נטע המלכה D;
סליחה על הפרק הקצר ומקווה שאהבתם D;

גורל החצויים- פרק 10

נטע המלכה D; 06/04/2014 981 צפיות 8 תגובות
סליחה על הפרק הקצר ומקווה שאהבתם D;

-ג'ון-

אחרי שכיסחנו למפלצות את הצורה איירי ברוב טיפשותה העזה לומר: "עכשיו אנחנו בטוחים"
לאף חצויי אף פעם אסור לומר דבר כזה, למה? כי עכשיו סקילה וכריבידיס החליטו שאנחנו צריכים עוד תקיפה.
"צריך לבחור!" צעקתי
"לבחור מה?" לילי צעקה בחזרה
"או סקילה או כריבידיס!" צעקתי, ברצינות היא צריכה לקרוא שוב פעם את האודיסאה.
"אההה אז בקיצור צריך לבחור מוות או מוות, אמממ אני בוחרת במוות. לא!" בדיוק אז סקילה שלכה את אחד מהראשים שלה לעברה. היא הצליחה להתחמק אבל עוד ראש שעט לעברה ובנגיסה אחת המפלצת גדעה את הזרוע השמאלית שלה. היא צרחה מכאב ואני רצתי לעזור לה בעוד שהאחרים המשיכו להלחם וסיינה ניסתה למתן את המערבולת של כריבידיס.
דם רב ניגר מלילי ומסתבר שהמזל הנאחס שלה לא נגמר פה כי כשהיא ניסתה לקום היא דרכה על זכוכית ופלטה שצף קללות מאוד מקוריות יש לומר.
בסוף הצלחנו לעבור את סקילה וכריבידיס והמשכנו לעומקו של ים המפלצות.
לילי המשיכה לקלל בעוד שאנדרי ניסתה לטפל ביד שלה ואיירי עזרה לה עם הרגל, לאחר כמה דקות שבהן לילי התעלפה מחוסר דם לקחנו אותה לחדר ששימש כמרפאה ונתנו לה אמברוסיה ונקטר רב ככל שהעזנו.
הפצעים התאחו קצת אבל עדיין דיממו בקצב מדאיג. מסתבר שהזכוכית נכנסה לה ממש עמוק לרגל.
השאירו אותי לשמור עליה כי התחיל להחשיך ובתור בן של אלת היום, הלילה לא ממש פועל לטובתי למרות שהיא סבתא שלי.
תוך כדי שינה לילי מלמלה כמה קללות שאת רובן לא הצלחתי לזהות אבל זיהיתי דברים כמו "בנות גורגונה" ו"לכו תישרפו באש טרטרוס"
השתעממתי וקמתי כדי לעלות לסיפון העליון ושמעתי את לילי ממלמלת "את יכולה לתקוע את הראשים שלך ב…ממ" המשכתי לכיוון הסיפון העליון התיישבתי על אחת הקופסאות שהיו שם והתחלתי לאכול ארוחת ערב ובתיזמון מושלם הספינה שוב פעם הטלטלה והאוכל נשפך עלי "ברצינות?!" צעקתי בתיסכול ושלפתי את החרב שלי שהייתה כבדה מהרגיל.
'הו, יופי עכשיו לילה' חשבתי לעצמי.
פתאום נחת על הספינה יצור ענק גדול כגודלו של דרקון עם פלג גוף עליון של תרנגול, זנב לטאה וכנפיים של דרקון.
"בשם פוסידון, מה?…" מלמלה סיינה והחליקה את ידה על ראשה הקירח בעוד שקונור הסתכל על המפלץ במבט מלא בהלה ואמר בקול שבקושי נשמע "קוקאטריס"


תגובות (8)

אז ללילי אין זרוע עכשיו?
טוב, לא חשוב… המשך! (ואם את רוצה, יש לי מגוון קללות נחמדות מאוד….)

06/04/2014 13:58

טוב ותמשיכי את אין אפשרות להתחבא או שאני יקרא לטייסון

06/04/2014 14:08

    מה האיום בזה? טיי חמוד (כן מעכשיו יש לו שם חיבה)

    06/04/2014 14:10

    טיי? אהבתי!

    06/04/2014 14:16

    כן… זה דווקא שם חמוד…
    טוב, תמשיכי עכשיו ואני אמשיך אחרי שאמשיך את שני הסיפורים האחרים שלי (עשרים-שלושים שנה מתאים?)

    06/04/2014 14:17

נתפשר על עשרים וחמש

06/04/2014 14:19

תמשיכיי

12/04/2014 09:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך