מדריך פנטזיה: פתרון

Amora 18/10/2016 853 צפיות 2 תגובות

טוב, אז כמו שהסברתי גם בחלק הקודם, יש כמה אפשרויות להגיע לפתרון בסיום הסיפור, שכולל נבל ראשי:

– מביסים את הרשע
– אם זה משהו מתפשט, הורגים את המקור
– נלחמים באש עם אש
– מגיעים לפשרה

אתם צריכים לבחור מה יהיה הכי מתאים לקונפליקט שניצב בסיפור, ואיך זה יקרה. כמובן, שעל ה"איך" אני לא יכולה להסביר, כי זה אמור לבוא מכם, כי אני לא מעבדת רעיונות ניידת (או שאולי כן?). הדרך הכי טובה היא פשוט לקרוא/לצפות בפנטזיה ולהבין איך, מה ולמה, ובכך יהיו לכם עוד רעיונות.
אתם לא חייבים לחשוב על הרעיון הסופי כבר עכשיו, אפשר להמתין עם זה ובסופו של דבר זה יגיע, ואם אתם חושבים- אבל אין לי מושג איך זה יסתיים! אז לא נורא! לא חייבים לדעת הכל על הפסקה הראשונה! הרבה מאוד מהרעיונות בסיפורים שלי הגיעו אחר כך. ב"מצוד האגדות", לדוגמא, בכלל לא ידעתי מה הסיבה לכך שהם נעלמו, וזה הגיע אחר כך, בצורה הגיונית כלשהי.
לא צריך להילחץ מהדברים האלה, צריך להמשיך לכתוב בשביל הכיף, לכתוב מה שאתה רוצה שיקרה, ואז להגיע לסוף כשאתם יודעים שהגיע הזמן (כמובן, לא מהר מדי, אבל גם לא לאט מדי).
זה בערך מה שאני יכולה לומר לכם על הפתרון, כי הכי עדיף שתחשבו עליו בעצמכם. כל הקטע בסוף זה שהוא יהיה לא צפוי, ואם אכתוב פה אפשרויות, מה יהיה לא צפוי בזה?
אז מקווה שעזרתי! ;)


תגובות (2)

קראתי את כל החלקים הקודמים של המדריך ורציתי להגיד לך תודה ענקית. אני כותב עכשיו סיפור פנטזיה ואני ממש מנסה להשקיע בו,ולפעמים אני קצת נתקע, והמדריך שלך עוזר לי בזה מאוד. תודה רבה!!

19/10/2016 20:36

    כיף מאוד לשמוע ולדעת שהמדריך באמת עוזר! ^^

    19/10/2016 21:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך