וגם כי זה מגניב ונותן לי לעצב כריכה חדשה לווטפאד חחח אז הפרק הבא יהיה הפרק הראשון של החלק השני והוא יהיה פרק 15 ולא פרק 1. אז זהו, רק רציתי להגיד את זה חח

מבוך האשליות- פרק 14 (אחרון)

Amora 30/08/2015 595 צפיות 5 תגובות
*אחרון לחלק הזה ^^ החלטתי לעשות כמה חלקים (כאילו "עונות") כי יש שם שינויים גדולים בעלילה, וגם כי זה מגניב ונותן לי לעצב כריכה חדשה לווטפאד חחח אז הפרק הבא יהיה הפרק הראשון של החלק השני והוא יהיה פרק 15 ולא פרק 1. אז זהו, רק רציתי להגיד את זה חח

"שיקרת לי? במשך כל הזמן הזה שיקרת לי?" דניאל הסתכלה אל תוך עיניו של חברה הכבול בניסיון להוציא ממנו הודאה אמיתית. המלכה הסתכלה על המאורע בחיוך, וסימנה לחיילים שלה לתת לה לעשות כרצונה. היא הצליחה לקרוא אותה, וידעה שמה שתעשה יפעל לפי התוכנית שלה.
"לא רציתי שתיפגעי." הוא ניסה להסביר לה.
"מהרגע שאיבדתי את היקר לי מכל- נפגעתי כמו שלא נפגעתי מעולם, ושום דבר לא היה משפר את התחושה הזאת." היא הסבירה לו והצמידה את להב חרבה לגרונו. "אמרתי לך שהרוצח יזכה לעונש ראוי, נכון?"
"דניאל,"
"בכלל התכוונת לספר לי את האמת, או שתכננת שאיכשהו ההאשמה שלך תציל אותך?" היא שאלה, והוא לא ענה. "חשבתי שאתה חבר שלי."
"אני חבר שלך."
"לא, כבר לא." היא החזירה את חרבה לנדן ופנתה לצאת במהירות לפני ששאר החיילים של המלכה יחליטו לעצור אותה על פריצה. היא השאירה אותו שם כדי שיקבל את העונש שלא תצליח לתת לו. "תוודאי שהוא יקבל את מה שמגיע לו." היא פנתה אל המלכה רגע לפני שנבלעה בחשכה שביציאה.
"דניאל! תעצרי! תחזרי!" טוביאס ניסה לקרוא לה בכל כוחו בעוד נלחם בחיילים שתפסו בו כדי להשתחרר, אך ללא הועיל. היא לא הקשיבה לו, ולא התכוונה לעזור לו.
המלכה הביטה בה ברצון ופנתה אל טוביאס שכבר וויתר ונפל על ברכיו בראש מושפל. "אמרתי לה שאנחנו חברות." היא אמרה. "ואתה- אם תרצה שהיא אי פעם תסלח לך, תצטרך לבצע את המשימה שאטיל עלייך."

החיילים הצליחו לתפוס אותה בראייתם כאשר פסעה חזרה לכיוון היציאה. היא רצה בכל כוחה כשהם מאחוריה. הם היו שלושה, אחד מקדימה, ושניים מאחוריו. היא לא הצליחה לראות אותם בבירור באפלה, אך לא היה בה ספק מה לעשות. היא סובבה את מבטה מספר פעמים כדי לבדוק מה המצב בניהם, ושמה לב שהראשון מצליח לסגור את הפער בניהם. בכל הכוח שעמד לרשותה היא הגבירה את ריצתה והתפללה שלא תמעד בדרך ותקבע לעצמה את גורלה.
לא משנה מה עשתה, לא משנה עם כמה כוחה השתמשה, החייל שמאחוריה לא הרפה והצליח להתקרב אליה יותר ויותר.
היא כבר החלה לפחד, והפחד שלה התממש כאשר זרועה חזקה תפסה את גופה מסביב למותניה, הרימה וסובבה אותה והניחה אותה בכוח על כתפו כשהוא המשיך לרוץ בעוד הוא תופס ברגליה כדי לשמור עליה שלא תיפול. זה קרה כל כך מהר, והיא לא הבינה מה קרה, אך הקרבה החדשה הזאת אליו גרמה לה להבין משהו אחר. הלבוש שלו היה מוזר. הוא היה לבוש במעיל שחור, ומכנסיים נוחים שתפסו בחגורת כלים ריקה.
"מה אתה עושה? מי אתה?" היא שאלה מיד כאשר הבינה שהוא בכלל לא חייל.
"מישהו שמציל אותך. עכשיו תשתקי." הוא השיב לה בהתנשפות ובחוצפה וכן השתיקה אותה כהוגן. היא לא מצאה את המילים לענות לו. כשהרימה את ראשה אל עבר הרודפים אותו, שהיו באמת זוג של חיילים נחושים, והבינה עד כמה הפער בניהם גדול, וויתרה מלריב ולתת לו לצאת הגיבור שמציל את "העלמה במצוקה", כפי שכנראה רצה להיות.
מבלי ששמה לב, הם הצליחו לצאת משער הארמון, ובכך גם לעורר את החיילים שבשער מהכישוף של ג'יימס, הבחור שעזר להם להיכנס מלכתחילה. היא נאנחה בעצבנות כשנזכרה בשקרים שסיפר לה טוביאס, ונשבעה שברגע שתצא, היא תחפש שוב את ג'יימס, כדי שתוכל להיות עם האחד שהלב שלו באמת טהור ונקי.
ברגע שעברו בשער הצמחייה שהוביל למבוך, החיילים האטו את רדיפתם עד שנעצרו. ההחלטה המוחלטת שלהם גרמה לה לחשוש. היא מעולם לא הייתה בתוך המבוך ולא ידעה מה צפוי לה שם, והעובדה שהחיילים בעצמם לא מעוניינים להיכנס אליו, לא עזרה לביטחון שלה, שגם ככה ירד מהרגע שפסעה בחזרה.

המלכה חזרה לצינוק, וכפי שסיפר החייל, הגנב לא היה שם.
טוביאס הלך אחריה, בלית ברירה, כששתי ידיו כבולות באזיקי פלדה. היא סמכה על התחושות שלו מספיק כדי לדעת שלא ינסה או ירצה לברוח, ועל כן, לא הקשתה על ההגנה עליו.
היא השפילה את ראשה והסתכלה מקרוב על השלשלאות הקרות. הן נמסו, היא שמה לב לכך טוב מאוד. לרגע קט תהתה מה היה יכול לגרום לכך, כי הרי לגנב אין יכולות להט שכאלה, ומיד נזכרה באורחת החדשה שלה.
היא פנתה לצאת במהירות כשהתוכנית עדיין בראשה. טוביאס לא מיהר להצטרף אליה. הוא בחן את הצינוק קודם, מתוך סקרנות, והתכופף אל עבר השלשלאות שעל הרצפה. הוא הרים את ראשו להביט בשלשלאות שירדו מהתקרה, וקלט את אותו סימן בין שניהם- סימן החריכה והברזל שנמס והתקרר שוב, הסימן שהמלכה שמה לב אליו. הוא התעניין מאוד לדעת מי היה שם, ולמה הוא כל כך חשוב, ובאותו זמן, גם לדעת כיצד השתחרר.
הוא הסתובב חזרה, ולבסוף, עלה חזרה למעלה, מהצינוק התחתי. לפי המבטים של המלכה ולפי הזירה אליה לקחה אותו, נראה היה לו שהוא יודע מה המלכה רוצה ממנו עכשיו, לאחר שהתוכניות השתנו בשבילה.


תגובות (5)

אז הגנב ששוחרר עוזר לדניאל לברוח. וקלואי בעצם עזרה לו לברוח, המלכה חושדת בה וככל הנראה עכשיו יקרה לה משהו רע? סתם מנחשת ^^
אני מאוד אוהבת את הסיפור הזה!
תמשיכי!!!

30/08/2015 17:39

    תודה רבה! ו-טוב, תצטרכי לגלות בעצמך חח
    המשך בקרוב :)

    30/08/2015 19:24

יואו, קראתי את הכותרת ואני רואה שכתוב: אחרון, אז אני מתחיל ממש להילחץ שהחלטת להפסיק וכבר התכוננתי לתגובה ארוכה לשכנע אותך להמשיך כי אני ממש אוהב את הסיפור ואת הכתיבה שלך ואז ראיתי שאת מחלקת את זה לחלקים אז נרגעתי.
אני לא מאמין על הטוביאס הזה! רק לא הבנתי איזה אינטרס היה לו לעזור לדניאל להגיע אל המלכה עד עכשיו, למה דניאל לא הרגה אותו וזהו?! זה מה שמגיע לבוגדים כמוהו.
רק אין כל כך תיאורים איך היא מרגישה בקטע שהיא מגלה שהוא בגד בה כל הזמן הזה, יותר תיאורים של פעולות וכמעט אין תיאורים של רגשות.
למה זה מגיע לה(קלואי)? היא עוזרת למישהו אבל עכשיו רוב הסיכויים שהמלכה תכלא אותה במקומו או יותר גרוע.
חשבתי שכולם היו במבוך, שכל הממלכה הזאת זה מבוך אחד גדול…
הייתי משנה את, "ההחלטה המוחלטת", זה נשמע קצת מוזר ולא מתאים. במקום זה את יכולה לכתוב, "ההחלטה הפזיזה/המהירה/הספונטנית/השנויה במחלוקת/המוזרה/ או פשוט, ההחלטה שהחליטו."
לא שמעו מרוב הדמויות כבר הרבה זמן…
בפרקים האחרונים העלילה נעה סביב דניאל-טוביאס-קלואי בלבד.
מקווה שבפרקים הבאים תאירי קצת יותר על הדמויות האחרות(במיוחד ג'יימס וסקיי, אבל הכי חשוב זה נואה ואליסון והבת ים ששכחתי איך קוראים לה.)
חוץ מזה, מאוד נהניתי מהפרק, מקווה שתמשיכי בקרוב(מאוד קרוב!)!
נ.ב.
סליחה על החפירה… D:

30/08/2015 20:36

    חחחח כן עשיתי את זה בכוונה ;) אבל את תתבייש לחפור, להיפך, כמה שיותר חפור יותר טוב!
    הממ אני אבדוק את מה שאמרת ואנסה לתקן. וכן, הפרקים האחרונים מתמקדים בהם כי רציתי שזה יהיה מרתון של מה שקורה עד הסוף של החלק הזה, שאר הדמויות יופיעו יותר בחלק השני, פשוט גם לא היו לי ממש רעיונות להמשך וגם רציתי שזה יתרכז רק בדמויות האלה (שלהן יש לי הרבה יותר רעיונות לצערי, ולכן פחות יוצא לי לכתוב על האחרות. נ.ב- אקו, קוראים לבת הים אקו חח)
    ובקשר למבוך, בהתחלה הממלכה עצמה באמת הייתה מבוך ממש אבל אז זה די השתנה שמסביב לארמון יש מבוך ענקי משיחים כמו מגן כזה ושהארמון מוקף ביערות וכפרים, אבל המקום הוא די סוג של מבוך מבחינת שהכל נראה אותו הדבר, והמבוך האמיתי-אמיתי הוא זה שמסביב לארמון, אתה תראה למה התכוונתי בפרק הבא :)
    או מחר או מחרתיים אני אעלה את הפרק, אני פשוט רוצה לסיים את הפרק שאחריו לפני שאני מעלה אותו.

    31/08/2015 14:46

אקו! שכחתי אותה…
תמשיכי!!!!

31/08/2015 15:48
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך