בקי
אהבה אהבה היא כל כך מנעימה היא כל כך נהדרת ולעיתים מה לעשות היא גם כואבת ♥

מעשה בשני ילדים מתוקים

בקי 05/03/2012 644 צפיות 4 תגובות
אהבה אהבה היא כל כך מנעימה היא כל כך נהדרת ולעיתים מה לעשות היא גם כואבת ♥

פעם היו שני ילדים , רוני וסער , הם היו ידידים מאז גיל 0 .
בגן שיחקו בחצר ביחד , נפגשו אחר הצהריים , התחפשו ביחד , ישבו אחד ליד השני ובקיצור עשו הכל ביחד !
יום אחד הגיע תלמיד חדש לגן , והגננת אמרה לרוני לעזור לו להתגבש ביחד עם שאר הגן.
בהתחלה רוני לא סבלה את התלמיד החדש ערן , אבל מכיוון שמינו אותה לעזור לו החליטה לקבוע פגישה איתו ולדבר איתו איך אפשר לעזור לו.

למחרת בגן רוני לא הייתה עם סער , אלה עם ערן .

כולם היו מופתעים כי ידעו כמה רוני וסער חברים טובים ועושים הכל ביחד , וגם סער מאוד הופתע .
סער אמר בראשו , זהו זה הזמן להגיד לה שאני מאוהב בה כבר מאז גיל שנה , ושאני לא יכול בלעדיה !
לקח את הטלפון , סימן רוני באנשי קשר ו.. פתאום התחרט ואמר לעצמו , לא אני לא יכול לעשות את זה !! זה יהרוס את כל החברות שלנו , הרי אנחנו ביחד מגיל 0!!
רוני התחיל ללכת סביב עצמו , שלבסוף קרא לאביו.

אמר לו " אבא האהבה היא כל כך מסובכת "

האבא התחיל לצחוק ואמר " בני , אתה עוד לא יודע כלום על אהבה! לפעמים היא מסובכת אבל לפעמים היא פשוט נפלאה , הפרפרים שיש לך בבטן הם הרגשה הכי נפלאה שהרגשתי!! "
סער אמר , טוב אני עכשיו הולך לרוני ואומר לה את האמת !
סער יצא וטרק את הדלת , הלך לביתה של רוני ועלה לחדרה , שפתח את הדלת בשקט ראה את רוני משחקת במחשב החדש שלה .

סער אמר " רוני תקשיבי , אני מאוהב "!

רוני התסובבה מהר ואמרה : מה באמת ?! במייי ? סער זה כל כך חמוד!
סער גירד בראשו ואמר בלחש " מישהי ממש חמודה , שאני כל כך אוהב להיות איתה , היא משמחת לי את הלב .. ו..אני לא יודע איך להגיד לה את זה"

רוני צחקה ואמרה " אל תדאג , אתה לא צריך להגיד לה . אני יודעת במי אתה מאוהב!♥"
סער קפץ מהמיטה ואמר"באמת ?" "כן כן " אמרה רוני .
סער אמר " ואו איזה מזל , כבר חשבתי שלא תדעי יותר!" " גם אני מאוהבת בך♥♥♥♥" אמרה רוני.


תגובות (4)

זה ממש נכון ((:

06/03/2012 09:52

תודה רבה לך נסיכת החלומות ורק בשורות טובות אמן !!!!!

06/03/2012 10:32

נכון נכון ושוב פעם נכון ואם את רוצה את יכולה לקרוא את הסיפור שלי…..

06/03/2012 10:52

תודה רבה על התגובה החמה ואני מיד מתכוונת להגיב על הסיפור שלך חג פורים שמח ומבדח ♥

06/03/2012 11:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך