גורל החצויים-הקדמה+הרשמה

נטע המלכה D; 06/01/2014 1161 צפיות 11 תגובות

זה פאנפיק על פרסי ג'קסון וזה הסיפור ראשון שאני כותבת אז אם זה לא משהו נא לא לסקול אותי באבנים
הסיפור יהיה על חבורת חצויים שהולכים למסע חיפושים כדי להשיג את הגורם המכריע שלא רק ירדים אלה יעצור את גאיה לתמיד האם הם יצליחו? תקראו את הסיפור ותגלו

טוב אז מקווה שזה מותח כמו שקיוויתי אז עכשיו להרשמה, אני צריכה דמויות של חצויים (מן הסתם) אז אתם צריכים לכתוב בתגובות :

שם-
גיל (מ-14 עד 18)-
הורה (אל (אפשר גם אלים משניים כי גם הם מגניבים))-
אופי-
תיאור-
רקע (העבר של הדמות)-
משהו נוסף על הדמות-

D;


תגובות (11)

והו! בזמן האחרון יש הרבה סיפורים על המיתולוגיה היוונית.
שם: לילי לייקס.
גיל: 14.
הורה אולימפי: טוב…. זאוס.
אופי: קצת קשוחה, החברים שלה הם מעל הכול, די בוגרת, שונאת שמרסנים אותה.
מראה: שיער חום ועיניים כחולות.
רקע: היא פגשה פעם ראשונה מפלצת כשהייתה בת חמש, כשיצאה לחצר בבית שלה וראתה בסיליסק. היא הצליחה לברוח ממנו אבל הוא הרג את ההורים שלה. היא לא הבינה מה קרה בדיוק עד שסאטיר לקח אותה למחנה והסביר לה הכול.
משהו נוסף: נטע זה השם הכי מגניב ביקום.

06/01/2014 07:52

שם: ליאה
גיל: 16
הורה: האדס
אופי: מופנמת, פתיל קצר, סקרנית, אדישה, נחושה, עקשנית, חייבת להגן בכל מחיר על מי שיקר לה, חכמה כמעט כמו בת אתנה,ארסית, חשדנית, משוגעת על ספרים וחיות.
תיאור: גבוה מהממוצע לגילה, שיער שטני, עיניים כחולות כהות, שרירית, גותית.
רקע: אמא שלה נחטפה, ונרצחה, היא ברחה מהבית וביצעה שודים למחיתה. אבא שלה הבי אותה למחנה. היא אוהבת לזמן מתים וגם סתם לדבר איתם, מאז שפגשה את אבא שלה בפעם הראשונה, בגיל 7, כשאמא שלה מתה. המתים היו לה כמו חברים. ומדי פעם פגשה את אמה.
משהו נוסף: לוחמת חרב טובה מאד, יש לה חרב מברזל סטיגאי שקיבלה מאבא שלה.

06/01/2014 07:55

ובכן, לא מת על פאנפיקים, אבל מוכן לתרום למאמץ המלחמתי :)

שם:ג'וני "צלקת" קיקאטריקם
גיל:18
הורה:דיוניסוס
אופי:מרדן, מתנהג כמו שיכור.
תיאור: שיער צבוע בסגול, מלא צלקות.
כל השאר תחליטי בעצמך

שביד

06/01/2014 08:03

שם: סיינה.
גיל: 14.
הורה: פוסידון.
אופי: היא פחדנית מאוד ומלאת חרדות מכל מיני דברים אבל מסתירה זאת, היא יכולה להרוג בלי להניד עפעף והדבר היחיד כמעט שהיא לא מפחדת ממנו זה מדם, היא חכמה מאוד ומחוננת אבל מסתירה את זה כי היא מפחדת שיצחקו עליה.
תיאור: לא גותית אבל אוהבת שחור ואדום, למרות זאת לא אכפת לה ללבוש גם צבעים אחרים. גבוהה עם קרחת ורזה מאוד, יש לה הרבה קעקועים מהזמן שהייתה עבריינית בבית כלא לעבריינים צעירים. שרירית, עיניים ירוקות.
רקע: אמא שלה עשירה מאוד והתחתנה עם מישהו אחרי שאבא שלה נעלם מהרדאר, היא שונאת אותה ועשתה הל כדי להתרחק ממנה וככה הגיעה לבית כלא לעבריינים צעירים. יש לה חבר משם אבל לאחר שגילו שהיא חצויה מיהרו לקחת אותה למחנה החצויים וכדי לא לעורר את חשדו היא אמרה לו שהיא מועברת למחנה אחר וביקשה בכוונה שלא יפעילו עליו ערפול כדי שלא ישכח אותה. היא יורה נהדר בחץ וקשת ומכוונת מצוין חניתות, מסתדרת עם כל כלי הנשק.
משהו נוסף: היא עדיין אוהבת את החבר שלה, שמו גריי והוא מחפש אחריה בכל רחבי העולם.

06/01/2014 08:03

שם: סמנתה (סם) דרלינג
גיל: 16, 14 משהו בסגנון.
הורה: הפייסטוס
מראה: שיער חום כהה ומתולתל, קצר מאד, עיניים ירוקות, חיוורת. לובשת מעיל עור ארוך.עצמות לחיים בולטות.
אופי: חכמה, חדת מחשבה וראייה, מצחיקה, דייקנית, מסורבלת מעט, נאמנה, מרגישה תמיד אחראית על כולם.
רקע: אמה שלה עבדה במוסך ששיך למשפחתה מאז ומעולם, אבל הם פשטו את הרגל ובגלל זה הן עברו לניו יורק. שם אמא שלה למדה אותה כל מה שהיא ידעה, והייתה מופתעת מהכישרון האדיר של ביתה. ויום אחד היא פשוט, עלתה באש אבל לא נשרפה. אמה נבהלה מאד, כמעט התקשרה למוסד פסיכיאטרי כשביתה כבתה, ואביה אל הנפחים נגלה לעיניהן, ואמר: "מעכשיו אני אדריך את ביתי"
משהו נוסף: אוהבת לבנות אוטומטונים של עורבים וינשופים.

06/01/2014 08:11

שם: איירי
גיל: כול כולם אני מניחה….
הורה: אפולו.
אופי: חמודה רוב הזמן, מתעצבנת בקלות,נאמנה מאוד, לא מאוד מצחיקה, קצת ביישנית.
תיאור: שיער אדום גלי וארוך, עיניים ירוקות, עור חיוור, צלקת ליד השפה התחתונה מאחד הקרבות שלה.
רקע: לא משהו מיוחד. פגשה את דין (תיאור למטה) לפני כמה שנים, ועכשיו הוא החבר שלה.
עוד על הדמות: קשתית מעולה, ויש לה יכולת ריפוי שירשה מאביה.
שם: דין.
גיל: חצי שנה מעל איירי.
הורה: הקטה.
אופי: מצחיק מאוד, לפעמים די מוזר, הוא חברותי אבל לא נפתח לאנשים מאוד מהר. הוא ביישן, והוא תמיד רוצה שהחברים שלו יצאו מכלל סכנה, אפילו אם זה כרוך במותו.
תיאור: שיער שחור, עיניים שחורות, מבט קצת אדיש.
רקע: אבא שלו מת בתאונת דרכים כשהוא היה בן 3. מאז הוא היה די בודד, והשקיע בלימודים שלו כי לא היו לו חברים שהסיחו את דעתו. לפני שהוא פגש את איירי הייתה לו חברה והוא ממש אהב אותה. יום אחד היא פשוט נעלמה, והוא חיפש אחריה, והוא מצא את הגופה שלה תלויה על עמוד חשמל מחוץ לעיר.
עוד על הדמות: מצליח לעשות דברי קסם בזכות אימו.

מקווה שתוסיפי אותם ^^
ולפי מה שראיתי, הסיפור ממש מעניין, אבל אני ממליצה לך לשים יותר סימני ניקוד ^^

06/01/2014 08:18

שם: מייבל ספארקס
גיל: 15
הורה: אפרודיטה
אופי: אמיצה, שונאת שחושבים עליה כל מיני דעות קדומות (שהיא רכרוכית, שאכפת לה רק מבגדים ואיפור) בגלל אמא שלה ומנסה לשבור מיתוסים על בנות אפרודיטה, רגישה. וכמובן יפיפייה :)
רקע: אבא שלה תמיד חינך אותה להיות אמיצה, אבל בגלל כל האומץ הזה שהיה לו הוא נהרג מסיבה שמייבל לא יודעת עליה (מסתירים את הסיבה ממנה). היא חיפשה מקום שהיא תאהב לחיות בו והגיעה בגיל 10 למחנה החצויים, שם היא נשארה (ואם אין מחנה- היא עדיין מסתובבת בעולם).
משהו נוסף: אמא שלה לא נגלתה אליה מעולם ולמייבל יש המון כעס עליה והרבה דברים להגיד לה (רובם לא יפים ויצונזרו לאנשים מתחת לגיל 18).

06/01/2014 08:23

שם- אנדריאה "אנדרי" סרינה "סרי" מיילייס (תקראו לה פשוט אנדריאה או אנדרי)
גיל (מ-14 עד 18)- 16
הורה- פרספונה\אתנה
אופי- שקטה, חכמה, אמיצה, לא אוהבת לאכזב את החברים שלה, עקשנית, דעתנית, יכולה להיות ממש מעצבנת
תיאור- שיער ג'ינג'י-חום, עיינים ירוקות כחולות, קצת נמשים
רקע (העבר של הדמות)- אביה של אנדריאה היה איש בשם ג'רי (כמעט רשמתי ג'וקר), הוא היה כמו את בשבילה, הם אהבו כמעט את אותם הדברים. שאנדריאה הייתה קטנה אביה יצא מהבית ולא חזר אחר כך, אנדיראה ניסתה לדאוג לעצמה. שהייתה קצת יותר גדולה, היא חקרה על המיתולוגיה, וגילתה את אימה.
משהו נוסף על הדמות- היא צלפית מצויינת, יודעת להילחם בחרב ובפיגיון, היא רצה ממש מהר

06/01/2014 08:38

דמויות מצויינות אני יוסיף אותן את הדמות שהכי אהבתי אני ישים דמות ראשית ותביאו עוד דמויות של בנים

06/01/2014 10:09

שם: קונר סמית'.
גיל: 15.
הורה אולימפי: אתנה.
אופי: חכם (מן הסתם), אמיץ מאוד, תמיד יעזור למי שיצטרך אותו ורוב הזמן אומר את האמת בפרצוף. בחיים לא יעשה משהו בלי לחשוב לפני.
מראה: שיער בלונדיני ועיניים אפורות… כוויה על יד ימין (הוא שמאלי)
רקע: כשהיה בן שמונה הבית שלו נשרף, ואבא שלו מת. הוא הצליח לצאת משם עם אחותו הקטנה אבל עדיין נשארה לו כוויה מהמקרה. אחרי כמה זמן של נדודים מפלצות הרגו את אחותו והוא הגיע למחנה.
משהו נוסף: מומחה בשפת גוף.

06/01/2014 10:15

טוב אז אני מתחילה את הסיפור (תתכוננו לפרקים ארוכים)

06/01/2014 11:03
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך