LOVE#
תגיבווו ככה אני אדע מה צריך לשפר ואם אתן רוצות שאני אמשיך.. ואם הסיפור יפה עד עכשיו. תהנוו

הסיפור של דביר – פרק 4

LOVE# 07/02/2015 1536 צפיות 3 תגובות
תגיבווו ככה אני אדע מה צריך לשפר ואם אתן רוצות שאני אמשיך.. ואם הסיפור יפה עד עכשיו. תהנוו

והוא התקרב עוד קצת ועוד קצת עד שהתנשקנו.. הרגשתי ממש טוב והסתכלנו במבט של מאוהבים והמשכנו להתנשק. "אני אוהב אותך" מייק אמר לי ונישק אותי שוב. "אני אוהבת אותך גם" עניתי לו בחזרה והתנשקנו. דיברנו קצת ושאלתי אותו "מה קרה ללירון?" והוא אמר לי "הוא סתם היה צריך ללכת". אחרי שעה בערך שבילינו ביחד מייק היה צריך לחזור הביתה, נתתי לו נשיקה וליוויתי אותו עד הדלת בעוד נשיקה.. אני מאוהבת!!!! התיישבתי על הספה לראות טלוויזיה וראיתי "הכל הולך".. באמצע התוכנית שמעתי מישהו יורד וזה היה נתנאל.. "מה אתה צריך?" שאלתי אותו כי ראיתי שהוא חיפש משהו "כלום, ירדתי להביא מים" הוא אמר לי, חייך, לקח את המים ועלה למעלה. סגרתי את הטלוויזיה ועליתי להתקלח. שמעתי את השיר "בואי נדבר" של קטריקס.. אני לא אוהבת כל כך שירים בעברית אבל זה שיר מושלם! שרתי
'בואי נדבר על הכל
נשאיר את הפחדים מאחור
ויהיה טוב יהיה טוב
אם רק תאמיני'
ונראה לי ששרתי קצת חזק כי נתנאל ואלפי צעקו "יש פה עוד אנשים בבית" וואי איזה פדיחות עשיתי!!
סיימתי להתקלח, לבשתי מכנס קצר וחולצה של אלפי, זה הפיג'מה שלי.. רציתי לדבר עם אלפי.. לבד אז הלכתי לחדר של אלפי ואמרתי לו "אלפי בוא רגע אני צריכה לדבר איתך" אלפי קם ונתנאל נשאר בחדר. נכנסנו לחדר שלי, ישבנו על המיטה ואלפי שאל אותי "מה קרה?? קרה משהו? מה עשו לך???" אמרתי לו "לא קרה כלום אבל רציתי לספר לך ש… ש…. שאני ומייק זוג." אלפי חייך ואמר לי "מזל טוב קטנטונת שלי אין לך מה להתבייש, אני מאשר לך אותו.." הוא אמר וקרץ לי. חיבקתי אותו והוא חזר לחדר.
~מנקודת המבט של אלפי~
וואי מה אני עושה?? הרי נתנאל רוצה את דביר ודביר כבר תפוסה.. מה אני אומר לנתנאל?? נכנסתי לחדר ואמרתי לנתנאל "תקשיב אחי, דביר… היא…… תפוסה כבר." "מה?! ממתי??" נתנאל אמר לי ועניתי לו "מהיום.. מייק ידיד שלה והיא התנשקו ועכשיו הם זוג וזה מה שהיא סיפרה לי." נתנאל היה מאוכזב ואמר לי "יואו אחי מה אני עושה?? אני לא מסכסך ביניהם.. אני לא כזה." אמרתי לו וחיבקתי אותו חיבוק אחים "אל תדאג אחי, אתה תמצא כבר מישהי.. ודביר יכולה להיות שלך בסוף.." הדלקנו טלוויזיה וראינו סרט של שלוש שעות. היה סרט ממש טוב והיה כבר 2 בלילה אז הלכנו לישון.
~חזרה לסיפור~
היה השעה 12 בלילה וראיתי סרט רומנטי והתכתבתי מלא עם מייק ודיברנו בטלפון וצחקנו, וואי כמה צחקנו. מחרתיים היומולדת שלי ומייק אמר לי "טוב אהובתי, אני הולך לישון כי אני חייב לקום מוקדם לארגן למישהי משהו מפתיע.. והוא הוסיף שהוא אוהב אותי ואמרתי לו שגם אני והלכתי לסגור את החלונות בכל הבית וכשעליתי לחדר ראיתי הודעה ממספר שאין לי אותו כאיש קשר, וזה היה לירון. הוא כתב לי 'דביר.. רק שתדעי, זה היה מה זה מגעיל מצדך שזרמת עם הנשיקה עם החבר הכי טוב שלי באמת או חובה.. את יודעת למה? כי היחידה שאני רוצה להיות איתה זאת את ואת הולכת ומתנשקת עם אחרים.' הייתי בשוק מזה שהוא אוהב אותי! 'מה אתה רוצה? אני לא אמורה לדעת שאתה אוהב אותי וחוץ מזה מותר לי להתנשק עם מי שבאלי! אני לא צריכה את האישור שלך!!' התעצבנתי! מי הוא שיגיד לי מה לעשות?? מה הוא חושב לעצמו?? מה הוא אבא שלי? חצוףף! סגרתי את הטלפון והלכתי לישון.. חלמתי עליי ועל מייק.. אויי אני מתה עליו! הוא אהובי היחיד!! בבוקר קמתי והרגשתי שמישהו שוכב לידי.. הסתובבתי וזה היה……………………………….


תגובות (3)

מושלם לגמרי!!!!!!!!!!!!!!!!

10/02/2015 08:41

אהבתי, תמשיכי ה ממש יפה. אבל זה קצת מאולץ, הדברים לא זורמים.
סליחה אם פגעתי בך, לא ניסיתי לפגוע.

10/02/2015 14:54

תמשיכייייי

10/02/2015 17:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך