:)Dana13
תגובה וממשיכה

Live the dream פרק 16 פליז תגיבו (מרתון)

:)Dana13 19/01/2014 903 צפיות 3 תגובות
תגובה וממשיכה

Live the dream 16:
חזרנו למלון . סוף סוף נפתרתי מג׳סטין הזה .
״מה קרה בינך לבין ג׳סטין?״ הארי שאל כנכנסנו לחדר
״סתם .. עזוב סיפור ארוך״ אמרתי לו והוא הפסיק לשאול על זה . לבשתי עליי פיג׳מה ונשכבתי במיטה מכסה את גופי בשמיכה . אחרי כמה דקות בא הארי לבוש בבוקסר בלבד והתכסה גם הוא בשמיכה פנינו היו אחד כלפי השני , האף שלי נגע באפו ויכולתי להרגיש את נשימותיו החמות עליי
״לילה טוב״ הוא אמר אחרי שתיקה מביכה
״לילה טוב״ אמרתי ועדיין נשארנו צמודים אחד לשני . הוא מחץ את שפתיי על שפתיי ונישק אותי במהירות . הוא הרים אותי מעליו ושמתי כל רגל שלי בצד אחר של גופו והתיישבתי עליו , התרוממתי טיפה ונתתי לו נשיקות קטנות בצוואר ומתחת לאוזן , אני יודעת שהוא אוהב את זה . הוא משך אותי אל שפתיו ונישק אותי נשיכה ארוכה
״מה אנחנו עושים?״ שאלתי את הארי כשניתקתי את הנשיקה
״לא יודע..״ הוא אמר מבולבל
״אבל אני יודע שאני אוהב את זה״ הוא אמר בביטחון
״אבל למרות שאתה אוהב את זה אתה עדיין שונא אותי אה?״ אמרתי וגיכחתי
״ברור״ הוא אמר וצחק . והוא סובב אותי ונשכב מעליי מנשק אותי בצוואר ומתחת לאוזן משארי תחושה נעימה בכל המקומות שנישק . הכנסתי את ידי מתחת לחולצתו והעברתי את עצבעותיי את גבו בעדינות ולאט לאט הורדתי את חולצתו . רציתי להפסיק , כל כך ! לא לחזור על הטעות הזאת שוב , אבל זה כאילו בגוף שלי לא מקשיב למוח שלי , עושה מה שהוא רוצה , ומה שהוא רוצה זה להיות קרוב להארי.
הוא המשיך לנשק אותי בצוואר והוריד לי את החולצה לאט לאט , לא מוריד את עיניו מגופי . והנה אני פה , במיטה עם הארי , חוזרת על אותו הטעות בפעם השניה.

-נקודת מבט הארי-
השעון המעורר צלצל . הסתכלתי עלי ועל קייט , שכובים אחד ליד השני ,ללא בגדים. אני לא מבין את זה , למה אני כל כך נמשך אליה?!? למה היא גורמת לי להרגיש דברים שבחיים לא הרגשתי ?!? למה היא גורמת לגוף שלי לרטוט כל פעם שהיא נוגעת בי?! למה איתה זה מרגיש שונה, זה מרגיש אחר , זה מרגיש מושלם . זה אף פעם לא קרה לי , אף פעם לא הרגשתי דברים כאלו חזקים , כאילו הלב שלי מחסיר פעימה כל פעם שהיא לידי. שהחיוך שלה גורם לי אושר , שהצחוק שלה זה הצחוק הכי יפה ששמעתי בחיים שלי, למה אני מרגיש שהיא הכל בשבילי ?!? ולמה אני פאקינג חושב שאני מתחיל להתאהב בה ?!? , אבל אני לא יכול , היא שונאת אותי …. אני לא יכול להתאהב במישהי ששונאת אותי , אבל זה קשה מדי , אני לא מצליח , היא לא יוצאת לי מהראש . אני מאוהב , אני מאוהב כמו שלא הייתי בכל החיים שלי.

-נקודת מבט קייט-
״בוקר טוב״ שמעתי את הארי אומר כשפתחתי את עיניי
״בוקר טוב״ עניתי לו . הוא היה עדיין בתוך השמיכה
״אני נכנס להתקלח״ הוא אמר והלך למקלחת . יצאתי למרפסת של החדר שלנו ושמתי את ידיי על המעקה .
מה אני עושה ?! מה אני לעזאזל עושה?! אבל… זה קשה , זה יותר מדי קשה . אני לא מצליחה להוציא אותו מהראש , כמה שאני מנסה זה קשה מדי. למה כשכולם אומרים לי שאני יפה אני לא מאמינה לאף אחד אבל כשהוא אומר לי שאני יפה אני מרגישה מושלמת! הוא גורם לי להרגיש דברים שלא הרגשתי לאף אחד אחד. הנחתי את ראשי בין ידיי והתחלתי לבכות , פשוט לבכות לא יכולתי לעשות את זה יותר . פרקתי את הכל. כל פעם שהוא לידי אני מרגישה יותר טוב, כל פעם שאני שומעת את השם שלו, או שומעת את הקול שלו , צמרמורות עוברות בגופי .
״אני אוהבת אותו ..״ מלמלתי לעצמי בוכה את כל נשמתי .
״אבל.. הוא שונא אותי״


תגובות (3)

אבאא תמשיכיייי

19/01/2014 10:50

תמשיכי מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19/01/2014 11:35

מושלםםםםםםםםםםםםםם

20/01/2014 05:31
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך