וואן דיירקשון-פרק 17

16/09/2011 935 צפיות אין תגובות

'מיאו' 'מייייאו' 'מיאווווו' התחלתי להשתגע עם קייטי, סיימנו חצי מהממתקים, והתחלנו לראות דברים בטלויזיה.
~טוקטוקטוק~ 'אנחנו הולכים לאכול פיצה אתן באות איתנו?' ליאם צעק לנו ממעבר לדלת, לא היה לי כוח לבוא לדלת אז צעקתי לו 'לאא . אבל תביאו לנו מגש' הוא אמר טוב ושמענו אותם הולכים.
היה דברים משעמים בטלויזיה, ואז נזכרנו להעביר ערוץ, בדיוק בזמן המתאים 'ווהווווו מתחיל מרתון דמדומים!!' קייטי צרחה מאושר, והחלטנו לגמור את הממתקים של הבנים ^_______^
'אמאלהההה איזה חתייך!!' קייטי התחילה להתלהב מאדוארד חח, היא עוד שנייה מזילה ריר..'משתגידי אבל ברור שג'ייקוב יותר חתיך!' אמרתי לה, היא הסתכלה עליי במבט רצחני ואמרה 'אל תיכנסי לריב הזה! לא כדאי לך' היא אמרה בקול מאיים
ווהווווו התחילו הסרטים עם ג'ייקוב, 'ראאאר איזה סקסי !' צרחתי על הטלויזיה קייטי הסתכלה עליי: O____________O 'נראלי שכל המלון שמע אותך..' , 'כן! כל המלון שמע אותך!!' שמעתי את ליאם צורח לי ממאחורי הדלת, כנראה שהם חזרו. האמ..הם בטוח חזרו, ריח של פיצה *-* רצתי לפתוח את הדלת 'האעהאה ! פיצהההה !' צרחתי וקפצתי על ליאם שהחזיק את המגש 'הצייייילו! דיי איימי קחי ותעזבי אותיי!' ליאם צרח, 'ממה אתה רוצהה אני רעבה !!' , 'והוווווו פיצהה !!! סופסווף!' קייטי רצה לקחת את המגש, ואני וקייטי התחלנו לזלול את הפיצה, אגב, ממתקים-לא נשארו, לואי כולו מיילל שהוא אכל יותר מידי, והשאר הלכו לחדרים, השעה: 7 בערב.
'אז מה אתן רואות??' ליאם התערב, 'מרתון דמדומים, אויש איזה חתיכיייים' קייטי עידכנה אותו והוא התחיל לשחק תצמו פרחה 'יאוו! לאא נכון! הוא לא עשה לה את זה!!!' והתחלנו לצחוק עליו, ואז לרייר על ג'ייקוב ואדוארד והיה נחמד.
המרתון נגמר :( קייטי לפחות מאושרת. הלכתי לחדר של לואי והארי. לואי בחר בגדים, 'לאן אתה יוצא?' שאלתי אותו, 'למועדון אחד, את וקייטי רוצות לבוא?' , 'תלוי, מי עוד בא??' , 'רק אני' , 'אה סבבה' הלכתי להודיע לקייטי שאנחנו יוצאות למועדון.
השעה כבר 9 ואני וקייטי כבר הספקנו להתקלח ואנחנו מתחילות להתארגן, 'היייי איימי, מה את לובשת?' , 'דיי לשאול אני לא סטייליסטית!' , 'ואת צריכה להיות..' , 'חה משתגידי, טוב אני לובשת את השמלה השחורה-סגולה הזאת, עכשיו דמיינו אותה על מישהי עם שיער שטני בהיר.
עכשיו דמיינו את זה על מישהי עם שיער חום..נס קפה..חח..
'קייטי!!! לא הבאתי עקבים! =\ ' אמרתי לה, יואו אין לי שכל איך לא הבאתי עקבים, 'טוב קחי תשאילי משלי!' היא ענתה לי, והלכתי לחפש עקבים יפים אצלה אז הלכתי על הנעליים השחורות הקלאסיות,
אבל הן קצת לוחצות לי, לא נורא, אני יסתדר איכשהו..
התארגנו וזה, והלכנו לחכות ללואי, 'וואו! לאן אתן הולכות??' ליאם שאל אותנו, 'למועדון עם לואי' קייטי ענתה לו, ואז הארי וזאיין [שאנחנו לא מדברות איתם עדיין] קלטו אותנו, 'לאן אתן הולכות ככה?!' הארי שאל אותנו, אני וקייטי הסתכלנו אחת על השנייה, שאלתי אותה עם המבט שלי, אם לענות לו או לא, 'למועדון עם לואי' ליאם ענה לו כבר, 'אל תלכו !!! בטח כל מיני פריקים יתחילו איתכן וזה' חה פתאום זאיין כזה דואג, אבל תכלס רציתי לעצבן אותו גם אז יוצא מצויין. לקחנו מונית והגענו למועדון, היה קצת רועש מידי, יאו רק שלא יתחיל לי כאב ראש.. השעה, 12 בלילה.
אני וקייטי רקדנו וזה, והיה מעולה, והתעייפנו קצת והתיישבנו על הספות שהיו שם, 'היי' איזה מישהו אמר לי 'היי' אני וקייטי ענינו לו, ויכולתי להישבע שמישהו הסתכל עליינו מרחוק, 'אני ג'וני, מאמריקה' , 'אני קייטי וזאת איימי, מאנגליה' קייטי ענתה לו, התחלנו לדבר כזה ואחרי כמה זמן התחלתי לא לענות כמעט, אני כלכך עייפה! אז קייטי התחילה לדבר איתו וזה, והתחלתי להרגיש ממש ממש ממש עייפה….נשענתי על קייטי ועצמתי את העיניים לדקה, שיט הרגליים שלי כלכך כואבות!
הרגשתי שמישהו מוריד לי את הנעליים, ווהווו נפטרתי מהנעליים הלוחצות, פתחתי את העיניים, אני לא מאמינה..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך