...... ; ) .........

הגיבור שלי – פרק 4

09/04/2013 942 צפיות תגובה אחת
...... ; ) .........

פרק 4:
מייגן: "אנה את בסדר? למה צרחת?" היא שאלה לחוצה אני: "הכול מעולה קיבלתי את הציון בפסיכומטרי! מייגן: "נוו! וכמה קיבלת?!?!" אני: " 800!!" צרחתי מייגן: " את רצינית?!" וחיבקה אותי חזק ואני אותה מייגן: "טוב אנה אני מבינה שאת שמחה אבל אני צריכה לנשום" וכולנו צחקנו מייגן הסתכלה מאחורינו ואמרה: "אני רואה שחגגתם.." אני: "כן, את ישנת ואני השתעממתי אז הלכתי להכיר אותם זה נייל, ליאם, לואי, הארי, זאין, ודניאל" הצבעתי על כל אחד אני: "טוב בואו נחזור לשבת מייגן את באה?" מייגן: "לא אני חוזרת לישון, קמתי רק בגלל הצרחות שלכם" אני: "סורי, לילה טוב" ומייגן חזרה לישון הארי: "אוף משעמם לי" נייל: "גם לי" ליאם: "בואו נשיר משהוא.." זאין: "יאללה בואו נשיר KISS YOU" אני: "ייההה…..אני מכירה את השיר הזה!" זאין: "את מכירה את השיר הזה אבל לא אותנו?" הוא שאל לא מבין אני: "אני לא בודקת של מי השירים שאני שומעת" כולם התחילו לשיר וגם דניאל וכשנגמר השיר זאין שאל אותי: "למה את לא שרת את אמרת שאת מכירה את השיר הזה?" אני: " אני מכירה אבל אני שרה מכוער אז אני שרה בגלל זה רק לעצמי כי זה משחרר כזה" זאין: "אני בטוח שאת שרה מעולה" אני: "אני לא" הארי: "תשירי ואנחנו נגיד לך איך את שרה" אני: "בתנאי שאתם לא צוחקים אלי" כולם אמרו ביחד חוץ מזאין "מבטיחים" אני: "זאין??" הסתכלתי עליו במבט מאיים ,זאין: "מבטיח,מבטיח" והוא הרים ידיים כאילו שאני הולכת לירות בו וכולם צחקו… שמתי באיפון שלי את השיר everybody talks של neon trees ושרתי, פשוט שרתי כאילו אני לבד, הרגשתי הכי נוח בעולם לידם.. סיימתי לשיר הסתכלתי אליהם והם נראו בשוק אני: "למה אתם מסתכלים אלי ככה? מה עד כדי כך זיפתי? אמרתי לכם שאני שרה כמו צפרדע צולעת!" ואז זאין שבר את השתיקה "את נשמעת כמו מלאך כשאת שרה, זה היה מדהים" נייל: "אחותי זה היה מדהים" ליאם: "מאיפה הקול הזה?!" אני: "אתם מדברים ברצינות או שאתם צוחקים אלי?!" שאלתי במבט רציני לואי: "הכי רציניים בעולם" דניאל: "יש עוד דברים שאנחנו לא יודעים אליך, כאילו חוץ מזה שאת גאונה ושרה כמו מלאך?" ממש שמחתי שהם אמרו לי את כל זה, זה נתן לי ביטחון אני: " מישהו כאן מכיר את הדואט לשיר smooth criminal שעשו glee ? " וזאין ישר קפץ "אני מכיר" אני: "מעולה! אני מביאה משהו קטן או שהוא לא ממש קטן… ואז אני ואתה עושים את הדואט" זאין: "מעולה!" זאין חייך והיה נראה כולו מאושר ובינתיים אני הלכתי להביא את הצ'לו שלי, אני בטוחה שהם יהיו בשוק מכמות התחביבים שיש לי אבל מבחינתי הכול זה 2 תחביבים, מוזיקה והתאגרפות.. נייל: "זאין יש לי תחושה שהתאהבת" הוא אמר עם חיוך ולי נהיה חיוך ענקי ודבילי על הפנים וזאין נתן לו כפה ואמר לו לשתוק חזרתי אליהם עם הצ'לו דניאל: "וואו, איי (כינוי שהיא נתנה לי) את מלאת הפתעות" אני: "חכי דוני (כינוי שנתתי לה) את עוד לא ראית כלום.." אמרתי עם חיוך זדוני ופתאום הטייס אמר ברמקול "עקב בעיות באקלים אנחנו נצטרך לעשות מסלול ארוך יותר וזה אומר שבמקום עוד 5 שעות טיסה יהיו עוד 12 שעות טיסה, מצטערים בשם כל הצוות והמלצה שלי תנסו לישון בינתיים או לנצל את הזמן לעשות דברים" נייל: "יששש!!!" הארי: "מה יש??" נייל: "יש לנו יותר זמן לשיר ולעשות צחוקים על אנה" אני: "נחמד לדעת שאתה מסתכל על זה ככה, גם אני ממש נהנת איתכם" התמקמתי על הכורסא עם הצ'לו (במחלקה הראשונה יש כורסאות ולא כיסאות) הפעלתי את האיפון והתחלתי לנגן ואז זאין התחיל ושיר יש לו קול כל כך מדהים והצטרפתי עליו, זה הרגיש מדהים לשיר איתו ולנגן, אני מנגנת מגיל 8 אבל אף פעם לא ניגנתי בכזאת תשוקה כמו עכשיו, זה כאילו כול האדרנלין בער בי ואז השיר נגמר וכולם מחו לנו כפיים וזה כולל גם 2 דיילות שכנראה שמעו אותנו. זאין: "וואו אנה את מדהימה, כאילו את ההיית מדהימה איך שניגנת ושרת" אני: "אתה מדבר? יש לך קול של מלאך" דניאל: "אז אנה יש לך עוד תחביבים? לא שאני מצפה לעוד, זה היה מדהים.." עצרתי אותה באמצע אני: "כן יש עוד אבל אי אפשר להראות אותם במטוס" אין לי מושג מאיפה זה בא אבל זאין פתאום אמר, זאין: " אוח אנה איך התאהבתי בך " הוא מלמל ראיתי שאף אחד לא שמע ולא ראה את זה אבל אני כן והחלטתי לעשות משהו שאף פעם לא חשבתי שאני יעשה התיישבתי צמוד עליו (הוא ישב על הרצפה, שטיח) ולחשתי לו באוזן כדי שרק הוא ישמע אני: "גם אני התאהבתי בך" זאין: "אז את שמעת אותי?" הוא לחש לי אני: "כל מילה" זאין: " אז לא יהיה לך בעיה עם אני יעשה את זה…" והוא הצמיד את השפתיים שלו אל שלי הן היו חמות ורכות, זה הרגיש מדהים, לא כמו אז כשחטפו אותי, אז הרגשתי מגעיל, עכשיו הרגשתי מדהים והנשיקה הפכה לנשיקה צרפתית והוא הושיב אותי עליו בזמן הנשיקה, שם את הידיים שלו על המותניים שלי ואני שמתי את הידיים שלי על העורף שלו. ואחרי 5 דקות בערך של נשיקה מדהימה התנתקנו משריקות של הבנים ודניאל מנסה להשתיק אותם שלא יפריעו לנו דניאל: "יופי סתומים!" אני וזאין צחקנו, אני: "זה בסדר דניאל" זאין לחש לי "אני אוהב אותך" אני: "גם אני אוהבת אותך" זאין: "אז מה זה אומר אלינו?" הוא שאל מהסס אני: "זה עוזר לך להבין?.." ונתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים זאין: "אני לא בטוח, חכי רגע.." ונתן לי עוד נשיקה זאין: "כן, עכשיו אני בטוח" אני: "חבל כי אני לא.." ונתתי לו עוד נשיקה שזרמה לדקה בערך אני: "עכשיו אני בטוחה" צחקנו קצת ואז מייגן באה מייגן: "אנה?!" אני: "מייגן?! מייגן: "אני מדמיינת או שראיתי אותכם מתנשקים כרגע?!"


תגובות (1)

תמשיכייייי

09/04/2013 11:03
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך