הגיבור שלי – פרק 2

09/04/2013 951 צפיות 3 תגובות

פרק 2:
~בוקר~
קמתי כשהרגשתי משהו רטוב נשפך אלי וצרחתי, פתחתי את העיניים וראיתי את מייגן והבנתי שהיא שפכה עלי כוס מים אני: "ילדה תגידי את משוגעת?" צעקתי עליה כשאני מנגבת את הפנים שלי עם השמיכה מהמים מייגן: "ילדה תקראי לסבתא שלך… עוד 4 שעות יוצאים" קפצתי עליה בחיבוק, אני: "אני לא מאמינה שאנחנו טסות לאנגליה" מייגן: "גם אני לא, אבל יאללה תתארגני ותרדי לאכול" התארגנתי, שמתי בושם, פס איליינר דק, מסקרה (מייק אפ אני לא שמה כי אני לא צריכה, יש לי פנים חלקות ואף פעם לא היה לי חצ'קונים) ולבשתי מחוך לבן עם ריצ'רצ' בגב, חצאית גבוהה מיני ורודה, נעלי עקב חצי סגורות בצבע בז, מעיל עור ועגילי זהב בצורת עלה.
עשיתי שירטון עם האיפון וצילמתי את כל הבית כדי שאני יזכור אותו כשאני יתגעגע, ירדתי לאכול ושאלתי את מייגן אני:"כמה מזוודה יצא לך?" מייגן: "15 ולך?" נחנקתי מהאוכל אני: "איך 15?! איפה הבגדים שלך?? זה פאקינג חודש וחצי!" מייגן: "אנה תגידי כמה מזוודות יש לך? ואל תשתמשי בתירוץ הן קטנות כי כול המזוודות שלנו אותו הגודל והן ענקיות!" אני: "32 בערך" לחשתי כדי שאולי היא לא תשמע אבל היא כן שמעה ומחנקה מהאוכל מייגן:" מה הכנסת שם גדוד של פילים?!" אני:"מה?! יש לי הרבה בגדים.." מייגן: " טוב שיהיה…בואי יוצאים"
~במטוס~
עלינו למחלקה ראשונה במטוס עם התיקים האישים, מזוודת הממתקים והבירות, מזוודת DJ כי בטח יהיה לי משעמם והצ'לו שלי במחלקה הראשונה הינו רק אני, מייגן, 5 בחורים חתיכים ונערה ממש יפה שניראה לי שהם בין הגיל שלי וגיל של מייגן. אני ומייגן הלכנו לשבת במקום שלנו (לצערי רחוק מהנערים והנערה) ועברה רבע שעה מן הטיסה ואני ומייגן התחלנו לריב בצחוק והיא העיפה עלי שוקולד מהמזרק שוקולד והוא נכנס לי יש לתוך החזייה והעפתי עליה קצת מים והיא התחילה להתקרב אלי עם כוס מים מלא ואני הלכתי במהירות אחורה במסדרון ונפלתי בטעות על מישהו שישב על הרצפה מול החברים שלו והם צחקו אני: "אוי סליחה" הבחור היה כזה חתיך עם עיניים חום בהיר ושיער עומד ומסודר יפה, הבחור: "זה בסדר, זאין" אני:"אנה" אמרתי תוך כדי שקמתי ממנו וראיתי את מייגן עם חיוך שטני והכוס מים ביד אני: "לא מייגן! גם ככה יש לי שוקולד בחזייה בגללך" צעקתי עליה ואז נזכרתי שיש מאחורי 5 בחורים והם התפקעו מצחוק אני: "אופס" מייגן: "טוב אני אוותר לך אבל רק הפעם" חזרנו למקום שלנו ואחרי חצי שעה שדיברנו היא נרדמה ואני ההייתי משועממת אז החלטתי שאני…..


תגובות (3)

אפשר להצטרף אם כן אני יתן תיאור
אהה ותמשיייכי!!

09/04/2013 06:47

ואוו סיפור מושלם אחד המושלמים תמשיכייייייי
ואני דורשת פרק ארוך יותר חחחחחח
אוהבת שרית

09/04/2013 06:47

יחחצחחחחחחחחחחחחחחחחחח

09/04/2013 06:58
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך