מאי תלתלים סטיילס
תקשיבו באמת שאני ממש מצטערת שלא העליתי פרק מלא זמן פשוט עברה עליי תקופה ממש קשה עם חברות שלי וההורים שלי וזה... אבל עכשיו כבר יותר טוב ואני יעלה פרק כל יומיים בערך בגלל הלימודים המעצבנים שלי אז מקווה שאתם לא כועסות ותמשיכו לקרוא :)
אוהבת 3>

סיפור חיי (עם וואן די) – פרק 12

תקשיבו באמת שאני ממש מצטערת שלא העליתי פרק מלא זמן פשוט עברה עליי תקופה ממש קשה עם חברות שלי וההורים שלי וזה... אבל עכשיו כבר יותר טוב ואני יעלה פרק כל יומיים בערך בגלל הלימודים המעצבנים שלי אז מקווה שאתם לא כועסות ותמשיכו לקרוא :)
אוהבת 3>

~נקודת מבטו של הארי~
הגענו למקום שבחרתי בשביל הדייט שלנו ופתחתי לג'יין את הדלת של האוטו כדי שתצא "אתה מדהים" היא אמרה לי וחייכתי "כמו שכבר אמרתי – הכל בשבילך" אמרתי לה והיא הסמיקה. לקחתי אותה לים, הוצאתי מהאוטו תיק עם שמיכה ואוכל והובלתי אותה לחוף, פרסתי את השמיכה על החול ושנינו התיישבנו עליה והוצאתי את האוכל והנחתי על השמיכה "אתה חמוד" פתאום ג'יין אמרה אחרי שקט של כמה דקות וחייכתי אליה חיוך מטופש, היא סופסוף נפתחה ולא מתביישת יותר "תודה.." אמרתי כשסיימתי להוציא את האוכל.
אחרי שאכלנו ודיברנו על כל מיני דברים אמרתי "אני רוצה להכיר אותך" והיא קפאה במקומה "מה..למה אתה מתכוון?…" היא גמגמה "אני רוצה לדעת מה האוכל האהוב עליך, מה הצבע האהוב עלייך, וכל מיני כאלה" "אהה טוב.." היא אמרה בשיחרור כאילו היא לא רצתה שאני יידע עליה משהו..מוזר "טוב אני שואל שאלה ואת אומרת את הדבר הראשון שעולה לך בראש" והיא הנהנה.
"אוכל אהוב"

"פיצה"

"מקום אהוב"

"קניון"

"קינוח אהוב"

"עוגת שוקולד"

"משהו טוב שקרה לך בילדות" היא קפאה והסתכלה עליי מפוחדת כאילו היא לא מכירה אותי "א..אפשר לעבור שאלה..?" "למה?" שאלתי מבולבל "כי.. כי ככה אני לא רוצה לדבר על הילדות" היא התרחקה "את יכולה לסמוך עליי" ניסיתי להתקרב אליה והיא התרחקה עוד יותר "אממ..טוב עכשיו אני שואלת אותך" היא קבעה "אבל…" גמגמתי והיא עשתה פרצוף מוזר "אחח טוב" נכנעתי והיא צחקקה

"אוכל אהוב"

"פיצה"

"היי גם אנייייי" היא אמרה בקול ילדותי והושיטה לי את ידה כאילו שאני ייתן לה כיף וצחקתי ונתתי לה כיף

"מקום אהוב"

"ים"

"תחביב אהוב"

"כדורגל"

"קינוח אהוב"

"עוגיות"

"חבר הכי טוב"

"לואי טומלינסון"

"טוב אין לי כוח יותר" היא אמרה ונשענה אחורה על ידיה "גם לי לא" אמרתי ועשיתי כמוה מתקרב אליה והיא חששה טיפה אבל לא התרחקה, שמחתי מזה. שמתי לאט לאט את ידי על כתפה מאחורי צווארה והיא בשניה התרחקה ממני ונאנחתי "אני לא אפגע בך.." אמרתי והיא נאנחה "אני יודעת, פשוט.. אני.." היא ניסתה להגיד משהו ולא הצליחה "אני מבטיח" אמרתי והיא חייכה טיפה וחזרה למצב שהיינו בו קודם והניחה את ראשה על הכתף שלי ועצמתי את עיניי וחייכתי לעצמי מהמחשבה שאני ומי שאני אוהב יושבים מחובקים על שפת הים בשקיעה…"אתה יודע.." היא אמרה ועוררה אותי ממחשבותיי "כן?" שאלתי והסתכלתי ישירות אל עינייה "אתה שונה.." היא אמרה וחזרה להסתכל על השקיעה "מה זאת אומרת?" שאלתי "אתה לא כמו שחשבתי שתהיה, אתה מתחשב ודואג וחמוד" היא אמרה וחזרה להסתכל עליי כשהעיניים הגדולות היפות שלה ממיסות אותי ומחממות את ליבי , הפעם החיוך שהיה לי מקודם התפשט על כל הפרצוף שלי והגומות שלי הופיעו הייתי ממש שמח שהיא חושבת ככה וקירבתי אותה אליי הכי חזק שיכולתי לתוך חיבוק ענק ומאושר "היא התרחקה ממני טיפה והתאכזבתי, היא עדיין חוששת מפניי..השפלתי את ראשי והיא הרימה אותו עם היד הקטנה שלה ונחתה עם השפתיים שלה על שלי כשהידיים שלה על הלחיים שלי והלב שלי פשוט צרח מאושר וישר העברתי את ידיי אל המותניים שלה ונישקתי אותה, הכנסתי את השפתיים שלי בתוך שלה. השפתיים שלנו פשוט זזו בתיאום מושלם ביחד כאילו נועדו זו לזו וביקשתי אישור להכניס את לשוני לפה שלה והיא נתנה אישור והלשון שלי החליקה על הלשון שלה וזאת פשוט הייתה נשיקה מושלמת – הנשיקה הכי טובה שהייתה לי עד היום.
התרחקנו אחרי כמה דקות מתנשפים נואשים לאוויר והלחיים שלה היו אדומות כאילו היא חזרה עכשיו מריצה ואני אפילו לא יכול לתאר את החיוך שהיה לי על הפרצוף באותו רגע ורק רציתי לחזור לנשק אותה לנצח ולא לעזוב אותה "אני..אממ" היא גמגמה וחיפשה מה להגיד "זה בסדר.. את לא חייבת להגיד כלום" והיא חייכה והניחה את ראשה על הכתף שלי כששנינו נשכבנו על השמיכה מחובקים.


תגובות (6)

סוף סוףףףףף תמשיכייייייי

03/02/2014 10:49

תמשיכיייייייי

03/02/2014 11:45

תמשיכי!!
ותקראי את הסיפור שלי, ממש השקעתי ( ותגיבי )

14/02/2014 12:03

אמרת שתעלי כל יומיים וזה לא ממש קורה

01/03/2014 06:30

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

02/03/2014 12:19

אני ממש ממש ממשששש מצטערת!!! עברה עליי תקופה קשה עם החברות והלימודים וההורים ופשוט לא תפקדתי..אחרי זה רציתי לכתוב פרק והמחשב נתקע, שכחתי את הסיסמא ואז רציתי להיכנס מהאייפד והוא נתקע ולא הייתה לי השראה לכתוב… אז אני ממש מצטערת אם אני לא מעלה פרק כי אני לא ממש במצב רוח ושוב פעם סליחה !!!

02/03/2014 12:21
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך