לא שלמה עם עצמה
פריקה קטנה אם הרבה משמעות בשבילי

גם אם הם לא פה הם שומרים עלינו מלמעלה

פריקה קטנה אם הרבה משמעות בשבילי

אני לא יכולה יותר חייל ועוד חייל ועוד חייל הם נופלים אחד אחרי השני וזה נמשך ולא נגמר לא מפסיק באמת שאני כבר לא יכולה יותר לשמוע חדשות כול חייל שמת אני בוכה גם אם אני לא מכירה אותו ואתם יודעים למה ? כי הוא הגן עליי על הארץ שלי אבל אני לא יכולתי להגן עליו אני לא יכולתי להיפגע במקומו אני מרגישה כול כך אשמה יש לי ייסורי מצפון שאני נהנית מבלה ובכול שנייה הסכנה אורבת לחיילינו.
אתם יודעים מה הכי כואב לי שידיד שלי אתמול התקשר אליי בוכה קרוע שבור שבן דוד שלו מת שהוא היה החיים שלו שהם היו כול כך קרובים הם היו ממש כמו אחים הוא שלח לי תמונות הוא הראה לי את המכתב שהוא רצה לשלוח לו לפני יומיים אבל זה לא התאפשר לו
הוא אמר לי שהוא יודע שגם אם הוא לא פה הוא שומר עליו מלמעלה על כולם.
זה הפעם הראשונה ששמעתי אותו בוכה הלכתי אליו חיבקתי ולא עזבתי לשנייה והוא רק בכה ואני לא יכולתי יותר בכיתי גם במקום להראות חוזק אבל מה לעשות אני לא חזקה הוא אמר לי שהוא דואג לסבתא שלו ולאמא שלו שהוא מפחד שמרוב בכי לחץ ופחד יקרה להם משהו אמרתי לו שאני תמיד שם בשבילו שאני לא עוזבת.
שלא משנה מה יקרה ומה הוא יעשה אני תמיד יהיה שם אמרתי לו שנכון שהוא מת אבל הוא מת בגבורה ושהם צריכים להיות גאים בו, הוא אמר לי שהם גאים בו והמשפט שהכי שבר אותי זה שהוא אמר אני רוצה למות במקומו ושהוא יחזור לחיים התחלתי לבכות כמו לא יודעת מה ואמרתי לו שלא יגיד את זה בחיים שהוא חושב לי שאני לא רוצה לאבד אותו ושלא יעשה שטויות אתם יודעים מה הוא עשה הוא רץ למטבח לקח סכין וניסה לחתוך אבל אני לא הסכמתי לו לקחתי ממנו את הסכין ובסוף אני נחתכתי הוא כול כך הצטער על זה ואמרתי לו שזה בסדר לבסוף הוא רצה להישאר לבד פחדתי להשאיר אותו לבד שלא יעשה לעצמו משהו הוא אמר לי שהוא לא מבטיח ואני אמרתי לו שהם הוא יעשה לעצמו משהו אני עושה אותו דבר אז הוא אמר שהוא לא יעשה.
חיילים שלנו אני גאה בכם ואוהבת אותכם ורוצה להגיד לכם תודה על כול רגע ושנייה שאתם שומרים עליי וגם אתם שלמעלה תודה לכם על כול שנייה וסליחה שלא יכולתי להגן עליכם


תגובות (1)

זה כול כך עצוב, אני לגמרי מסכימה איתך.

01/08/2014 12:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך