מבטיחות להעלות לפחות כל יומיים ואם לא תדעו שזה רק בגלל בית ספררר! ):
אוהבות אותכןןן!!!!!

נתקעתי איתו – פרק 4!

06/01/2014 900 צפיות 3 תגובות
מבטיחות להעלות לפחות כל יומיים ואם לא תדעו שזה רק בגלל בית ספררר! ):
אוהבות אותכןןן!!!!!

סורי סורי סורי ממש סורי שלא העלנו הרבה זמן פשוט היה לנו מלא שיעורים ומבחנים ועניינים ופשוט תקראו!!!!
פרק 4:
וזו הייתה לילי היא נראתה כאילו בכתה היא צעקה : ג'ייד אני לא מוצאת אותה!" זיהיתי אותה לפי קולה . היא טרקה את התא והתחילה לבכות חזק יותר. פתאום הרגשתי אשמה שהיא לא רואה אותי אבל בעצם אני לא כזאת פיצית שלא רואים אותי אבל כשהסתכלתי מלפני וראיתי שהשירותים רחבים יותר ממה שחשבתי והבנתי שאני מתחבאת טוב. לא רציתי לצאת , לא רציתי שאף אחד יראה אותי ככה עם עיניים אדומות והייתי מובכת יותר מידי . פתאום שמעתי צעדים גדולים ומהירים , זה צעדים של .. של בנים שניה בנים? זה שירותי בנות ! ואז שמעתי : "אלי ! אלי! אלי איפה את כבר שלושת רבע שעה את מתחבאת ! אלי?" שמעתי קול של אחד הבנים ואז החלטתי " אני פה תצא אני אצא אני לא רוצה שאף אחד יראה אותי" אמרתי . "איפה את ?" שמעתי "אמ… אני מעדיפה שלא להגיד פשוט תצא וזהו" אמרתי בקול חלוש ,שמעתי טריקת דלת כנראה מי שהיה פה יצא , כדי להיות בטוחה הצצתי מהפתח הקטן של הדלת ואף אחד לא היה שם אז יצאתי. הלכתי למראה , מסדרת את השיער ושוטפת פנים ואז הרגשתי שמישהו מחבק אותי מאחורה – היה לו ידיים די גדולות יותר גדולות משל לילי וג'ייד הסתכלתי אחורה וראיתי את ….
לואי מחבק אותי (וואוו) . הוא סובב אותי אליו ונישק אותי , זאת לא הייתה סתם נשיקה היא הייתה נעימה ואוהבת. לא רציתי לעזוב אותה אבל הייתי חייבת כי מישהו נכנס.
זה לא היה מישהו אלה היו לילי וג'ייד שרצו אליי לחיבוק וכמעט חנקו אותי. "לילי ג'ייד אין לי כל כך אויר" אמרתי מצחקקת "אופסי … אבל תבטיחי לנו שזה לא יקרה יותר!" ג'ייד אמרה שהיא עוזבת אותי ביחד עם לילי.
נקודת מבט של לואי:
החלטתי לעשות את זה אני לא יודע מאיפה זה בא לי אבל זה היה ממש משחרר. ג'ייד ולילי באו לחבק אותה אז יצאתי , בכל זאת הן בכו וחיפשו אותה כמעט חמישים דקות. כשיצאתי התדכנעתי את הבנים שאלי נמצאה "סוף סוף … מזל כבר חשבתי שמשהו קרה לה ואפשר כבר לצאת יש עשר מעריצות ככה אפילו פחות אתה בא?" הארי אמר. "אולי נשאר לעזור לבנות בכל זאת זה קרה להן איתנו , אני בכל זאת נשאר אני יבוא אחר כך אם אתם מחליטים ללכת." אמרתי , אני מודה שזה בעיקר בגלל אלי אבל זה עדיין לא נעים, הארי קרץ לי ואמר שהם ישארו לעזור להן . נשארנו חיכינו לבנות שיצאו מהשירותים , אחרי עשר דקות ראינו את לילי וג'ייד יוצאות ואחריהן יצאה אלי עם הראש מורכן לרצפה. כל הבנים כולל אותי רצו אליה וחיבקו אותה והציעו לה להישאר לישון אצלנו , היא הייתה עייפה אז היא הנהנה ופיהקה.

~בבית של הבנים~
אני וליאם סידרנו לבנות שלוש מיטות בחדר האורחים ואלי ישר נשכבה ונרדמה. לא יכולתי יותר ובגלל שהיא ישנה הרשתי לעצמי , נכנסתי לחדר ונשקתי לה נשיקה לא ארוכה ולא קצרה והלכתי . לילי קרצה לי אמרה: " תזהר עליה " והלכה למטבח .


תגובות (3)

תמשיכו

09/01/2014 06:07

אנחנו נמשיך בערב כי יש לנו מלא שיעורים ולימודים ולפעמים אנחנו לא מספיקות ואנחנו גם מקוות ליותר קוראות

10/01/2014 05:16

תמשיכי!!
ותקראי את הסיפור שלי, ממש השקעתי ( ותגיבי )

14/02/2014 11:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך