mix17
מקווה שסקרנתי אותכם ושתירשמו למרות השעה ^^

מדבר-פאנפיק על אווטאר- הקדמה והרשמה :))

mix17 01/10/2014 1150 צפיות 7 תגובות
מקווה שסקרנתי אותכם ושתירשמו למרות השעה ^^

מדבר-הקדמה-

השמש בערה ושרפה את שיערה השחור, הרגשתי את חומה ונשמתי עמוק אל ראותי את אוויר המדבר הצח. המדבר תמיד היה המקום האהוב עליי ביותר בעולם, למרות שלא ביקרתי בשום מקום אחר.
פסעתי על החול החם כשלרגליי רק התחבושות המאפיינות את רוב כשפיי החול. רוח התחילה לנשוב ואני עצמתי את עיניי מעט והנפתי את ידי באוויר ככשף חול טיפוסי, כדי שהחול לא יכנס לעיניי.
התקדמתי לכיוון החדר הראשי באכנסיית 'פנינת המדבר, בה עבדתי וגרתי מאז היותי ילדה קטנה, החדר שבו עברו עלי כל כך הרבה דברים.
"מתי כבר תצאי מהחור הזה ותמצאי לך מקום רציני לגור בו, נארה?" שאלה פרו, אחראית האכסניה והמנהלת שלה.
"אני אוהבת את המקום הזה, פרו." חייכתי עליה ולקחתי כמה סדינים נקיים לשים על המיטות בחדרים האחרים.
"את כל כך צעירה, נארה. יום יבוא ותתחרטי על זה שלא עזבת…" היא מלמלה יותר לעצמה מאשר לי.
חייכתי לעצמי ויצאתי מהחדר הראשי לכיוון חדר מספר חמישים ושש שהיה אמור להיות ריק.
דפקתי על הדלת רק מתוך נימוס ונכנסתי כאשר אף אחד לא ענה.
הלם הציף אותי כשראיתי את מה שראיתי.

הרשמה-
אני צריכה כמה בנים ובנות, כמו שראיתם נארה היא לא האווטאר וזה היה משהו כמו בסגנון שקטרה הייתה מדברת בהתחלה של אווטאר הראשון (אני עושה פאנפיק ממש שונה^^)
אז אני צריכה את לפחות כשף אחד מכל סוג ולפחות שני אנשים רגילים, אתם יכולים לשים להם תת כשפות אבל בלי להיסחף ולעשות אותם אלוהים :))

שם:
גיל:(סביבות 17 כזה)
מראה:
אופי:
כשף:
תת כשפות:(לא חובה)
רקע(לא חובה אבל יכול להוסיף )
משהו נוסף(כמו חיית מחמד או איזה פרט חשוב אחר:)

אז בסך הכל אני צריכה שש דמויות אבל תרשמו כמה שבא לכם ואני אבחר את הדמויות הראשיות והשאר יהיו משניות :))


תגובות (7)

דבר ראשון, בלי להעליב- נארה זה לא שם של כשפת חול. לכל סוג כשפות יש תחושה אחרת לשמות שהם נותנים- כשפי אדמה משתמשים כמעט רק באותיות קשות ובשמות קשים קמו רוקו וטאק. כשפי מים מתחילים בקשה ומתרככים- כמו סייל, אמה, דהנה, כשפי אש משתמשים באותיות שורקות/חמות כמו שונמה, זיאולה.. וכשפי אוויר משתמשים בהמון המון צלילים בשמות, כמו נהיה, ואנהי,
לא לשכוח גם את המראה האופייני: עיניים חומות/ירוקות- אש/אדמה. כחולות- מים. אפורות- אוויר.
מקווה שעזרתי^^

שם: זיק
גיל: 17
מראה: שיער חלק ואדום, עיניים חומות.
אופי: מאוד תוקפני וחשדן, מנסה לא לבלוט בציבור, אין לו חברים.
כשף: כשף אדמה
תת כשפות: פחם ועשן.
רקע: נולד באומת האדמה ונחטף כשהוא היה ילד לשרת במפעלים של אומת האש, שם למד לייצר ולהכניס פחם לתנורים הלוהטים. כעת זה הדבר היחידי שהוא יודע לכשף, והוא מרגיש חסר תועלת. הוא מנסה ללמוד להשתמש בחרב.
משהו נוסף: הוא לא מוכן לספר איך הוא נמלט מהמפעל.

02/10/2014 15:17

שם: וידאד (מבטאים את זה- widad)
גיל:17
מראה: שיער חום גלי עד אמצע הגב, עיינים זהובות- חומות, גובה ממוצע, גומת חן בלחי ימין.
אופי: חמודה, לא טיפשה אבל לפעמים היא מתנהגת ככה… ממהרת לתת אמון, ממש לא חשדנית, חולמת בהקיץ הרבה, מנסה למצוא משהו טוב בכל דבר, שונאת שקרנים.
כשפית: אש
תת כשפות: אין
רקע: בת יחידה להורים שלה, הם שלחו אותה ללמוד באקדמיה כשהייתה בת 16 ומאז הם מתראים קבוע רק פעמיים בשנה, אבל כותבים אחד לשני מכתבים.
משהו נוסף: יש לה חיית מחמד נמר-דולפין (זה דולפין עם רגליים של נמר, שפם של נמר ועיניים של נמר) שקוראים לו ביציר. (הוא יצור דו חי)
איך?

02/10/2014 16:00

שם: ג'סלי
גיל:16
מראה: שיער שחור, חלק וארוך ועיניים תכולות כים. היא לובשת בדרך כלל חלוקים כאלו, כמו של קטרה או בני הדודים של קורה…
(אחותי רואה קורה, אני ראיתי אווטר ואת רוב הסדרה של קורה, לעיתים משעמם)
אופי: חכמה וידידותית, אוהבת ואכפתית לסביבה שלה, בדרך כלל מתנהגת בצורה מאוד נחמדה ומשתדלת לשמור על קור רוח. היא חמת מזג אך ורק כשמישהו פוגע בה בצורה משמעותית.
כשפית: מים
תת כשפות: אממ…. אני משערת שדם, אבל היא מסתירה זאת ולומדת בסתר למרות אופייה האדיב.
רקע: היא נולדה יחד עם אחיה התאום באי מקדש האוויר מכיוון שהוא והיא ילדיהם של… ג'ינורה וקאי? אני יודעת ששניהם כשפי אוויר אבל נגיד ויצא כך.
הערה: אהבה!

שם: לימרוס
גיל: 17
מראה: שיער קצר וחום כהה שקצוץ, עיניו ערמומיות בגוון ירקרק וכחול. הוא לובש בדרך כלל מכנסים כהים וארוכים וחולצות מבד דק בצבע כחול, הוא לובש צעיף למרות שחם.
אופי: תחמן ושקרן, אי אפשר לסמוך עליו. אך בפני מישהו יקר לו, הוא פותח את הקלפים וחושף הכול.
כשף: אוויר
תת כשפות: אין.
רקע: כמו זה של אחותו, ג'סלי.
משהו נוסף: חיית מחמד קטנה… למור ממקדש האוויר בשם, לימ, הוא התחבר איתו כשהיה בן שלוש בערך, ומאז הם תמיד יחד.
תתחילי!

02/10/2014 16:13

שם: צ'ילי פייר (אש באנגלית)
גיל:18
מראה: שיער לבן קוצים שבאמצע עובר פס כתום, עור דיי בהיר, שרירי (וכמובן חתיך).
אופי:רגזן, עצבני, דיי דומה לצוקו (באופי), יש לו פטיל קצר מאוד, כבר יצא כמה פעמים שהוא כמעט הבעיר מישהו שלא עשה מה שהוא אמר לו לעשות, כושר מנהיגות וכושר הפחדה כאחד.
כשף:אש
תת כשפות: 100% חסין לחום (ואש) אבל בגלל זה מאוד רגיש לקור.
רקע: הוריו הכו אותו אז הוא ברח מהבית ונדד ברחבי העולם, יום אחד הגיע עליו פניקס (אם את לא יודעת מה זה תחפשי באינטרנט אבל בעיקרון זו ציפור שעשויה מאש וכל פעם שהיא מתה היא הופכת לחול וחוזרת לחיים) והובילה אותו לאכסניה הזו ששם גדל מגיל 10 ועד היום. הוא אוהב להיות לבד ושונא חברה ככה שהוא גדל להיות אפור ומתבודד.
משהו נוסף: החבר היחיד שלו זה הפניקס שלו שלמרבה הפלא קוראים לו פניקס… וגם כוח האש שלו גדול מאוד, אולי אפילו טיפה יותר מאירו (דוד של צוקו), מתברר שהסבא של אמא של צ'ילי היה אח של סבתא של אבא של אירו, אז יש להם קשר מאוד רחוק. אה שכחתי משהו, הפניקס של צ'ילי הוא האחרון ממינו.

02/10/2014 17:00

    אה והעינים שלו ירוקות אבל אם מסתכלים טוב אפשר לראות בפנים להבה

    02/10/2014 17:01

יאייי איזה דמויות מגניבות ומאתגרות!!!
עפתי לכתוב תפרק הראשון ו… נ.ב ההרשמה עדיין פתוחה ^^

02/10/2014 19:40

שם: רוהנה/לילי/מיולה/ראנה/שרי (לא אכפת לי איזה מהם, תבחרי את המועדף עליך)
גיל: 17
מראה: שיער שחור-חום שוקולדי, עיניים חומות כמו כמו שוקולד חלב, עור בהיר ושפתיים יפות.
אופי: פרפקציוניסטית (שואפת לשלמות), רוב הזמן נחמדה (אבל אל תדליקו לה את הפיוז!!!). כשפוגעים בה (אבל כאב אמיתי, שבא ממישהו קרוב או חשוב לה), יכולה להיות ממש מגעילה ופוגעת. יש לה נקודות חולשה, אם כי היא מציגה חזות חזקה. אני אכתוב את ההמשך בעיקרון ברקע כי הם מתקשרים.
כשף" אש
תת כשפות: כרגע שום דבר, אבל היא מנסה להתמחות גם בברק.
רקע: עשירה, אביה מאסטר גדול וחשוב בכשפות אש בכל אומת האש, ולכן היא מתאמנת כל חייה כדי להגיע לרמתו ולהצליח בכשפות ברק, וכמו כן לרצות אותו. היא גדלה די מבודדת, ולכן אין לה חברים. יש לה משרתים וכו', אבל היא לא נהנית מתענוגות העשירות. היא חושבת שכל זה די מיותר. למה לבקש ממישהו אחר להביא לך מים מהמקרר, אם אתה נמצא במטבח מטר ממנו?
משהו נוסף: יש לה קמע-צמיד מאימה (וזה הדבר היחיד שנשאר לה ממנה), וחיית מחמד נצת-אש (נץ דואר מהסדרה הראשונה) ושמה ניטה.

02/10/2014 21:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך