VNKL
עיפרון- puma161 אקליפטוס- קים1178 עץ (עצים יצא)- puma161 שלכת- אנדריאנה סיכות- pepper דיסק- pepper. מקווה שאהבתם!!

תפוח מרגל- פרק 3- הדיסק החבוי- הספר ה- 100 שלי אז בבקשה תקראו!!

VNKL 25/01/2015 712 צפיות 11 תגובות
עיפרון- puma161 אקליפטוס- קים1178 עץ (עצים יצא)- puma161 שלכת- אנדריאנה סיכות- pepper דיסק- pepper. מקווה שאהבתם!!

בחללית של סטאן שהתחילה לעוף- "הסורק עומד להשלים בעוד זמן קצר את הסריקה שלו!!" צחק בקול גדול סטאן "אבל קודם כל," הסביר לאנשי הזאב והערפדים "נגיד שהעיפרון (קרדיט ל- puma161) הזה הוא תפוח מרגל ולוחם המדבר האפל. אם הם ימשיכו לרדוף אחרינו," אמר ומחץ עם ידו הפרוותית את העיפרון לרסיסים שנפלו על הרצפה.

אצל תפוח מרגל ולוחם המדבר האפל- "אני אעזור לך לתפוס את סטאן לפני שישמיד את יהלום העד" אמר לוחם המדבר האפל
"א- אבל למה?" שאל בפחד תפוח מרגל "מה עשיתי לך שאתה רוצה כל כך לעזור לי?"
"אתה" עמד לוחם המדבר האפל להגיד אך קטע לעצמו את משפטו "אתה לא תבין..".
הם המשיכו ללכת עד שהם הגיעו ל-
"הנה" אמר "הגענו לחורשת האקליפטוס (קרדיט ל- קים1178) הבודדה"
"למה אנחנו צריכים להגיע אליה?" שאל תפוח מרגל
"כי שם כנראה תנחת החללית של סטאן..".

*

"למה סטאן ינחת דווקא בחורשת האקליפטוס הזאת?" שאל בזלזול תפוח מרגל
"הוא יוכל לנחות על ענפי העצים (קרדיט ל- puma161) הגבוהים של האקליפטוסים ומכיוון שאין בחורשה הזאת שלכת (קרדיט ל- אנדריאנה) העלים הרבים שעל הענפים יסתירו את החללית שלו. רק בחורשה הזאת אין שלכת אף פעם כי זאת חורשה מיוחדת.." אמר לוחם המדבר האפל בפחד.
לפתע, תפוח מרגל ולוחם המדבר האפל עמדו להיכנס אל תוך החורשה אבל שנייה לפני זה הם ראו שיש שני שומרים ששמרו על הכניסה לחורשה.
הם נראו זועפים ועצבניים.
"כלי הנשק שלי לא טעון" אמר בעצבנות לוחם המדבר האפל, מחטט בכיסיו, מחפש כלי נשק טעון אך לשווא
"גם כל כלי הנשק שלי לא טעונים!" אמר תפוח מרגל.
הם היו תקועים.
טוב, כמעט תקועים.
"אבל יש לי כל מיני דברים לשעת חירום" ותפוח מרגל הוציא מכיס סודי בחליפת הטוקסידו שלו נרתיק בצבע אדום כהה.
תפוח מרגל הוציא בתחמנות מתוך הנרתיק האדום את כלי הנשק היחיד שהוא ולוחם המדבר האפל יכלו להשתמש: סיכות (קרדיט ל- pepper).
"היי!" צעק תפוח מרגל.
השומרים הסתכלו במבט עצבני על תפוח מרגל.
"נראה אתכם תופסים אותי!" התגרה בהם תפוח מרגל.
השומרים התחילו לרוץ בעקבות תפוח מרגל. הם לא ידעו שזאת הסחת דעת ושעוד מעט לוחם המדבר האפל עומד לירות בהם בסיכות.
השומרים עמדו לתפוס בכל רגע את תפוח מרגל.
"קדימה, לוחם" מלמל בפחד תפוח מרגל כשניסה ככל יכולתו לברוח מהשומרים.
הם דחקו אותו לסלע.
לא היה לו לאן לברוח.
השומרים עמדו לתפוס אותו אבל שנייה לפני זה שתי סיכות נתקעו בראשם של השומרים.
השומרים הסתובבו לראות מי זרק את הסיכות אליהם, ותפוח מרגל הצמיד כמה שיותר את משקפי השמש הכהים שלו לעיניו.
לוחם המדבר האפל זרק מלא סיכות מתוך נרתיקו האדום של תפוח מרגל אל עיניהם וכל האיברים של שני השומרים.
שני השומרים התמוטטו על האדמה ומתו.
"קדימה, בוא ניכנס אל תוך החורשה" אמר לוחם המדבר האפל והוא ותפוח מרגל נכנסו אל תוך החורשה.
היו בה הרבה מאוד עצים עם עלים ירוקים, שהם לא נשרו בכלל.
תפוח מרגל ולוחם המדבר האפל המשיכו ללכת בחיפוש אחר החללית של סטאן, הם לא ידעו שממש מעליהם היה עץ גבוה שמתחת לעלים שלו התחבאה החללית של סטאן.
בתוכה סטאן לחץ על כפתור ואור חזק מאוד נדלק בחללית. אור.. מפחיד.
האור האיר על הסורק.
משהו, היה דבוק אליו.
"הנשק!!" צחק בקול גדול סטאן "עכשיו סוף כל סוף אוכל להשמיד את יהלום העד, יחד עם לוחם המדבר האפל.. ותפוח מרגל המעצבן הזה!!" צחק במבט תחמן והוריד מטה מעט את הווילון של אחד החלונות של החללית והזיז מעט עלים שהיו עליו והסתכל במבט עצבני על תפוח מרגל ועזב את הווילון שעלה שוב פעם למעלה וסטאן התחיל להתקדם לכיוון הסורק, והנשק שהיה מחובר אליו.
הוא לקח את הנשק במבט זדוני ועמד ללחוץ על ההדק.
הוא לחץ כל כפתור בחללית והגג השקוף של החללית נפתח בשקט והעלים שהיו עליו נפלו, אך לוחם המדבר האפל ותפוח מרגל לא שמו לב לזה.
סטאן כיוון את הנשק אל השמיים.
"אסטאלויסטה יהלום העד!" צחק בקול גדול ולחץ על ההדק.
שום כדור לא יצא מהנשק.
מבט לא מבין עלה בעיניו של סטאן.
"מה קורה כאן!? הנשק לא טעון? אבל זה לא יכול להיות, הרי אף אחד אף פעם לא ירה בו, אחרת יהלום העד כבר הייתה מושמדת!!".
לפתע, סטאן ראה אותיות קטנות ליד ההדק. הוא קרא אותן בקול רם ועצבני:
"בשביל לירות מהנשק הזה ולהשמיד את יהלום העד עליך למצוא את הדיסק (קרדיט ל- pepper) שנמצא אצל פרופסור איזנשטון" ואז סטאן הבין:"לא!!!!!".


תגובות (11)

עיפרון- puma161
אקליפטוס- קים1178
עץ (עצים יצא)- puma161
שלכת- אנדריאנה
סיכות- pepper
דיסק- pepper. מקווה שאהבתם!!

25/01/2015 16:40

אהבתי!!!

25/01/2015 17:38

מעניין,ו.. ובכן פנטזי.

25/01/2015 18:28

תודה רבה!!
סיוון, היית רוצה המשך?

25/01/2015 18:35

אני כל כך יכולה לראות את זה כסדרה מצויירת [כמו הטיק]

25/01/2015 22:10

גם אני..
אהבת?

25/01/2015 22:55

    נו, בטח שכן~ מחר אני עלולה להפיל דודלים של תפוחים מהשמיים

    25/01/2015 23:13

יפה…

26/01/2015 00:46

תודה רבה!

26/01/2015 07:56

יפה…(:

26/01/2015 13:45

תודה רבה על כל התגובות!!
עושה פרק 4 היום!!

26/01/2015 14:28
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך