לאסתםמישהי
לילה טוב

שרשרת תלייה

לאסתםמישהי 27/09/2016 802 צפיות 8 תגובות
לילה טוב

אותה שרשרת
בשמה של האהבה
לא עולה עליי.
אותה השרשרת
לוחצת
וקצת חנוק לי פה.
אין לי אוויר
אי אפשר לנשום
הצילו!
אותה שרשרת
בשמה של האהבה
הפכה
לחבל התלייה
בשמי היקר.


תגובות (8)

אז האהבה היא בעצם חבל התלייה? כאילו, היחסים ביניהם…
הייתי שמחה לדעת מה עומד מאחורי הקטע…

27/09/2016 22:52

    השרשרת בשמה של האהבה הייתה סמל לאהבה שיש ביניהם (לאו דווקא זוג, אפשר גם סתם חברים או משפחה), אך בסופו של דבר היא פוצצה את מערכת היחסים כי היא הרגישה חנוקה וחסרת אהבה והפכה את סמל השרשרת כי חבל התלייה הוא בשמה.
    עכשיו (בתקווה) כשהבנת, תוכלי לתת ביקורת? ולומר לי אם אהבת?

    28/09/2016 10:03

    אני חושבת שהבנתי את זה עוד ממקודם, פשוט רציתי להיות בטוחה… בכל מקרה זה ממש חכם בעיניי להשתמש בדימוי של שרשרת ואז להפוך אותה לחבל תלייה.
    עם קצת מילים הצלחת לתאר שיש גם עליות וגם ירידות במערכת יחסים… אהבתי מאוד (גם לפני, אבל עכשיו יותר)

    28/09/2016 17:41

נחמד

28/09/2016 11:30

אהבתי ממש את הרעיון שעליו ביססת את השיר! אני באוטובוס בדיוק ויש פה מישו עם שרשרת וזה משעשע אותי

28/09/2016 11:30

תודה לכן! הפנתר, לך יש ממש דוגמא למה שרציתי להעביר: כמה השרשרת יפה בתור תכשיט על הצוואר, כמה היא מוסיפה, וכמה קל להפוך את היוצרות ולמחוץ את הגרון למישהו.
וואו, אני נשמעת ממש סדיסטית P : (אני לא!)
יום טוב (:

28/09/2016 13:45

    שריטה אישית שלי – אני שונא תכשיטים, ושונא איפור. זה מסתיר את היופי האמיתי. תכשיט אחד ויחיד מקובל עליי – טבעת נישואין. (כן, האהבה חונקת).

    לאן העלמת את החילזון?

    תנו לחיות!! חיות.

    29/09/2016 01:05

    שלום לך!
    נכון, האהבה אכן חונקת.
    לי יש שני תכשיטים קבועים עליי – עגילים ושרשרת. גם העגילים וגם השרשרת מזהב. כבר עברתי איתן הרבה תהפוכות (הן טבעו והיינו צריכים לקנות עוד פעם) ואני אף פעם לא שמה עגילים אחרים כך שהם כבר חלק ממני. את השרשרת קיבלתי מסבתא שלי מתנה לבת מצווה ואת זה אני אפילו לא צריכה להסביר למה היא כל כך חשובה.
    הגיע זמנו של החילזון (כמו מנהיגנו היקר שהלך לעולמו). עכשיו עברתי לגמל שלמה מרקד (; מה אתה חושב עליו? תוכל לענות לי בתגובה לתגובה שכתבתי לך בשירך החדש והנהדר.

    29/09/2016 09:33
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך