לא לשכוח מי אתה

Pure 03/06/2015 803 צפיות 5 תגובות

זה לא מחוסר אחריות ואפילו לא מעצלנות פשוט קורות תקופות שאני מבקש "תעזבו אותי מהכל". כאשר חברים יוצאים למסיבה או לבית קפה אני פשוט אומר להם "אני עסוק". ובבקרים ששה ימים בשבוע תמיד אותו המקרה, זה תמיד או אמא, או שעון, או טלפון מחברים ולפעמים אפילו ממורה. פשוט יש תקופות שאני רוצה להירדם ולא להיתעורר, לא למות אלא פשוט להירדם. ובסוף תמיד החברים סוחבים אותי, אני כמו דג שנסחב אל החוף שהם מנסים להחיות משקים אותי בדלי מים. ואני מודה להם על כך אבל פשוט מבקש "תעזבו אותי מהכל". וכל זה כי אני לא אוהב את האסכולת חשיבה עליה נבנה היום העולם, לברוח ממנה אי אפשר ולהתנגד לה כבר ניסיתי. ושיטת הממשל גם אם העניקה לי חופש גופני ואולי גם חופש מחשבתי, אך היא מכה באינדיבידום שלי וזה מה שמתסכל אותי. העייפות מהמאבק שלי על האינדיבידום גוררת אותי לתקופת שינה של שלוש עשרה שעות ביממה. השנאה שלי כלפי האסכולת הוא הגורם לתקופה אחרת של נידודי שינה ושתיית קפאין ברמה מוגברת ובכל צורותיו האפשריות. אימי אומרת שזה בגלל שאני חלש נפשית, חברים חושבים שאני אדם ביתי יותר, אהבה שלי משווה אותי לקרחון. פעם התביישתי להודות אפילו לעצמי שהכעס, היאוש והעייפות הם המובילים אותי לתקופות אלו. בוקר אחד אני אארוז מזוודה, אקח מפה ואלך, ארוץ, אטוס או אפליג הרחק מהכל ומכולם. ואקח כמובן אותה איתי והיא לא תתנגד הרי היא אוהבת אותי. ושם נהנה ביחד מכל שקיעה, זריחה, גשם ואולי אפילו שלג, עד שאזכר מי הייתי לפני שהעולם אמר לי מי אני צריך להיות. רק אז אמצע את הים ממנו נסחבתי אל החוף.


תגובות (5)

יןאו… וואיי
הזדהיתי פה, ממש. וגם התרגשתי. כי זה נושא… והנקודות שהעלית… כל כך נכון. אמיתי. יפה. מדוייק.
את הכתיבה… היה אפשר קצת יותר להשקיע.
אבל באמת… העלאת נקודות יוצאות מהכלל. כל החלק של החלש נפשית והחופש הגופני שמהווה אשליה…
ממש אהבתי

03/06/2015 11:59

    מכל הכותבים שיש באתר דעתך בין החשובות לי ולכן ממש שמחתי שהתגובה ממך. הכתיבה…אני מרגיש שלא משנה כמה אשקיע בכתיבה זה לא יהיה ברמה של מה שאת כותבת. אבל יש לי תירוץ שכתבתי את זה מהראש, בעשר דקות ולא השתמשתי בטיוטה. בכל מקרה אני אשפר את זה רק אם הידיים יגיעו. ותודה.

    03/06/2015 12:09

    החמאת לי עכשיו
    חבל שלא יצא לי להכיר אותך באתר.

    אם זו עבודת הטיוטה שלך אז אתה ממש מעולה. לפעמים חוזרים לקרוא עם ראש נקי אחרי הרבה זמן ואז מוצאים שיבצורים. אבל לא חייב. אפשר ואפשר, תמיד יש אחר כך.

    03/06/2015 12:50

היי אחרי שהגבת הייתי סקרנית לראות איך אתה כותב.
מאוד התחברתי לקטע הזה, זו תחושה שמלווה אותי חלק נכבד מהחיים….
ולראות אותה על כתב, מתןארת באופן כזה מדוייק…. זה מאוד מרשים שהצלחת לתאר ככה את ההרגשה הזאת…..
מצפה לעוד קטעים ממך☺

03/06/2015 13:27

    תודה. אני שמח שיש אנשים שמרגישים לפעמים את אותו הדבר והבינו את הקטע ואהבו אותו. אנסה לכתוב יותר קטעים כאלה.

    03/06/2015 13:50
סיפורים נוספים שיעניינו אותך