בקי
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין להעתיק לשכפל לשכתב לצלם או לעשות שימוש כל שהוא בכל סיפורי שכתבתי עד עתה ובע"ה אמשיך לכתוב אמן !!!!!!!

מעשה בשני חברים

בקי 25/05/2012 1156 צפיות אין תגובות
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין להעתיק לשכפל לשכתב לצלם או לעשות שימוש כל שהוא בכל סיפורי שכתבתי עד עתה ובע"ה אמשיך לכתוב אמן !!!!!!!

פעם היו שני ילדים , רוני וסער , הם היו ידידים מאז גיל 0 .
בגן שיחקו בחצר ביחד , נפגשו אחר הצהריים , התחפשו ביחד , ישבו אחד ליד השני ובקיצור עשו הכל ביחד !

יום אחד הגיע תלמיד חדש לגן , והגננת אמרה לרוני לעזור לו להתגבש ביחד עם שאר הגן.
בהתחלה רוני לא סבלה את התלמיד החדש ערן , אבל מכיוון שמינו אותה לעזור לו החליטה לקבוע פגישה איתו ולדבר איתו איך אפשר לעזור לו.
למחרת בגן רוני לא הייתה עם סער , אלה עם ערן .

כולם היו מופתעים כי ידעו כמה רוני וסער חברים טובים ועושים הכל ביחד , וגם סער מאוד הופתע .
סער אמר בראשו , זהו זה הזמן להגיד לה שאני מאוהב בה כבר מאז גיל שנה , ושאני לא יכול בלעדיה !
לקח את הטלפון , סימן רוני באנשי קשר ו.. פתאום התחרט ואמר לעצמו , לא אני לא יכול לעשות את זה !! זה יהרוס את כל החברות שלנו , הרי אנחנו ביחד מגיל 0!!
רוני התחיל ללכת סביב עצמו , שלבסוף קרא לאביו.

אמר לו " אבא האהבה היא כל כך מסובכת "

האבא התחיל לצחוק ואמר " בני , אתה עוד לא יודע כלום על אהבה! לפעמים היא מסובכת אבל לפעמים היא פשוט נפלאה , הפרפרים שיש לך בבטן הם הרגשה הכי נפלאה שהרגשתי!! "
סער אמר , טוב אני עכשיו הולך לרוני ואומר לה את האמת !
סער יצא וטרק את הדלת , הלך לביתה של רוני ועלה לחדרה , שפתח את הדלת בשקט ראה את רוני משחקת במחשב החדש שלה .

סער אמר " רוני תקשיבי , אני מאוהב "!

רוני התסובבה מהר ואמרה : מה באמת ?! במייי ? סער זה כל כך חמוד!
סער גירד בראשו ואמר בלחש " מישהי ממש חמודה , שאני כל כך אוהב להיות איתה , היא משמחת לי את הלב .. ו..אני לא יודע איך להגיד לה את זה"

רוני צחקה ואמרה " אל תדאג , אתה לא צריך להגיד לה . אני יודעת במי אתה מאוהב!♥"
סער קפץ מהמיטה ואמר"באמת ?" "כן כן " אמרה רוני .
סער אמר " ואו איזה מזל , כבר חשבתי שלא תדעי יותר!" " גם אני מאוהבת בך♥♥♥♥" אמרה רוני.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך