Liattoty
אוקיייייייייייייייייייייייי אין לי מושג אם זה פנטזיה, די השתגעתי בכתיבת הסיפור, אני מקווה שזה יספיק.

לתחרות הסיפורים- פנטזיה liattoty

Liattoty 22/04/2014 681 צפיות 8 תגובות
אוקיייייייייייייייייייייייי אין לי מושג אם זה פנטזיה, די השתגעתי בכתיבת הסיפור, אני מקווה שזה יספיק.

ליטפתי את חד הקרן. הוא הביט בי בעיניו השחורות אך מלאות הניצוצות, ולאחר מכן הוא העיף את הפוני מעיניו. יש לו פוני בצבע לבן, ובאמצע המצח יש לו קרן ענקית שגם היא במקריות צבועה בלבן, והפרווה שלו ורודה מקושטת בנצנצים. חד קרן רגיל, כולם כבר ראו אחד כזה.
אבל בשבילי הוא היה מיוחד.
חדי הקרן האחרים דחו אותו, הוא היה הדחוי בחברה, הבודד והמתבודד. תמיד הייתי שם בשבילו, תמיד גילינו ארצות קסומות יחדיו והוא היה חברי הטוב ביותר. לפעמיים הוא תקע את הקרן שלו באנשים, אך הוא אף פעם לא עשה זאת לי. הוא לא העז לעשות זאת לנערה היחידה שאוהבת אותו.
הפעם הלכנו לארץ הממתקים, כמובן שכל צמח הביא ממתקים מלאי סוכר. סוס חד הקרן מומו (כן ככה קראתי לו) לפחות אכל את פריותיו של עץ שלם. הרבה אנשים נזפו לו, והרבה אנשים נזפו גם לי, אך כרגיל אמרתי סליחה בשמו והמשכנו הלאה.
כשהאנשים התחילו להעליב במיוחד את מומו, הוא השתולל והתחיל לרוץ אחרי האנשים.
והפעם בארץ הזאת הוא עבר את הגבול, הסוכר שיגע אותו.
הוא רץ אחרי איש שאמר שהוא הסוס הכי לא מנומס שהוא ראה בכל חייו, ואני צריכה להתבייש בו. האיש אמר זאת בגלל שמומו אכל את פרותיו בו השקיע שנים, וזה היה בלתי נסלח. הוא רצה לגרש את מומו לכלא לסוסים בלי שליטה, ואני עצרתי אותו מלעשות זאת.
יכולתי לעצור, אלא אם כן מומו לא היה מתחיל לנשוף אש כמו שתמיד היה עושה ולהבעיר את ראשו של האיש. האיש צרח בפחד, והתחיל לרוץ במעגלים כאשר ראשו נשרף. אנשים התגודדו סביבו, ואני ניסיתי לכבות את ראשו בעזרת מים. בסוף מכבי אש עשו זאת.
ולאחר מכן היה ברור שמומו ילקח לכלא לסוסים. אבל עדיין התנגדתי, הוא היה חלק ממני. ומומו התנגד גם כן, ונקם אפילו יותר באיש.
לא רק שהוא שוב שרף אותו, הפעם הוא דחף אותו ללפחות קלימוטר, בעזרת הקרן שנצבעה בדם. הזעדעזעתי מחומרתו של מומו.
מומו באמת היה משוגע ולא מחונך, הוא הרג את האיש המסכן שרצה רק להעניש אותו.
גם אני הייתי מתנהגת כך אם היו לוקחים את האוכל שלי בלי סיבה.
הוא בגד בי. הוא לא הבטיח, אך הרגשתי שבעיניו הייתה ההבטחה לא לבגוד בי מעולם. זה אכזב אותי עד ממש, והבנתי למה חדי הקרן האחרים דחו אותו. הוא היה חד קרן אגרסיבי וחסר נימוס שלא כיבד אף אחד. הוא כיבד אותי, אבל נתתי לו יותר מדי והוא נהפך למפונק. בגלל זה נתתי לו ללכת. נתתי למומו ללכת.


תגובות (8)

רגע… את כותבת לתחרות הסיפורים של עצמך?…

22/04/2014 13:02

חחחחחחח לא יש עוד תחרות סיפורים XD

22/04/2014 13:07

    אה זה יותר הגיוני XD

    22/04/2014 13:22

סיפר יפה מאוד ומפונטז בהחלט. אולי היה נחמד עם היה קצת יותר פירוט על מה מתחולל בלב הנערה, משהו שיצליח לגעת בלב הקוראים ושיוכלו להתחבר אליו.
בהצלחה בהמשך התחרות!

22/04/2014 20:30

אני דיי בטוחה שעל ראש חד הקרן יש קרן, לא חד קרן אחר ><

22/04/2014 20:35

ואני די בטוחה שאם מישהו שואף אש, הוא שורף את עצמו מבפנים ><
לשאוף, זה לנשום. לקחת אוויר.
לנשוף, זה להוציא אוויר.

22/04/2014 20:39

אוקיי קיבלתי את זה :)

23/04/2014 11:51

תיקנתי :)

23/04/2014 11:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך