שלח לי מלאך- פרק 22- הסוד

Amora 28/05/2015 559 צפיות אין תגובות

אייס חזר לסיפון ברגשות מעורבים. נדמה היה לו שהוא הרגיש מעין קנאה בליבו. הוא מעולם לא הרגיש משהו כזה, אז הוא לא היה בטוח. הוא ניסה לחשוב על כך שוב. בת הדודה שלו שהכיר מאז גיל אפס מנהלת מערכת יחסים סודית עם אדם שהוא בקושי מכיר. הוא דאג לה, אולי היא עושה טעות? הם מכירים כל כך מעט זמן, אייס לא חשב שזה מעשה חכם.
"אתה נראה מצוברח." היקארו פנתה אליו.
"אני, אה, זה שום דבר." הוא הכחיש.
"אתה בטוח?" היא שאלה בניסיון לגרום לו לחשוב על כך מחדש.
"כן. כן, אני בטוח." הוא אמר בהחלטיות שקרית.
"או-קיי. אבל תזכור שאם אתה רוצה לדבר עם מישהו, אני יודעת להקשיב." היא חייכה אליו ועזבה אותו.
אייס המשיך להרהר במוחו לגבי מה ששמע. קול צורם שהגיע מהרמקולים של הספינה קטע את רצף מחשבותיו. "נוסעים יקרים," קולו של יוקי נשמע מהרמקולים. "בקרוב נגיע ליבשה, תתכוננו!"
סיירה וג'סי המשיכו להשקיף על האופק מהסיפון. סיירה הצליחה לזהות את היבשה עליה יוקי דיבר, והיא זיהתה עוד משהו שגרם לה צמרמורת של התרגשות בכל הגוף.
"תראה את זה, ג'סי! זה גלגל ענק!" היא קראה בשמחה.
"אני אף פעם לא הבנתי למה יש מתקנים כאלה בפארקי שעשועים, הרי אנחנו מלאכים, אנחנו עפים מטבענו." הוא אמר.
"בגלל שזה כיף. לשבת בתוך תא ולהשקיף על האורות והמלאכים מלמעלה, בלי לעוף, רק להירגע." סיירה תיארה את המחשבה באנחה חולמנית. ג'סי שם לב לכך ורעיון עלה במוחו.
"מה את אומרת שנעוף לשם?" הוא הציע.
"מה?" היא התפלאה.
"בואי." הוא הוציא את כנפיו הירקרקות והגדולות והושיט לה את ידו. היא הנהנה בחיוך, תפסה בידו והוציאה את כנפיה הלבנות. שניהם פרשו את כנפיהם ועלו לאוויר. הם עפו לכיוון פארק השעשועים, ובכלל לא היה אכפת להם שהם לא היו אמורים לעשות את זה.
יוקי יצא מתוך תא הקפטן וצעק להיקארו. "עשי לי טובה, תעקבי אחריהם. אסור לנו לאבד אותם עכשיו." היא הנהנה אליו, פרשה את כנפיה המתוכנתות ועפה באוויר אחריהם.
אייס הרים את ראשו לעבר תא הקפטן, וראה את יוקי חוזר לתוכו ונעלם מבעד לקירות ולחלונות שנאטמו מאור השמש. הוא פרש את כנפיו השחורות, עלה לאוויר ונחת על יד הרחבה הקטנה שהקיפה את התא. הוא נכנס לתוכו, ויוקי שם לב לכך.
"כן?" הוא שאל, לא מתלהב במיוחד מהקרבה הלא רצויה למלאך אופל. הוא היה בסדר עם אלכסיס, הוא הכיר אותה טוב מספיק בשביל להיות מוכן לסמוך עליה, אבל אייס, הוא לא ידע שום דבר עליו. אלכסיס בטוחה ש"הוא בסדר, ואין שום סיבה לדאוג בגללו", אבל יוקי תמיד חושב פעמים לפני שהוא פעל.
"אני, אה, אפשר לשאול אותך משהו?" אייס ענה.
"מה למשל?" יוקי הופתע ממנו, אך לא הסיט את מבטו מהדרך.
"מה אם, טוב, אתה מכיר מישהו הרבה מאוד זמן, ואז, פתאום, אתה מגלה שהוא הסתיר ממך סוד, שאתה לא בטוח שהוא טוב בשבילו-"
"אתה גילית על קווין ואלכסיס?" יוקי לקח סיכון בשאלה שלו, אבל היה בטוח שהוא צודק.
אייס הופתע ממנו והשתתק לרגע. "כ-כן. אבל איך אתה יודע?"
"בטח מאותה סיבה שאתה יודע." הוא ענה. "יחסית לזוג ששומר על הזוגיות שלו בסוד, הם לא ממש מצליחים בזה."
"עוד מישהו יודע?" אייס שאל בדאגה.
"לא שאני יודע." יוקי השיב.
"ואתה?"
"מה אני?" שאל יוקי.
"מה אתה חושב?" אייס שאל.
"אני לא מתערב בעניינים שלהם." הוא אמר. "לא הייתי רוצה שיעשו לי אותו הדבר. אם יש סיבה אחת שאני דווקא שמח שההורים שלי לא בחיים יותר, היא שהם בחיים לא היו עוברים על היחסים שלי ושל היקארו בשקט."
"זה דבר קשה להגיד." אייס כיווץ את עיניו.
"אני אדם קשה." יוקי ענה באדישות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך