בנות החלטתי לעלות את הפרק כבר היום כי אני יודעת שלא יהיה לי זמן כי אני די בתקופה של מבחנים ויש לי מבחן גדול בשלישי במתמטיקה אז אני מעדיפה להתכונן..אז תהנו❤

Story of my life-סיפור חיי פרק 25+26

20/02/2014 986 צפיות 5 תגובות
בנות החלטתי לעלות את הפרק כבר היום כי אני יודעת שלא יהיה לי זמן כי אני די בתקופה של מבחנים ויש לי מבחן גדול בשלישי במתמטיקה אז אני מעדיפה להתכונן..אז תהנו❤

-נקודת מבט לואי-

הגעתי לחדר שלי ונכנסתי בצעקה ׳אני פשוט מאוהבבבבבבבב!!!!!!!!!׳
׳מה קרה עכשיו?׳ ליאם שאל ׳הלכתי לחדר של הבנות כי בכל זאת זה העלה לי נורה אדומה שהבנים האלו עכשיו באו וזה ולקחתי אותה החוצה ודיברצי איתה ובסוף היא אמרה לי שהיא מאוהבת לי בצורה!!׳ צעקתי והתחלתי לקפוץ בכל החדר ׳חחחחחחחח אחי תירגע , תקשיבו מה השעה?׳ זאין אמר ׳17:32׳ אמרתי ׳טוב אז יש לי זמן לישון עד הערב׳ הוא אמר ׳לילה טובבב׳ הוא צעק והלך לישון ׳רק תעירו אותי בשבע וחצי כדי שאוכל להספיק להתארגן׳ הוא אמר ׳טוב׳ נייל צעק לו. 
׳אלי בואי תישני איתי׳ ליאם אמר לאלינור ׳טוביקקקק׳ היא אמרה והם נכנסו מתחת לפוך.

-נקודת מבט קייט-
׳מה לואי רצה ממך?׳ שאלתי את אמילי באוזן  ׳סתם הוא שמע שהייתי חברה של ליאב והוא פוחד שיהיה לנו קטע אז הוא עשה לי סוג של קטע קנאה כזה אז אמרתי לו שאני מאוהבת רק בו והחיוך שלו מפה עד ישראל׳ היא אמרה לי ׳אתם זוג מושלם!׳ צעקתי וחיבקתי אותה אופסי(?) לא הייתי צריכה לצעוק את זה חחחחח ׳מה?מי?מו?׳ עדי שאלה ׳אחר כך׳ אמרתי לה ׳אין סודות בחברה׳ ליאב אמר ׳טוב טובבב׳ אמילי אמרה ׳קייט צעקה לי שאני ולואי זוג מושלם וזהו׳ אמילי סיימה את המשפט שלה והסתכלתי על ליאב והיה לו פרצוף מבואס , יש מצב שהוא עדין מאוהב באמילי? טוב לא משנה היא עם לואי עכשיו הוא יותר טוב בשבילה. 
׳שיטטטטוט מה השעה?????׳ צעקתי וקמתי בבהלה ׳תירגעי תירגעי עכשיו 19:11 ודקות׳ רועי אמר ׳פאקקקקקק מה?????׳ צעקתי ׳רגע רגע איפה אתם ישנים?׳ שאלתי ׳במלון }^}%%[^*}^}^}^׳ הם ענו ׳אה זה כאן קרוב, תישמעו בנים חמודים ניפגש כבר מחר כי לי לאמילי ועדי יש משהו ממש ממש ממש ממש ממש ממש חשוב לעשות!!׳ אמרתי ודחפתי אותם החוצה ׳דברו איתנו מחר!!׳ צעקתי לפני שסגרתי את הדלת בטריקה ׳פאק בנות פחות משעה וצריך להיות מוכנות שלושתנו׳ צעקתי ׳אני אילך להתקלח אצלי בחדר תתקלחו אתם ותתקשרו לבנים שיתחילו להתארגן׳ אמרתי ולקחתי את הכרטיס של החדר שלי ושל הארי ויצאתי מהחדר בריצה. 
נכנסתי לחדר וראיתי שהארי יישן, יופי זה טוב ניגשתי אליו ונתתי לו נשיקה ׳אני מאוהבת לך בצורה׳ אמרתי לקחתי בגדים ורצתי למקלחת להתקלח. 

-נקודת מבט הארי-
׳אני מאוהבת לך בצורה׳ שמעתי לחישה אבל לא רציתי לפתוח את העיניים וידעתי בדיוק מי זו, זה הקול שמעביר לי צמרמורת כל פעם מחדש שאני שומע אותו.. טוב אני אנסה אילך לקחת לי בקבוק מים ואמשיך לישון ופתאום שמעתי את הדלת של האמבטיה סוג של נפתח ורצתי למיטה כיסיתי את עצמי וישר עצמתי עיניים שקייט לך תחשוב שאני ער. 
׳the story of my life I take her home I drive all night to keep her warm in time it's frozennnnn'  היא סוג של זמזמה את השיר ושמעתי את הקול שלה פעם ראשונה ויש לה קול מושלם איך היא לא עושה עם זה משהו? 
היא התלבשה לקחה איתה עוד משהו ועפה מהחדר. 
טוב נמשיך לישון יש לי שעון מעורר לרבע לשמונה והוא יעיר אותי. 

-נקודת מבט קייט-
השעה כרגע היא 20:00 ואנחנו כמעט שלושתנו מוכנות רק אני צריכה לשים נעליים ואנחנו יוצאות לאולם פה למטה למסיבה של הארי. 
׳בנות מוכנות?׳ אלינור צעקה והיא יצאה מהאמבטיה והיא הייתה מושלמת ׳ואו אחותי את מושלמת׳ אמרתי ונתתי לה חיבוק ׳כנל אחותי׳ היא אמרה ׳צודה סיס׳ אמרתי ׳טוב יאלה בואו ניצא שלא ניתקע במקרה עם הארי במעלית׳ אמרתי ויצאנו מהר לכיוון המעלית ׳וואו איך אני מתרגשת מעניין איך הוא יגיב׳ אמרתי והתחלתי להילחץ ובדיוק המעלית נעצרה על בקומת כניסה ויצאנו מהר לכיוון האולם שם , עוד חצי שעה זה מתחיל , אני מקווה שכל מי שהזמנו יבוא. 

פרק26

-נקודת מבט קייט-

׳וואו איך אני מתרגשת מעניין איך הוא יגיב׳ אמרתי והתחלתי להילחץ ובדיוק המעלית נעצרה על בקומת כניסה ויצאנו מהר לכיוון האולם שם , עוד חצי שעה זה מתחיל , אני מקווה שכל מי שהזמנו יבוא. 
׳הכול מוכן אני מקווה?׳ שאלתי את אלו שהכינו את האולם ׳כןכן העוגה עוד דקה בערך תהיה כאן׳ הוא אמר לי ויצא החוצה כנראה להביא את העוגה או משהו. 
׳ראית את גמה ואן ? הם היו פה לפני שניה חיפשו אותך׳ אלינור שאלה אותי ׳לא אם תראי אותם תגידי להם שאני כאן׳ אמרתי לה ׳טוב היא אמרה. 
התקדמתי לכיוון הבר לראות שהכול מוכן שיש שתיה והכול..ואז הרגשתי יד מאחורי ששמה לי על הכתף הסתובבתי וראיתי את אן וגמה ׳אן! מה שלומך ?׳ שאלתי ׳הכול טוב חמודה מה איתך? מאורגנים ומוכנים כאן?׳ היא שאלה ׳כןכן אל תדאגי׳ אמרתי ׳גמהההה׳ אמרתי ונתתי לה חיבוק ׳מה שלומך???׳ שאלתי ׳טוב מותק מה איתך?׳ היא שאלה ׳טוב טיפטיפה מתרגשת לראות איך הארי יגיב אבל יהיה בסדר׳ אמרתי ׳יאלה עוד 10 דקות ולואי אמור להביא אותו׳ עדי באה אלי ממאחורה ושמה לי יד על הכתף.

-נקודת מבט הארי-
וואי עוד חמש דקות אני אמור להיות מוכן ועוד לא שמתי נעליים ולוקח לי שעה לשים נעליים אני ,פתאום נשמעה דפיקה בדלת פתחתי וזה היה…


תגובות (5)

מושלם ! תמשיכייי

20/02/2014 04:00

תמשיכי במהירות!!!!!

20/02/2014 04:27

מושלםםםםםם תמשיכיייייייייייייייייייייייי

20/02/2014 07:54

תמשיכייי

20/02/2014 12:41

מהמםםם

21/02/2014 04:18
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך