Writer777
אני יודעת, אני יודעת, בזמן האחרון יש לי בעיה עם הפרקים, הם יוצאים קצרים...
אני מבטיחה שבקרוב הם יהיו ארוכים יותר.
מקווה שאהבתם ^^

שער אל המוות – פרק 18

Writer777 18/02/2014 648 צפיות 5 תגובות
אני יודעת, אני יודעת, בזמן האחרון יש לי בעיה עם הפרקים, הם יוצאים קצרים...
אני מבטיחה שבקרוב הם יהיו ארוכים יותר.
מקווה שאהבתם ^^

– אמבר –

כשראיתי את כדור האור הלבן, ידעתי מייד שזה הסימן של קולין. בגלל זה לא הופתעתי ולא נבהלתי. הלכתי אחרי הכדור. הוא הוביל אותי אל הגינה הגדולה. לא יכולתי לא ללכת אחריו. כאילו חבל בלתי נראה משך אותי. זה לא שהייתי מהופנטת, הבנתי טוב מאוד מה קורה ויכולתי להתנגד, אבל לא רציתי. סמכתי על קולין ובטחתי בו.
לכן נתתי לכדור האור המחרף להוביל אותי אל הקצה הרחוק של הגינה. כאן לא היו אורות חגיגיים ובקושי היה אפשר לשמוע את המוזיקה. אף אחד לא יכל לראות אותי. הייתי לגמרי לבד.
כדור האור עצר. הוא התחיל לגדול ולדגול ולשנות בהדרגה צבע לאדום. ואז הוא נכנס לאדמה. כעבור כמה שניות באדמה נוצר פתח, וראיתי מדרגות מאבן שחורה שהובילו עמוק למטה.
ירדתי בזהירות. נראה כאילו הירידה נמשכת נצח. צעדיי הדהדו במקום הצר והלח. מדי פעם נטפו מים על ראשי, כמו במערת נטיפים.
״קולין, זה הסימן שלך, נכון?״ ניסיתי לשאול.
לא שמעתי תשובה.
הכדור הפך ליהיות כדור אור כחול קטן.
״הלו? קולין?״
שתיקה.
אני לא יודעת כמה זמן עבר: עשר דקות, חצי שעה או שעתיים. אבל רק כשראיתי בסוף המדרגות את המקום עם השער והאגמים המוכר לי מהחלום, הבנתי שעוקבים אחריי.


תגובות (5)

המשך!!!!!!!!!!
כן… פרק די קצר…

18/02/2014 09:49

תמשיכיי!!!!!!
פיצה >

18/02/2014 10:21

ת מ ש י כ י

19/02/2014 07:39

באמת קצר אבל יפה. תמשיכי

19/02/2014 11:06

נווווווווווו גררררררר תמשיכי . איי לייק סיימון . סיימון מוחעחע

20/02/2014 10:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך