LOL22
אשמח לחוות דעת :)

העניים הכחולות פרק 1

LOL22 26/07/2015 1606 צפיות 2 תגובות
אשמח לחוות דעת :)

מי שלא קראה חובה לקרוא את ההקדמה לפניי !!!!!!!11

6 שנים לפני

עומר קם בשעה 6 מהשעון המעורר שלא הפסיק לצלצל ,הוא הכריח את עצמו לקום מהמיטה , הייתה לו פגישה ב7 בקשר לסדרה והבטיח לרון שלא יאחר הפעם,
הראש שלו עוד כאב והוא הרגיש את האנגובר מהערב לפני , הוא היה במסיבה מטורפת ושתה ללא סוף.
הוא לא זכר חצי מהערב , הוא ניסה לקום מהמיטה ונעמד מול המראה התמתח ואז קלט בזווית עניו על המיטה שלו שוכבת לא אחרת מבחורה בלונדינית , הבחורה לבשה את החולצה המכופתרת החדשה שלו שקנה מגוצי לאירוע השקה של הסדרה,
הוא ניסה להיכר במאורות הלילה הקודם ואך לעזאזל הגיעה הבחורה למיטה שלו { העובדה שיש לו בחורה במיטה לא הפתיעה אותו מכיוון שהיה זה דבר קבוע אצלו , אבל אף פעם לא נתן להם להישאר בביתו לילה , לא רצה אחר כך בלאגן עם התקשורת }
הוא נכנס לשירותים צחצח את שיניו ונכנס למקלחת קרה שתעורר אותו .
לאחר מכן יצאה מהשירותים עם מגבת על חצי גופו ונעמד מול הארון בעייפות .
שלף גופיה אדומה פתוחה מקדימה ומהצדדים ושם על גופו , הגופייה הבליטה את שרירו ואת עורו השזוף , לאחר מכן הוציא מכנס ברמודה שחור ומלא בקרעים וסם את הכפכפים שלו .
הוא סובב את שרשרת הזהב שתמיד הייתה מונחת על צווארו וסידר את המגן דוד שהיה מונח באמצע השרשרת .
העביר יד בקוצים השחורים שלו וניער אותם לצדדים .
השעה הייתה 6 וחצי ועומר לא רצה לאחר , אז הוא לקח פתק ורשם " היי הייתי חייב ללכת תרגישי חופשי לקחת מה שאת רוצה מהמקרר , ותבקשי מאבי השומר שיסגור את הדלת אחריך , אה ותנסי שלא יראו שיצאת מהדירה שלי ."
הוא יצאה מהדירה וניכנס לרכב שלו , הרכב שלו תמיד היה הדבר האהוב עליו , רכב אדום עם גג נפתח , הוא שמר עליו כמו החיים שלו .

ב7 וחצי הוא נכנס למשרד והתיישב בכיסא מול רון .
רון שהיה בשיחה בטלפון הזיז את השפופרת לצד בשקט ואמר "ואליה אחי איחרת ודניאל רותחת עלייך ".
תומר הופתע " דניאל ?"הוא שאל .
"אחי הסטליסטית של הסדרה הייתם אמורים ב7 לצאת למדידות היא מחכה לך כבר חצי שעה , ואני לא יודע אחי היא לא נראת שמחה במיוחד ".
עומר צחק " סמוך עליי אני יסתדר איתה ?"
רון סיים את השיחה הניח את השפופרת במקומה ואמר " אז זהו שלא במקרה הזה "
תומר נשען אחורנית " עם כלכך דחוף לה השעה למה היא לא כאן ".
ואז נפתחה הדלת ונעמדה אישה בפתח .
תומר הביט בה בהתפעלות , היא הייתה יפיפייה בעניו , היה לה שערה שחור גלי וארוך ועניים כחולות גדולות .
היא לבשה חולצה שחורה בעלת שרוולים ארוכים , וחצאית אדומה צמודה שהגיע עד הברך ,
על רגליה היו נעלי עקב שחורות בעלות עקב דק וגבוה , ועל רגלה נח צמיד זהב עדין שהתאים לשלושת הטבעות שהיו מונחות על שלושת האצבעות האמצעיות שלה .
עומר קם לכיוונה מה שלא היה רגיל לעשות ואמר "שלום אני …"
" איחרת עומר " הבחורה נכנסה לחדר והרימה מהכיסא שהיה מונח ליד עומר תיק צד שחור .
" אני דניאל , היינו אמורים להיפגש ב7 ולהתחיל את הקניות אבל עכשיו עוד שנייה 8 ואנחנו עדין כאן ".
עומר חייך הוא לא היה רגיל להתייחסות כזאת בעיקר לא מבחורה, הוא היה מאחר כמעט כל הזמן ובהרבה יותר מחצי שעה " אני מבין שמישהי כאן עצבנית על הבוקר".
דניאל התקרבה אליו באטיות " אך עלית על זה ? אין גם דוגמן וגם חכם ," היא חייכה אליו חיוך מזוייף ואז אמרה " אני יסביר לך את זה ככה! אני אוהבת להיות מקצועית בעבודה שלי ואני ממש לא אוהבת שמאחרים , אני ממש מצטערת עם לא עובד עליי הקטע של הדוגמן עם כל החיוך הזה שלך ,אבל אצלי אין פרוטקציות ."
עומר צחק במקרה רגיל הוא היה נכנס בה ואבל הפעם הוא לא ידע למה ? הסיטואציה מצאה חן בעניו והוא לא הצליח להוריד את העניים שלו ממנה " אוקי אני אקח את זה לתשומת ליבי " הוא הושיט את היד לעברה " אפשר להתחיל כמו בני אדם " .
דניאל הסתובבה לכיוון הדלת " בלי לחיצות ידיים.
עומר חייך " יעני אני לא ברמה שלך שתלחצי איתי ידיים".
דניאל גיחחה קודם כל כן חשבה לעצמה , יצור מתנשא שכמותך " לא אתה פשוט גבר ולא אישה, שמירת נגיע "
עומר הלך אחריה " שומרת נגיעה ?" שאל מופתע .
דניאל דפקה לו מבט עצבני ועומר הגן על עצמו מבלי לדעת למה אפילו אבל עדין עשה זאת בצורה שלא הורידה לו מגבריות " לא התכוונתי ככה אני יודע מה זה שמירת נגיע את פשוט לא נראת דתייה " .
דניאל נכנסה למעלית ועומר אחריה " אז אך אני אמורה להיראות כמו אבם "
תומר חייך " לא יודע בדרך כלל אתם כאלה יותר מחוסים יותר מוזנ…"
"שלא תעז לומר את זה " דניאל התפרצה " עם לא שמת לב התחלנו גם ככה ברגל שמול , תאמין לי שאתה ממש לא רוצה להיכנס איתי לעניין הזה כי אז אני היה עוד יותר עצבנית " היא ידעה שהיא קצת נסחפת עם הקשיחות שלה אליו , אבל היא קמה נורא עצבנית על הבוקר בערך כל דבר שעשתה לא הלך לה , והיא גם לא אהבה אותו מיוחד תמיד ראתה אותו כמו איזה ילד מפונק שמנצל את המראה שלו כדי לקבל כל מה שרצה , היא לא אהבה את זה שהרשה לעצמו לאחר עם כל הקשיחות הזאת שלו , ואת העובדה שהכל בא לו בכזאת קלות שהוא מרגיש שהוא יכול לזלזל וממש לא אהבה את העובדה שהוא מדבר ככה על דתיים.
עומר נעמד מולה הפעם הוא היה כבר עצבני , הוא הוריד את המשקפי השמש מעניו ואמר " הי זה שאת עצבנית אל תוציאי את זה עלי ".
דניאל יצאה מהמעלית " לא תאחר אני לא היה עצבנית והחיים של שנינו היו קלים יותר ". החיוך חזר לפניו , הבחורה הזאת משהוא מיוחד חשב לעצמו .

הם ירדו מהרכב ונכנסו לשוק עומר שם על ראשו כובע והרכיב משקפי שמש כדי שלא יזהו אותו וכך יוכל ללכת ללא הפרעה בשוק .
הוא הלך אחרי דניאל לא מבין מה עושה באמצע השוק ,דניאל נכנסה לאחד הדוכנים ואמרה " הדמות שלך בסדרה זה הנער מהשכונה ככה זה צריך להיות הבגדים של שכונה מצד שני אתה הילד שכל הבנות רוצות ככה שצריך בגדים נורמליים"
היא ניגשה לאחד השולחנות והוציאה מכנס ג'ינס עם קרעים ואיתו לקחה גופיה שחורה מקושקשת " תמדוד".
עומר הביט בבגדים בפליאה " איו כאן איפה למדוד בדיוק "
דניאל נאנחה" מה אתה בחורה תוריד בגדים תמדוד זה יתאים ניקח את כל השאר לפי המידה ".
עומר הוריד בגדים והתחיל להתלבש.
דניאל הייתה חייבת להודות לעצמה" הוא נראה טוב יותר מסתם דוגמן והגוף שלו נראה מדהים , אבל אז נזכרה עד כמה שהיא לא אוהבת את האישיות שלו וישר ירד לה ממנו .

הם הגיעו למשרד עם שקיות מלאות בבגדים והניחו את הכל על השולחן .
רון שראה את עומר הולך אחרי דניאל צחק " אני מקווה שעשית לו בית ספר".
דניאל חייכה " יום שלישי שבוע הבאה מתחילים לצלם !! חצי שעה לפני אתה אצלי מה שאומר שב 6 אפס אפס בדיוק אתה בחדר בלי איחורים" היא יצאה מהמשרד. .
עומר התיישב על הכיסא " ושם את ראשו אחורנית " אחי היא קוץ בתחת יפה יפה אבל עצבנית ".
רון צחק עכשיו אפילו עוד יותר " אחי זה לא שהיא קוץ זה פשוט שפעם ראשונה מתייחסים אליך במקצועיות ולא הביאו לך עוד אחת מהפלרטטניות האלה ".


תגובות (2)

תמשיכיייייייייייייייי

07/08/2015 15:47

חחח אני צריכה לחשוב על ההמשך

07/08/2015 15:53
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך