the one sitting next to you
טוב אז זה הפרק הראשון...מקווה שאהבתם ^^

על פיות דרקונים וספרי ילדים-1

the one sitting next to you 08/11/2013 725 צפיות 14 תגובות
טוב אז זה הפרק הראשון...מקווה שאהבתם ^^

בבעל החיים הכל נראה רגיל, ראוי לציין שכך זה רק נראה. תכניות נרקמו, קשרים נפרמו, חיים נעלמו. אבל מבחוץ הכל נראה מדהים. הרי ממלכת האלפים בהקו לאור הזריחה כשמכשפים ישבו על ההר והעמידו פנים שהעיר עולה באש.
מחזה שכזה הופיע פעם במספר שנים, הזריחות תמיד היו כחולות, סגולות וירוקות ואדם שלא ראה את הזריחה האדומה הפסיד עולם ומלואו. ההרים נראו כעולים באש והבתים כמכוסי דם. כל עמוד נראה כמו יד מגואלת בדם אבל למרות שזה נשמע מעט מבחיל זה היה מרהיב יותר מכל מה שתוכלו לדמיין לעצמכם. חוץ מהזוועה של האש והמוות עם האור האדום תמיד הגיעו חיים, כאילו שפך לעולם את מלוא עוצמתו ביום אחד ואז עזב, לראות את החיים מקבלים את המתת.
הצעירים בעלי העתיד המופלא ישבו על שמיכה שהביאו וצפו על האופק, נהנים מהמופע.
קאי, פולי, רייפרו, אנה ואינגריד היו חבורה מאד מוזרה. המעמדים שלהם היו שונים לגמרי, למשל הייתה הבת של מקורבי המלך לפני שמתו ועכשיו היא גדלה אצל אחד המכשפים המכובדים ביותר ולצידה אינגריד שברחה מביתה ועכשיו גרה אצל סבתה הענייה.
"צריך לעשות את זה בכל פעם שמגיע הזריחה הזו" אמרה אנה, אולי זה יהיה מרהיב אבל אני תוהה עם אחרי הרבה פעמים של צפייה בזריחה מרהיבה כל כך כל הקסם שלה יעלם.
השמש כבר עמדה בשמיים וצבעה היה לבן, הקסם נעלם לעט עתה והקבוצה הקטנה צריכה לחזור למשימותיהם. "ניפגש מחר, בדיוק פה בחמש לשעות רילמין" אמרה פולי ובואו אסביר לכם מהן שעות רימלין. רימלין היה אלף חכם וחזק מאד, הוא התחיל לספור, הוא ספר הכל. אבנים, ירחים, מילים, כל דבר שנקלע לדרכו עד שהגיע למסקנה שיש רגע מסוים שאחר כך נראה שנייה שמתרחש 9000 פעמים ביום. ואז הוא חילק את זה, בכל פעם שעובר מספר מסוים של רגעים אלו עוברת שעת רימלין אחת.
כולם הנהנו ויצאו לדרכם, כך זה היה ברגעים ללו בממלכת הכשפים, בממלכות האחרות דברים שונים קרו.

בממלכת הפיות ישבה מלכת פיות הליילטון כשיועצה על ידה ותכננה התקפה. האלפים תקפו את הפיות שלה כאשר יצאו לחפש את גביע המלך והרגו אותם ללא בושה, המלכה כעסה מאד. היא רצתה לנקום באלפים על הריגת קבוצה מחייליה הטובים ביותר. מאז ומתמיד היה קשר…מסובך בין האלפים לפיות וכל ממלכה חיכתה לרגע המתאים לתקוף, כך היה תמיד. מה שהמלכה ובעצם כולם בבעל החיים לא ידעו היה שהאלפים לא עשו זאת, לא הם לא היו קשורים לכך בכלל. הבעיה החלה עוד בימי הקדם שנשכחו, הבעיה נמצאת עם בן תמותה ובן אלמוות שמשתפים פעולה.


תגובות (14)

יש לך חרוזים!

08/11/2013 06:54

איפה?

08/11/2013 07:02

עאעאעאעאע- רצה רצה רצה ונופלת- כמה חיכיתי לפרק ^^

08/11/2013 07:05

ווואווו!!
יאי פרק ארוך (:
מתי קייסלי תופיעה?

08/11/2013 07:19

אין לי שמץ אבל היא תופיע

08/11/2013 07:20

ומתי הדמות שלי?
נ.ב: מה זה "בבעל חיים"?

08/11/2013 07:28

בעל החיים זה כאילו כדור הארץ, איך שהוא נקרא אז. ואני לא יודעת מתי הדמות שלך תיכנס…מתישהו בקרוב

08/11/2013 07:30

למה כולם שונאים את האלפים? המףףף…
תמשיכי ותכניסי את ואריס!

08/11/2013 08:09

תמשיכי!

08/11/2013 08:23

מתי שיין נכנס?

08/11/2013 10:01

אין לי שמץ….אבל אני מבטיחה להכניס אותו

08/11/2013 10:10

ת'חדשי על התמונה ות'חברי למייל.

08/11/2013 10:11

מתי העלת את זה?
ושינית תמונה? – אני מביטה בסיפורים אחרונים ורואה את החתול(החתיך) ולא את הדחליל, ואז אני רואה שהעלת פרק.
טוב, הכתיבה שלך נהדרת, התיאורים האלה, לא יודעת. מושלם!

08/11/2013 11:12

תודה ^^
וכן החלפתי לתמונה של החתול היחיד שאני אוהבת: צ'שייר

08/11/2013 11:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך