aledo^^
אשמח שתרשמו! הפרק הראשון יעלה היום אם יהיו נרשמים

♕ המלוכה- הקדמה והרשמה ♕

aledo^^ 31/10/2014 600 צפיות 8 תגובות
אשמח שתרשמו! הפרק הראשון יעלה היום אם יהיו נרשמים

תומאס רו הוא ילד בן עשר. וכשמפלצות אגדתיות טורדות את מנוחתם שלו ושל אחותו הבכורה, הוא לא ישב בחיבוק ידיים.
כשהוא נאלץ להצטרף לחבורה של נמלטים תומאס מוצא את עצמו נגרר למסע מסוכן יחד עם פאון ידידותי, אחותו ונסיך נמלט.

ג'פורי בין הוא פאון, הוא תמיד היה פאון, משפחתו לועגת לו על הקרניים המעוקמות- על האופי השברירי וחסר הרחמים.
כשהוא מנסה להשיב את כבודו האבוד מגלה ג'פורי מה הוא אומץ.

אליאס פרנפיק הוא נסיך נמלט- אחיו הצעיר השתלט על כס המלכות שלו, אם יחזור לארמון. הסוד שלו ייחשף.
מסדר המכשפים רואים בו פוטנציאל גבוה לחבורתם: נסיך בעל כוחות כישוף לא גדולים אך אם זאת לא קטנים מדי לא יזיק להם.
בדרכו יחד עם חברו הטוב ג'פורי הוא מוצא את אל , כפרית יפיפייה שעתידה לשמש אותו אחרי שיחזיר לעצמו את השליטה על הכס.

אל רו אף פעם לא רצתה להיות ה'רעה', אולי בסיפורי ילדים הרעיון לא נשמע נורא מלבד עצם העובדה שבסופו של דבר הרשע מת במהלך סוף מצער ולא שב לעולם וטורד את מנוחת הגיבור.
להפוך לנמלטת בין-לילה, כזו שמסתובבת עם נמלטים לא היה רעיון טוב כל כך.
בטחונה ובטחון אחיה הצעיר תומאס בסכנה.

הרשמה:
שם:
גיל:
אופי:
מראה:
רקע:
דמות- משרתת בארמון הממלכה לירוס/ סטינירה או הממלכה ת'יפה.
יועץ המלך.
כפרייה.
או כל דבר שעולה לכם.


תגובות (8)

נשמע נחמד אבל אין לי רעיון לדמות להרשמה, סורי. אבל אני אקרה! אני רואה שאת התחלת הרבה סיפורים ואת כולם אהבתי, את תכתבי את כולם?

31/10/2014 13:45

    כל הדמויות התקבלו.
    פפר אני ממשיכה אותם עוד כמה ימים- אני עמוסה.
    ואת בטוחה? ישסיכוי שאת ממציאה דמות?

    31/10/2014 14:23

שם: איילין מנוריאן.
גיל: 16.
אופי: עצבני ומראה את זה. היא אוהבת להיות במרכז העניינים ושונאת להתחבא, מה שגרם לכמה קרבות לא קטנים וממש לא רצויים. תוקפנית אבל יש לה צד רגיש ומתחשב, כדאי לשפוך את הלב בפניה כי היא יודעת לשמור סוד ולנחם אותך עד שתרגיש טוב. לא נלחצת בקלות ופועלת בפזיזות.
מראה: לא מיוחדת מדי. שיער שחור קצר שאפילו לא מגיע לה עד הכתפיים ועיניים ירוקות שנעות בין בהיר לכהה. לבושת בדרך כלל גופייה שחורה עם תבליט אדום באמצע ומכנסיים שחורים ארוכים שמגיעים עד לנעליים שחורות שמותאמות לטיפוס. מעדיפה להישאר מסתורית מבעד לברדס השחור שלה.
רקע: גרועה בזה, תמציאי לה.
דמות- נערה שהחליטה לצאת משגרת החיים שלה ולהילחם בממלכה שבה היא חיה.

31/10/2014 13:54

אני אעקוב, ואני אשמח עם תעקבי גם אחרי שלי ותוסיפי ^~^
שם: אדריאן סטון
גיל:15
אופי: פתיל קצר מאוד, לא מתאהבת בקלות (אממ.. אממ..),חכמה, משתמשת טוב בכל כלי נשק, יכולה ליצור ממקל כלי נשק, יודעת כל מיומנות לחימה.
מראה: שיער חום כהה, עיניים אפורות-אדמדמות, גבוהה, רזה, יחסית שרירית לבת,אף קטן וחמוד ושפתיים מלאות יפות.
רקע: הוריה מתו כאשר הייתה בת 3 ומכיוון שהייתה בת יחידה והם היו המלך והמלכה של עיר אחרת, רחוקה מאיפה שזה מתרחש, היא הייתה צריכה למלוך על כל העיירה. היא ברחה משם, רצה. ימים ולילות היא ישבה וצדה חיות, היא תפסה דגים, שתתה מים. היא גדלה כך שכולם חשבו שהמלכה מתה, ומישהו רע השתלט על הממלכה שהייתה פעם בשלום עם הממלכה שלך. כולם חושבים שהיא ציידת רגילה, אף אחד לא מודע לזה שהיא המלכה, היא לא רוצה את החיים האלו. וכך היא גדלה, לבד, בלי עזרה של אף אחד, לא סומכת על אף נפש חיה, חוץ מבעלי החיים.
דמות: ציידת/המלכה שנעלמה.

פליזזזזז תעשי שהיא תתאהב בנסיך הזה, ושהם ביחסי שנאה-אהבה! ^_^
עוקבת!
דירוג:5
אהבתי את הרעיון

31/10/2014 13:57

את כותבת נפלא,
אבל את עושה מלא הקדמות.
את בטוחה שתוכלי לעמוד בכל הסיפורים שאת מתחילה?
לא מנסה לפגוע, או משהו.

31/10/2014 14:37

    בטח.וזה לא פוגע.
    את רוצה להכניס דמות?
    אי מבטיחה שזה סיפור עד פרק שישים בערך

    31/10/2014 14:39

רושמת דמות! (מקווה שעוד יש מקום! ^-^)

31/10/2014 18:29

שם: בסטאף ק׳ווידרג
גיל: 13
אופי: צחקנית, אופטימית, חכמה, ערמומית, חזקה, עוזרת, לא מראה חולשה, היפראקטיבית ברמות, יכולה לתקן ולבנות כל דבר. מקורית.
מראה: שיער חלק בלונדיני עד אמצע הגב, עיינים כחולות כמו השמיים, עור שזוף וחלק, גבוה ורזה. בקיצור ניראת ממש יפה אבל היא בקושי משקיעה במראה שלה.
רקע: אף אחד לא יודע מיהי או מהי, היא פשוט הופיעה יום אחד, רכובה על סוסה חומה- דבשית עם רעמה זהובה שקוראים לה קיף. היא הולכת איתה לכל מקום והן ממש קשורות זו לזו.
דמות: לוחמת, למרות שהיא בת. היא אוהבת להתפרע ולנקום. יש לה חרב דקה ושחורה וקשת מעוקלת בצבע שחור גם.

זה בסדר?? ממש מקווה שהיא תשתתף…

31/10/2014 18:55
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך