VongolaBoss
תהנו. ^^

An Adventure From A Fairy Tail – פרק 12.

VongolaBoss 30/01/2014 638 צפיות 2 תגובות
תהנו. ^^

לבי פעם בחוזקה. זה היה תורי לדבר. "א-אליזבת' גריי-הרונדייל. בת למלאכית ודרקון. צאצאית ישירה של ו-ויקימיליאן." אמרתי בגמגום. נזפתי בעצמי נשמעתי כל כך חסרת אונים. מסביבי נשמעו לחשושים נדהמים.
"יש לנו חברת גילדה מיוחדת ביותר, אליזבת' יקירתי, אם יורשה לי לשאול מה השאיפות שלך כאן בגילדה?" שאל אותי המסטאר. בעלתי את הרוק. והחלטתי לחשוף את משאלת ליבי ורצוני הגדול ביותר.
"אני רוצה, להשתמש בכוחי כדי לעזור ולהגן על אנשים חפים מפשע מפני הרוע ששוכן בתחתיות החושך. אני רוצה לשנות את העולם, להפסיק שפיכת דמים מיותרת. אחרי הכל כולנו מחפשים את אותו האושר. אז למה שלא נתאחד ונחפש אותו ביחד?" אמרתי בקול חזק וברור כל מילה שיצאה מפי נשמעה יותר גאה ויותר בטוחה. עמדתי שם זקופה וגאה. מכל עבר נשמעו לחשושים נדהמים ומבטי הערצה נשלחו אליי. אך גם מכמה פינות נשמעו צחוקי לעג וזלזול. אך לא נתתי לזה להגיע אליי ולהרעיל את הרצון שלי.
"מטרה מוצדקת ביותר. ללבות טהורים, אנו זקוקים להם בכל רחבי העולם! אנחנו יכולים לצפות ממך לגדולות אליזבת'. שאר הטקס עבר בטשטוש ולא עקבתי אחרי המועמדים בכלל. אני הייתי מאוד מטושטשת.

"הי, אני איתן. את היית מרשימה ביותר. ואני רוצה לעזור לך. בואי נהיה חברים." אמר לי ילד בעל עיניים חומות שבהן רעדה להבה קטנה שיערו היה אדום כשערי. הוא הושיט לי את ידו. "כ-כן." גימגמתי וחייכתי.
הושטתי לו את ידו. "אני רואה שאתם כבר מסתדרים לא רע." חייך ילד בעל עיניים כסופות ושיער כסוף. הוא היה חיוור מאוד כמעט כמו רוח רפאים. אך היה לו קסם. "אני לוק. ואת אליזבת', היית מרשימה." הוא חייך ולחץ את ידי. חייכתי. "ל-לא נכון…אני בסך הכל עוד משהי עם חלומות ותקוות גדולות מדי לביצוע." אמרתי.
"לא נכון! את היית נהדרת! אל תמעיטי בערכך!" אמרה מירה, עיניה נצצו בהערצה. "אני גם רוצה לעזור לך להגשים את החלום שלך. כשנסיים את הלימודים ונהפוך לכשפים מוצלחים נלך להגשים את החלום." היא חייכה.
"כן! ואנחנו גם נצטרף אלייך!" אמר איתן שכרך את ידו סביב לוק. לוק חייך.
"בהחלט." הוא אמר.
"ה-היי! אל תשכחו אותי." צחק מייק.
"א-אז זה הוחלט, אנחנו נהיה הצוות שישנה את העולם?" חייכתי.
"כשף מתכת, כשפית אש, כשף קרח, כשפית מים וכשף ברק. אנחנו צוות מנצח!" צחק איתן.
"כן רק חבל שאני לא בששת כשפי הברק הגדולים. ראיתם את המייק ההוא?אין סיכוי שאני אצליח כמוהו…" אמר מייק בפנים נפולות.
"היי! אל תמעיט מערכך רק כי אתה לא בין הגדולים, יש גדולים שלא מצליחים, ויש פשוטים שעולים ברמה על הבחירים, הכל עניין של דם. זה מיותר. בשבילי כשף הוא כשף. כל עוד אתה מאמין בכל ליבך שאתה מסוגל לגדולות, אתה תצליח להתעלות על כולם! כי אתה מייק שלנו אחרי הכל!" אמרתי בגאווה. הסובבים אותנו מחאו לי כפיים ומייק חייך. "תודה.." חייך מייק וחיבק אותי. זה היה פתאומי כל כך. "א-אין על מה! אני רק אומרת מה שאני רואה!" אמרתי והסמקתי.
"נו-נו תראו המסטאר צדק, בהחלט אפשר לצפות ממך לגדולה." אמר לוק. הסמקתי עוד יותר. סבסטיאן התקרב אלינו עם חיוך על פניו. "יש לך נאומים לעניין אליזבת'. אני מצפה לאמן אתכם." אמר סבסטיאן.


תגובות (2)

הו לא ראיתי שהמשכת ^^"
עכשיו תמשיכי XD

30/01/2014 11:55

המשך!!!!

30/01/2014 12:07
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך