^-^Your Death
להתחיל?!?!?!?
אני רציתי להתחיל סגנון חדש ;)

מרגלים מתלמדים!!! דמויות!

^-^Your Death 09/01/2014 532 צפיות אין תגובות
להתחיל?!?!?!?
אני רציתי להתחיל סגנון חדש ;)

———————————-הסיפור מבוסס על הקומיקס שלי——————————————
היי קוראים לי גילי אני בת 16 ואני לומדת בבית ספר למרגלים (תכנית בסיפור רק מתחילה ללמוד).
אני אוהבת לרקוד אני רוקדת מגיל 2 תאמינו או לא אומרים שישר כשהתחלתי לרוץ וללכת התחלתי לרקוד, אני בריקודי היפ הופ, סלוניים ובלט. יש לי חברה הכי טובה קוראים לה מירי אנחנו עושות הכל ביחד אני מכירה אותה בערך מאז שאני מכירה את עצמי. אהבה- אין, יש לי שיער שטני ולפעמים אני עושה בו פסים עכשיו יש לי פס כחלחל, עיניים חומות חזקות ואני רזה, מתחילים איתי מלא אהההה יואו איך שחכתי את האהבה השנייה שלי אחרי ריקודים וזה – שירה, כן שירה אומרים שיש לי קול מדהים שלא מעולם הזה.

היי קוראים לי מירי אני בת 16 ואני גם מתחילה ללמוד בבית ספר למרגלים עם גילי ( אם גילי לא הזכירה- ההורים שלה הם המנהלים). אני וגילי רוקדות מלא סוגי ריקוד- היפ הופ, סלוניים ובלט. אני זייפנית לא כמו גילי יש לה את הקול הכי מדהים בעולם שאי אפשר לתאר אפילו! (כן, מקנאה אין מה לעשות). אהבה- אין הכי טוב לבד. יש לי שיער חום תלתלים ועיינים חומות דבש.

היי קוראים לי דון אני בן 16 אני החננה ואני מתחיל ללמוד בבית ספר למרגלים,אהבה-אין, יש לי שיער חום חזק ממש ועיינים ירוקות חומות. אני תמיד החננה ואין לי בעיה עם זה תמיד טוב שיש מישהו גאון בסביבה.

היי קוראים לי גיל אני בן 16 אני ה-מקובל וה-ערס של העיר, אני מתחיל ללמוד בבית ספר למרגלים רק כי ההורים שלי הם חברים טובים של המנהלים ואמא שלי גם הסגנית שלהם ואבא שלי מורה ללחימה שם. כולם אומרים שאני חתיך לכן אין לי חברה אני מחליף בחורות כמו גרביים אולי אפילו יותר. יש לי שיער בלונד- חום, ועיניים כחולות- ירוקות.

יש עוד דמויות אבל אני התאר בהמשך כשיופיעו…….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך