עוד קטע מהסיפור שלי אני לא מפרט כאן יותר מדיי אבל לסיפור המקורי שאני עובד עליו הוא יותר מושקע ועם פרטים יותר עמוקים :)

מצביאי מלחמה קטע 3 הצייד

14/08/2016 705 צפיות אין תגובות
עוד קטע מהסיפור שלי אני לא מפרט כאן יותר מדיי אבל לסיפור המקורי שאני עובד עליו הוא יותר מושקע ועם פרטים יותר עמוקים :)

וינסנט הוא לא מה שכולם חושבים, הוא חלק מהמצבאים האכזריים ביותר שפגשתי אבל מצד שני העבר שלו יותר עצוב משחשבתי. יליד נוהריה אחד מבני האלפים האפלים בשם דארמונז, נליוס סיפר לי את סיפורו בקצרה בלי יותר מידיי מידע. השבט שלו נרצח יחד עם משפחתו. הוא הניצול היחיד הוא אמר לו שבניי האדם רצחו את השבט שלו ואת משפחתו ומשם נובע כול הזעם והכעס, הוא סוג של פסיכופט רוצח בדם קר את האוייבים שלו והוא תולה אותם על שיפודים. ושותה יין בזמן שמתבונן בסבלם ובמוות האיטי שלהם, המחשבה שלי היא עם. הייתי רואה הוריי נרצחים ואת השבט שלי נשחט.. העם גם אני הייתי מגיב ככה. יצאתי למסע, ליבשת הצפונית הקצה הצפוני של העולם לנוהריה לעיר כרומה. התחלתי לתחקר אנשים כמו כול מתנקש שהיה עושה וזה בכוח ואיומיים היה אחד בשם לין גם אחד שברח משחיטת השבט הדארמונזי פגשתי אותו בפונדק המקומי בכרומה, לא חשבתי שהוא יפתח אליי מהר מדיי, הוא חשב שזה יעזור איכשהו למצוא את האשמים ובשפה המכובסת לעמיד אותם לדין כלומר מוות. הוא סיפר לי את מה שהוא זוכר. האונס התעללות והדרך שבא שחטו שרפו וחתכו את בני השבט הוא הכיר וינסנט בילדותו ילד טוב היה. שמח עשה קצת כשפים לא חשבתי שהוא יהפוך למפלצת הזאת שכולם מדברים עליו. המחשבה שלי שכול מה שאני יודע שהוא היה התלמיד הכי טוב של נליוס עד שמרקוס רצח אותו בקרב. נליוס היה כמו האבא שמעולם לא היה לי. ואז לין נתן מבט על החרב שהציצה לי מהגלימה שלי והופתע ואמר בשקט ובשוכרה תגיד. זאת לא במקרה החרב המפורסמת של לוציר הבן של קארל? השבתי לו שזה לא עניינו. אני לא רוצה למשוך יותר מדיי תשומת לב אז תשמור על הפה שלך אמרתי לעצמי גם ככה אני האדם המבוקש ביותר בשתי היבשות בגלל התקרית המחורבנת הזאת עם השומארים.. תסיים עם הדבר הזה שנקרא בירה אמרתי ללין הוא השיב לי למה? זה הדבר החדש בצפון זה יגיע לדרום בסופו של דבר אנשים התחילו לסחור במוצר הזה.. אין כמו יין השבתי לו למרות שאני לא הטיפוס ששותה. מעדיף להישאר פיקח, אמרתי לו אתה רוצה לשבת ולהשתכר כאן כול החיים שלך או לצוד את מה שהרג את השבט שלך?.. ולין אמר לי תגיד, אין לך מה לעשות בחיים חוץ מלחפש הרפתקאות על התחת? הורדתי הכיסוי שעל הראש וחשפתי לו את פניי ועניתי לו.. אני לא מחפש הרפתקאות אני סה"כ עושה את העבודה שלי לפתע לין קפא במקום ומילמל.. ג… ג..גראד!!! שלפתי את החרב ודקרתי אותו בבטן ואמרתי אני לא מרחם עלייך אתה סתם עוד פדופיל שחוטף ואונס ילדים לעונג שלו אתה זבל כמו כול השבט שלך אני לא מופתע גם למה רצחו ושחטו אותכם! כול אחד והשריטה שלו ותודה על המידע אני צריך לטפל גם באנשים ששחטו את השבט שלך… כי הם שחטו גם את שלי כמה ימים אחריי שנולדתי.. אתה צייד? שאל אותי לין? לא.. אני מתנקש מטעם בית המלוכה של ראוגארדונס….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך