חחחחח למי שלא יודע, נייל (הבלונדיני מוואן דירקשן (הלהקה הכי מפורסמת בעולם)) הוא בליבר, וכשפגש את ג'סטין ביבר לראשונה (במציאות!) הוא היה צריך לצאת החוצה ולהתחיל לצרוח...
חחחחחח נייל, נייל, נייל...
הארי, לואי וכולם תמיד יורדים עליו בקטע הזה, אבל הם לא שונאים את ג'סטין, הם מוכנים לקבל אותו בתור ידיד, או חבר, אבל לא בתור הכוכב שהם מעריצים (בניגוד לנייל).

JD – פרק 2

29/03/2012 1017 צפיות 14 תגובות
חחחחח למי שלא יודע, נייל (הבלונדיני מוואן דירקשן (הלהקה הכי מפורסמת בעולם)) הוא בליבר, וכשפגש את ג'סטין ביבר לראשונה (במציאות!) הוא היה צריך לצאת החוצה ולהתחיל לצרוח...
חחחחחח נייל, נייל, נייל...
הארי, לואי וכולם תמיד יורדים עליו בקטע הזה, אבל הם לא שונאים את ג'סטין, הם מוכנים לקבל אותו בתור ידיד, או חבר, אבל לא בתור הכוכב שהם מעריצים (בניגוד לנייל).

נייל שמע את שמו והתקרב, "היא רק מחייכת ואתה רץ לחבק אותה – בעולם הזה אין צדק." אמר בעצב.
"נייל?… מה, אתה מקנא?…" שאלתי מתנתקת מג'סטין.
נייל שתק, הוא הסתכל על ג'סטין שהתרחק בצעדים לאחור.
"בוא הנה ג'סטין!" קרא נייל והחל לרדוף אחריו.
ג'סטין רץ בכל כוחו, "נייל! אתה אמור לאהוב בנות!" קרא ג'סטין.
"סלחו לי לרגע…" אמר לואי, ודפק את ראשו בקיר (בעדינות).
"גם לי." אמרו השאר ועשו זאת גם הם.
נייל המשיך לרוץ אחרי ג'סטין, "אין כמוך, ג'סטין ביבר!" הוא צעק.
כל האנשים בקניון הסתכלו עליהם והשתתקו לשנייה, אבל אחרי שנייה בדיוק:
"OMG! ג'סטין ביבר! זה באמת ג'סטין ביבר!" נשמעו צרחות בקרב הבנות שהסתובבו בקניון.
נייל לא הפסיק לרוץ אחרי ג'סטין בעודו אומר: "ג'סטין, בשבילך אני מוכן להתגייר ולאכול מצות בחנוכה!".
ג'סטין רץ לכיווני בעודו עונה ל-נייל: "אבל אוכלים מצות בפסח…".
כל האזור התמלא בבנות שרצות אחרי ג'סטין בנוסף ל-נייל.
ג'סטין המסכן התעייף, הוא עצר כדי לנשום, נייל, שצבר תנופה, זינק על גבו של ג'סטין ו…
זה יצר תגובת שרשרת, המעריצים שהיו מאחורי נייל נפלו אחד על השני ונוצרה "ערמת מעריצים".
"נייל, אתה שוקל הרבה יותר ממה שאתה נראה! תאכל גזר…" אמר ג'סטין מנסה להיחלץ.
ג'סטין המסכן… כולם על הגב שלו.
התקרבתי אליו מושכת בידו, אלכס, ג'ניפר, לואי, הארי, ליאם וזאין עזרו גם הם לחלץ משם את ג'סטין.
נייל היה מהודק לגבו של ג'סטין כמו מגנט, אז היינו צריכים לנסות לחלץ רק את ג'סטין.
"רגע, מושכים לי ברגליים." עצר בעדנו ג'סטין.
אז ג'סטין היה תקוע למחצה.
"נייל, אל תגזים…" אמר הארי.
"מה אתה רוצה ממני?" אמר נייל מחייך, "אני מחבק את הגב שלו…" הוסיף.
אני וכולם משכנו שוב את ג'סטין, "3,4 ו-!" קראתי ומשכנו את ג'סטין החוצה.
כן… הוא יצא בלי הנעליים.
"לא, תחזירו לי אותן, הן היו כל כך צעירות…" אמר ג'סטין.
הסתכלתי סביב, לאחר מכן פניתי לג'סטין, "החנות שלך פתוחה." אמרתי לו.
"מביך…" הוא מלמל.
"לא, לא המכנס – החנות מעריצים שלך, שאמרו שהיא ב-'שיפוץ'." אמרתי לו.
"אהה…" אמר ג'סטין נרגע.
נייל רץ לשם, "אני קונה את הכל!" אמר, לאחר מכן חזר, תפס בידו של ג'סטין, "וגם את ג'סטין אני קונה." הוסיף.
כשאתם נכנסים לחנות מעריצים של ג'סטין, אתם מרגישים כאילו נכנסתם לשירותי בנות של מיליונרים.
הפנים של ג'סטין הפכו לסמל של מותג… וג'סטין "עשה פרסומת" לנעלי הסופרה…
כל מה שתוכלו לראות בחנות מעריצים של ג'סטין זה: בשמים, מגבות, יומנים, מחברות, עטים ועוד מלא, ומה משותף להכל? על הכול יש את הפרצוף של ג'סטין.
ובדומה לשירותי בנות, אם בן ידרוך שם, הן יצרחו עליו (המעריצות שבחנות).
אז הפעם היה לנייל קצת מזל – הוא בליווי של ג'סטין.
זה כמו שתראו וי מהלך שנכנס לחנות של נייק.
"ג'סטין!" נשמעו צרחות משם, ג'סטין דווקא נשאר, אבל נייל… מה נעשה עם ה-נייל הזה..
"אף אחת לא נוגעת בג'סטין, הוא רק שלי!" אמר נייל עומד לפני ג'סטין.
היה ברור שג'סטין נבוך, "נייל, הן בנות, בנות אוהבות בנים ובנים אוהבים בנות, לא בנים אוהבים בנים… אני לא הומו… ואני מקווה שגם אתה לא…" אמר ג'ס.
"אני מעריץ שלך, יש הבדל…" אמר נייל והוסיף: "אני מעריץ מספר אחת, אני יודע עלייך הכל.".
"הכל?" שאל ג'סטין מתחכם.
"הכל…" אמר נייל בערמומיות.


תגובות (14)

מתי הוואן זבל האלה יעופו משם ?
אהה ותמשיכי ^~^

29/03/2012 14:13

קודם כל: מי שאומר משהו על הוואן, משהו רע מקבל כאפה לפנים. (סורי על האלימות)
ודב שני: נייל יהיה מוכן להתגייר רק בשבילי, ולאכול מצות בחנוכה רק בשבילי!! (סליחה, מצות בפחס* חחחח..
מובן?מובן??

29/03/2012 14:17

חחחחח מצות בחנוכה…..
תודה כולם ♥

29/03/2012 14:38

את רצינית????
נייל לגמרי השתגע!!!!
ואם כבר,הארי יתגייר בשבילי ויאכל סופגניות בחנוכה,אוזני המן בפורים,מצות בפסח ובשבועות דברי חלב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~אניאוהבתאתהאריאניאוהבתאתהאריאנירוהבתאתהארי!!!!!~

29/03/2012 14:45

חחחח אני יותר בקטע של נייל XD
למרות שאם מישהו קורא רק את הסיפור, בלי התגובות וה"רציתי להוסיף" הוא עלול לחשוב שיש לי משהו (חס וחלילה) נגד נייל :(((
חחחח
מצות בחנוכה… זה לא ייצא לי מהראש בקרוב…

29/03/2012 15:05

חחח תמשיכי אהבתי מאוד (((:

29/03/2012 16:09

אוהבת לקרוא סיפורים

30/03/2012 01:40

אני ממש לא מפחדת ממך !

30/03/2012 01:41

הלואואו???? משהו לא מובן?? נייל הוא שלי!!!!!
קלטו עד כמה אני מטורפת עליהם:
חלמתי עליהם 5 פפעמים.
ועכשיו לא רציתי להתעורר, אבל האמטיוי היה דלוק בטלויזיה, פתאום אני שומעת שיר של וואן דירקשן מתנגן ואני רצה, בלי לששטוף פנים אפילו!!! ואני מסתכלת עיהם כמו מהופנטת!

30/03/2012 01:42

וkorenbieber010394,
את לא צריכה להגיד דברים כאלו על וואן דרקשן, אני לא שרופה על ג'סטין. (ולא אוהבת אותו בלכלל) אבל לא אמרתי על זה מילה!! אם את לא אוהבת זכותך לא לאהוב אבל אל תגידי עליהם כלום רע,
כי זה מעליב……….. אותי!!!

30/03/2012 01:44

זה לא אישית אלייך …
אני הסברתי פה 364839450277474 פעם למה אני שונאת אותם …
ואינלי בעיה להסביר עוד פעם

30/03/2012 06:02

לא נראה לי שהסברת לי:|

30/03/2012 06:08

לבליברס היה ריב עם הדיירקשניות כאילו אנחנו עדיין בריב איתם אבל אנחנו התחלנו ריב חדש עם המונטורס המעריצים של ליידי גאגא כי הם קראו לג׳סקסי הומו אז אנחנו בריב עם שתי קבוצות מעריצים ^~^

30/03/2012 13:59

טוב שלא עם ראשרים

01/04/2012 07:23
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך