Estonian
כן, כן, כן , חזרתי ובגדול יחד עם סיפור מיתולוגיה חדש, שכולו כבר מוכן אצלי בוורד. אני אעלה הרבה פרקים במכה, אז תתכוננו. מקווה שתאהבו !

הדרך אל הדרקון הוולשי – תקציר

Estonian 03/03/2012 927 צפיות 17 תגובות
כן, כן, כן , חזרתי ובגדול יחד עם סיפור מיתולוגיה חדש, שכולו כבר מוכן אצלי בוורד. אני אעלה הרבה פרקים במכה, אז תתכוננו. מקווה שתאהבו !

לטום יש בעיה.בגלל נבואה עתיקה ומטופשת, נגנב לו הזיכרון, האישיות והזהות ועכשיו הוא צריך להסתגל לעובדה שהאלים החליטו לשחק לו במוח המסכן.

פרל מקוללת. היא יפהפייה, בעלת מחזרים רבים אבל היא לא ביקשה אף אחד מהם. הברכה שאבא שלה סידר לה הפכה לקללה שלה. קשה להתעלם ממנה, והיא בכלל לא אוהבת תשומת לב. הדרך היחידה לשטוף ממנה את הקללה היא…

לאנדרו יש כישרון. בעזרת שני משפטים הוא מסוגל לגרום לך לצנוח אל מותך מצוק ורק בדרך למטה אתה תקלוט מה קרה. הוא החליט שהוא נאטם בפני כל כוח דמיוני כגון אהבה, עד שפגש את פרל. והוא מוכן למות בשבילה, אם בכלל היה מסוגל למות.


תגובות (17)

אור לא להפציץ היום עם כל הסיפורים בסדר? קח יום שישי אחד ואז תשים את הכל בבת אחת. גם ככה ביום שישי אף אחד אחר לא יכול לשים שום דבר.

לין.
נ.ב. – הגיע הזמן שתתחיל עם זה!

03/03/2012 13:40

תודה לין. כן, הגיע הזמן אני חושב, ואני מתכוון להפציץ ביום שישי, כדי שיתמלא כל העמוד הראשי, רק בגלל שזה יהיה משעשע להפליא. אני בהחלט שמח שהחלטת להגיב לי. תודה לך.

03/03/2012 13:44

וואהוו. סיפור מיתולוגיה!!!!
התקציר היה מבלבל קצת. אבל אני בטוח שהסיפור הזה יהיה שלוט.
אני מחכה להמשך
רוני

03/03/2012 21:50

סוף סוף!!! כמה חיכיתי לסיפור הזה!!!!!
יאללה אור, אני מחכה בקוצר רוח ליום שישי!

04/03/2012 01:02

שבוע טוב אור היקר
למה הרוצה "להפציץ" את כל העמוד הראשי שיתמלא בחמרים שלך? זה מה שעושה לך טוב על הלב ומה עם ההנאה שבכתיבה ללא תחרות וללא הפצצות מה דעתך??? חשבת על זה????? למה שלא תכתוב עם סיפור עם המון פרקים במקום כל השירים שאתה כותב ??? אבל אם בהפצצות אנו עוסקים אז זה סיפור אחר לחלוטין ומה שיש לי לומר לך זה "ב ה צ ל ח ה"

04/03/2012 02:55

תודה רבה לוסי ורוני, בקי, הרעיון להפציץ הוא סתם בדיחה, מכיוון שגם אחרים כותבים סיפורים מדהימים, ולכן הם צריכים להופיע בעמוד הראשי.

04/03/2012 05:24

בקי,
בתור מישהי שמעלה לפעמים שישה או שבעה סיפורים ביום, ו"מפציצה" בתגובות מיותרות על סיפורים של אנשים, אני לא חושבת שיש לך מה להגיב.
בנוסף, התגובה הזו מיותרת לחלוטין, בעיקר מטעם העובדה שאת באה, אישה בגילך, ומתווכחת עם בני נוער.

אז אם מה שאת אוהבת זה להתווכח עם בני נוער, אז "ב ה צ ל ח ה".
צר לי על נימת האכזריות, אבל לפעמים את הינך מגוחכת למדי.

אור. אל תתייחס, תפציץ בשישי!
ממני, לין.

04/03/2012 05:27

אור!!!! זה לא מזכיר לך קצת את "הגיבור האבוד" ו-"בן נפטון" של ריק ריידן? (סדרת גיבורי האולימפוס)
בכל זאת אהבתי, אבל אל תעתיק דברים!!!!

בקי,
אם הייתה לך האפשרות לעלות את סיפורייך בכל זמן ביום לא הייית מנצלת אותה? אני כן. זה מה שאור עושה ואת בתור אחת שמעלה הרבה סיפורים בטח מבינה כמה נעים לשתף את חויותיך כסיפור עימנו הלא כך? אני חושבת שדבריך הם בגדר בדיחה ומקווה שזה נכון כי הוא לא מתחרה במישהו.

04/03/2012 05:57

קרן,
זה ממש לא מזכיר אותם. אני תוהה אם קראת את הספרים הללו, מפני שזה לחלוטין לא דומה.

לין.

04/03/2012 06:05

המממ… באמת לא ציינתי זאת, אבל זה פאנפיק, כמו שאר סיפורי המיתולוגיה היוונית שלי. תודה בכל מקרה.

04/03/2012 06:06

ליסה זה אכן דומה בתקציר בסגנון של התקציר!!!
לטום יש בעיה- בגיבור האבוד כתוב "לג'ייסון יש בעיה.
לאנדרו יש כישרון-"לליאו יש כישרון"
זה אכן מזכיר. אולי רק לי אבל בהחלט הסגנון דומה.

04/03/2012 06:09

כתבתי לפני שראיתי שהגבת סליחה על התגובות הלא קשורות הסיפור באמת נשמע מעניין פשוט התקציר הזכיר לי את הסיפורים שציינתי. (הסבר יותר נורמאלי ומובן בסקייפ.)

04/03/2012 06:11

קרן,
אם לא שמת לב, אעיר את תשומת ליבך. בכל מקרה, יכול להיות. אני מניחה שזה תלוי בעין הרואה, כל אחד והדעה שלו.
בתור מישהי שלא אוהבת את ספריו של ריק ריורדן, יכול להיות שאני מכחישה את הדומה והשונה בין סיפורו של אור לספריו.

ואת יכולה, אגב, להתחיל לקרוא לי, (ממני) לין.

04/03/2012 06:12

קרן ולין, ציינתי שזהו פאנפיק, שזה בעצם סיפור שנכתב על ידי מעריץ של ספר אחר, באותו המקום, הזמן והדמויות. אצלי זה כמה שנים אחרי כי יש שלושה סיפורים לפני הסיפור הזה, שאין צורך לקרוא אותם לפני זה. זה מסביר את הדמיון. בעלילה עצמה, אין דמיון משמעותי.

04/03/2012 06:27

איזה תקציר מוזר O_O לא הבנתי כלום בקשר לעלילה…נתת רק קצת מידע בקשר לדמויות…
תכתוב את הפרק הראשון נראה כבר מה יהיה חח לפי מה שהבנתי אתה כותב טוב אז אני לא דואג.
יש לי שאלה רק קטנה שאני באמת לא ממש מבין איך זה באמת קורה שאתה כותב 20 שירים ביום ובניהם גם סיפורים? כאילו עזוב אותך כישרוני לא כישרוני מה חח אתה מכונה אני לא מבין מאיפה אתה מוציא אותם כל אדם נורמלי (כאילו, שלא מפרסם 20 יצירות ביום) צריך לפחות איזה פרק זמן כדי להוציא איזה קטע… כמה זמן לוקח לך לכתוב קטע?

04/03/2012 06:40

לוקח לו לכתוב בערך שתיים עד שלוש דקות. הוא מהיר מחשבה.

04/03/2012 06:47

תודה רבה. הפרק הראשון עכשיו מתפרסם.

04/03/2012 06:52
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך