A-188
לא יודעת אם תאהבו אניי דיי חדשה בזהה , אם היו תגובות אני ימשיך :-]

" I will not let you fall " הקדמה

A-188 13/12/2012 2332 צפיות 9 תגובות
לא יודעת אם תאהבו אניי דיי חדשה בזהה , אם היו תגובות אני ימשיך :-]

הקדמה :
קוראים לי רוזלינה אבל כולם קוראים לי רוז או רוזלין .
וככה אני נראית : http://data.whicdn.com/images/43558195/tumblr_mde6v5F0tz1rkdnoqo1_1280_large.jpg
אין בי שום דבר מיוחד .
אבא שלי בכלא כמעט כבר שנתיים , על רצח . אחרי שאימי נפטרה הוא קיבל כמה החלטות שגויות .
אני גרה אצל משפחה אומנת אני רק בת 16 , האמא החורגת שלי קרואלינה אוהבת אותי אני כמו הבת שמעולם לא הייתה לה , ואחי החורג אוהב אותי ושומר עלי כאילו אני אחותו האמיתית .
אבל אני מרגישה זרה לידם , כמו עצם זר שלא קשור אל המשפחה .
אני לומדת בלט כבר 11 שנה , אפשר להגיד שאני די מגושמת אבל כשאני על הבמה אני מרגישה כאילו אני יכולה לרחף .
אני לומדת בבית ספר לאומנויות בנוי יורק , אחי הגדול החורג מייקל לומד שמה גם הוא רקדן ברייקדאנס די טוב אבל הוא גם יודע לנגן על פסנתר .
ככה הוא ניראה: http://25.media.tumblr.com/fcd1c31c75028933502013e9dd77df99/tumblr_mexlfa9r9q1res558o1_500.jpg
יש לי שני חברות הכי טובות :
אמנדה – http://data.whicdn.com/images/42965290/199537_291764397604770_2083493022_n_large.jpg
טיילור -http://data.whicdn.com/images/45895648/tumblr_mevz7auPUL1s03986o1_500_large.png
לילה אחד היה לי חזרה עד מאוחר בבית הספר , בשעה עשר וחצי הייתי צריכה לחזור הביתה .
-"רוז את בטוחה שאת לא רוצה שאני יבוא לאסוף אותך ?" שאל אותי מייקל בפלאפון .
-"הבית כמה רחובות מבית הספר אני יבוא ברגל" אמרתי לו .
-"רוזלין ממש מאוחר תחכי לי אני בא לקחת אותך " אמר והתעקש .
-"זה בסדר מייק אני כבר בדרך הביתה "
-"טוב תשמרי על עצמך תזהרי לא לדבר עם זרים " אמר לי וקולו נשמע קשוח דרך הפלאפון .
-"אני מבטיחה להיזהר אני לא ילדה קטנה מייקל אני יסתדר ניתראה בבית " אמרתי לו וניתקתי את השיחה .
הרחוב היה שקט וקול פסיעותיי נשמע על המדרכה האפורה , מנורות הרחוב האירו את כול אורך הרחוב עד הפארק .
הרגשתי כאילו עוקבים אחרי , הבטתי מסביבי הרחוב ריק לגמרי .
את סתם פרנואידית אמרתי לעצמי , אין פה אף אחד .
ומכאן הכול עבר כמו חלום , מישהו יצא מהסימטה מעבר השני של הכביש והתקדם לעברי , ניסיתי לרוץ אבל הוא הצליח להשיג אותי .
נפלתי על הריצפה , "בבקשה" בכיתי , "אל תפגע בי" .
כובע שחור כיסה את פניו , לא הצלחתי לראות את פניו רק את עניו הכחולות שנצצו .
"תני לי את הכסף והתכשיטים שלך" . אמר וקולו היה אטום .
הוצאתי את הארנק מהכיס , ותלשתי מעלי את השרשרת של אימא שלי השרשרת שבקצה שלה לב עם יהלום .
הוא הרים את הדברים ותפס אותי ומשך אותי אליו .
"את לא תספרי שום דבר ממה שקרה פה ברור ?" שאל .
בכיתי ולא הצלחתי לדבר .
"ברור ?" שאל שוב ונתן לי מכה חזקה בכתף .
הסכין השלופה נצצה באור המנורה .
"ברור" מיררתי בבכי .
"היי ! היי אתה שם !! תעזוב אותה" שמעתי צעקות .
הגנב נלחץ ודקר אותי בבטן , הדבר האחרון שאני זוכרת זה את האיש שהציל אותי , כמעט .
"בבקשה תנשמי" שמעתי את קולו .


תגובות (9)

רעיון מעניין ><
תמשיכיי ומהר ^0^

13/12/2012 15:29

שלומות לכותבת,
הסיפור עצמו נשמע מעניין, אך יש לי כמה וכמה הערות:
– קודם כל, אל תשימי קישורים לתמונות וכו' בסיפור, זה הורס את הסדר הכרונולוגי, במיוחד אם התמונות מתארות את מראה הדמויות. לפי דעתי, את צריכה לתאר את הדמויות במילים, לדוגמה: "ג'ניפר הייתה ג'ינג'ית, עם עיני ענבר זורחות, פנים מנומשות וגוף צנום אך חזק. היא לבשה חולצת טריקו אדמדמה, מכנסי ג'ינס פשוטים ונעלי אול סטאר שחורות."

– דבר שני, אין צורך לעשות "-" לפני שהדמויות מדברות, כמו שעשית, אין צורך בזה.

– דבר שלישי, סימני פיסוק. תקפידי לשים סמני פיסוק במקומות המתאימים, ותקראי לעצמך את הסיפור בקול כדי לראוות איפה צריך להוסיף סימן פיסוק ואיפה אפשר להוריד.

– דבר רביעי, לא צריך לעשות רווח לפני סימן פיסוק, כי כתבת: "היי ! היי אתה שם !!" היית צריכה לכתוב זאת כך ולהוסיף סימן פיסוק: "היי! היי, אתה שם!!"

– דבר חמישי, הכתיבה. סיפור שנכתב שפה יומיומית עם סמיילים וזה, לא תמיד כיף לקריאה. את עצמך כתבת יפה, אבל את יכולה לעדן את הכתיבה, כגון לתאר את רגשות הדמות ואת המראות, הרי הקורא לא נמצא בתוך הראש שלך.

הסיפור עצמו יפה, והעלילה טובה, אך שימי לב להערות שלי ושפרי. תמיד כדאי לקרוא את הסיפור בשנית בקול כדי לראות איפה אפשר לשים סימני פיסוק, היכן כדאי לתאר יותר וכו'.

מור

14/12/2012 01:47

מהמם

14/12/2012 02:25

וואו זה ממש נשמע אמיתי,
תמשיכי דחוף זו התחלה של סיפור מושלם :)

15/12/2012 05:48

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13/01/2013 10:38

מהממם- ולמור יש לך אולי עוד הערה?!

22/10/2013 00:53

זכותי להעיר את הערות שלי, (אפילו שהערתי אותן לפני כמעט שנה, והכותבת כבר השתפרה במלא מאז, אבל נסלח לך על הביג דיליי) אז תשמרי את היציאות שלך בפנים, טוב? לכי לטרטרוס ואל תחזרי, פנסיקייקית :)

22/10/2013 01:03

(ווהאהא לשלב קללות מספרים זה כל כך אדיר)

22/10/2013 01:04

<(״)

16/03/2014 13:00
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך