LOVE#
היי בנות, אשמח לתגובות ודעות על ההקדמה:) קריאה מהנה ומקווה שסקרנתי אתכן!

הסיפור של דביר – הקדמה

LOVE# 29/12/2014 2217 צפיות 8 תגובות
היי בנות, אשמח לתגובות ודעות על ההקדמה:) קריאה מהנה ומקווה שסקרנתי אתכן!

הקדמה-
דביר- היי אני דביר, כולם אומרים לי מה זה השם הזה, זה של שם של בן? אז תכירו אותי.. אני בת 15 בכיתה ט'. יש לי שיער חלק בלונדיני ועיניים חומות. אני גרה בבית גדול וענק עם בריכה פרטית וג'קוזי.. אפשר להגיד שאני עשירה;) בלי מוזיקה אני לא חיה! אבל רק שירים באנגלית.. ועוד כמה בעברית.. אני אוהבת ללבוש ג'ינסים וגופיות רחבות כאלו, אני לא אוהבת צמוד. חברות שלי היו מגדירות אותי כהרזה של השכבה אבל אני חושבת שאני צריכה דיאטה. יש לי שתי חברות ממש טובות שאנחנו כל הזמן ביחד ואפשר להגיד שאנחנו המקובלות של השכבה. אבל לפעמים יש רגעים שאני ממש שונאת את ה"מעמד" הזה כי כל הזמן חושבים שאני איזו שוויצרית חשה ואני ממש לא כזאת! ילדים חדשים שבאים ישר אומרים וואי זאת בטח הכי סנובית בגלל שכולם סביבה.. ואני שונאת את זה!
זאת אני.
אלפי- היי אני אלפי, אח של דביר. יש לי עיניים חומות ומארינס. אנחנו רק שני אחים במשפחה ואני גדול מדביר בשנה. אני אוהב אותה ממש ושומר עליה. אנחנו רבים המון אבל יש לנו קשר מיוחד כזה. אני אוהב אותה הכי בעולם! אני אוהב ללבוש גופיות שמבליטות לי את השרירים, בכל זאת אני הולך להתאמן בחדר כושר. אני פנוי, זאת אומרת שאין לי חברה בינתיים.
לירון- היי אני לירון, בן 15 בכיתה ט'. יש לי עיניים חומות ומארינס. אני אוהב להתלבש בסגנון אמריקאי, ניו יורק.. אני משקיען ורומנטיקן, כולם אומרים לי את זה. אני אוהב לשמוע שירים באנגלית, רק באנגלית! חברים שלי מגדירים אותי כההכי חתיך.

דמויות שלא הכי חשובות אבל הן מופיעות הרבה, והם יהיו גם לפעמים משמעותיים בסיפור אז צריך לדעת מי הם:
נועה וליאן- החברות הכי טובות של דביר.
מייק- החבר הכי טוב של לירון
נתנאל- החבר הכי טוב של אלפי


תגובות (8)

סיפור ממש יפה תמשיכי !

03/01/2015 19:56

ממש אהבתי תמשיכי :) !

03/01/2015 23:49

מושלםםםם ממש אהבתיי

04/01/2015 10:52

ממש אהבתי תמשיכי:)
אשמח עם תקראי את הסיפורים שלי (הם קצרים כאילו עמוד אחד)
ותמשיכי!

05/01/2015 20:54

נחמד

05/01/2015 22:44

וואי מעניין מחכה להמשך:)

05/01/2015 22:52

חיים שליי תמשיכי מחכה להמשך … וי, לך הרבה תגובות יפה יפה

06/01/2015 21:37

נשמע מגניב ביותר

07/01/2015 13:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך