אשמח שתכתבו בתגובות כאן למטה רעיונות לשיפור ואני מבטיחה לכם שבהמשך זה יהיה יותר טוב!!!

מיוחדת הקדמה + פרק 1

05/09/2014 843 צפיות 3 תגובות
אשמח שתכתבו בתגובות כאן למטה רעיונות לשיפור ואני מבטיחה לכם שבהמשך זה יהיה יותר טוב!!!

הקדמה
"אני חייבת לעשות משהו אסור לי לתת לזה לקרות!" רגע אספר לכם על עצמי אז היי אני סקיילר בת 14 מאילת, אני בכיתה ט' יש לי שיער שחור עיניים כחולות וזאת בערך אני. לאחרונה גיליתי משהו משונה אצלי… משהו שונה, אני מקבלת חזיונות לדברים מסוכנים שיקרו לאנשים…. בהתחלה לא הבנתי מה זה, חשבתי בהתחלה שאני משוגעת אבל אני רוצה לספר לכם קצת על מצבי החברתי.
אני לא מקובלת ואני לא חנונית אני באמצע כזה רק שכמעט אף אחד לא יודע מי אני… יש לי 2 חברים הכי טובים סלינה ואיתן. סלינה היא שטנית ויש לה עיניים חומות בצבע שקד ואיתן, איתן הוא חמוד יש לו שיער חום ועיניים שחורות אז אתחיל בסיפור.

פרק 1
בוקר , סוף סוף הבוקר הגיע התעוררתי דקה לפני השעון המעורר, הרגשתי שזה יהיה יום מיוחד יום שמשהו בחיי עומד להשתנות, אפילו הריח היה כזה ריח של צנים שרוף היטב היטב ואיתו בא ריח של הנעלים המצחינות של אחי התאום אוסטין הוא ספורטאי אז די ברור שהוא מקובל יש לו עיניים כחולות כמוני רק שיש לו שיער חום בהיר, אני מוכרחה להודות שזה צירוף ריחות משונה מאוד, התארגנתי לבית ספר ולפני שהלכתי הלכתי למטבח וכמובן ראיתי את השף האישי של המשפחה, סבא שלי רצה שתמיד נקפיד על תזונה נכונה אז הוא הביא לנו שף אישי,שידוע בכינויו אדוארד,(הוא צרפתי) "בוקר טוב לך סקיילר הכנתי לך טוסט מיוחד עם לחמנייה איטלקית ומרציפן ליד לבית הספר" אוף לפעמים אני מרגישה שהוא מגזים מדי עם המאכלים שלו חשבתי.. "אמ.. תודה אדוארד אבל אני לא רעבה היום אבל הודה לך אם תוכל להביא את זה לאוסטין ותוכל להכין לי פשוט כריך עם גבינה?" ,אוסטין תמיד עושה לאדוארד בעיות כי הוא טוען שלא סתם משלמים לאדוארד והוא צריך להכין לו מאכלים מיוחדים , אדוארד חשב רגע וענה לי "ווי ווי אם זה הוא רצונך אלך על הפשוט והנוח ביותר" תודה אדוארד עניתי.
הלכתי לבית הספר היה לי שיעור ראשון ספרות ופתאום הרגשתי כמו מכת חשמל כזאת בראש וראיתי..


תגובות (3)

מחסור חמור בנקודות.

05/09/2014 13:23

אין לי שום זכות להעביר ביקורת, מכיוון שגם הסיפורים שלי הם לא שלמות ובהחלט אני צריכה לשפר את הכתיבה שלי. אבל די הפריע לי שקוראים לה סקיילר, לחברה שלה סלינה ולאח שלה אוסטין, שאלה באמת לא שמות נפוצים בישראל, ולכן זה פשוט נראה לי מוזר… העלילה הולכת מהר מדי ואני חושבת שאם תוסיפי תיאורים, סימני פיסוק ולא תמהרי עם העלילה זה יכול להיות דווקא סיפור טוב.
אני די שונאת הקדמות (אבל אין ברירה לרוב)… אפשר לתאר את הדמות תוך כדי סיפור ואפשר תוך כדי סיפור לתת לקוראים להבין שאוסטין אח שלה, סלינה ואיתן חברים שלה ושיש לה חזיונות.
ועוד משהו קטן שלפי דעתי היה יכול להיות מעניין יותר זה שבהמלך הסיפור היא תגלה שיש לה חזיונות, לא שכבר על ההתחלה היא מודעת לזה.
חוץ מזה אל תקחי את מה שכתבתי למקום שבאתי להעליב, לההפך, הערות באות לעזור ועוד אני צריכה המון הערות על הסיפורים שלי. פשוט כתבתי לך טיפים וגם דברים שהפריעו לי.
מקווה שהבנת ♡

05/09/2014 14:16

    תודה על הביקורות אשתדל כמה שיותר ליישם אותם!

    05/09/2014 14:19
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך