רוח – פרק 1

shira 20/09/2011 871 צפיות 7 תגובות

קודם כל אני אציג את עצמי… קוראים לי ג'ולי ( השם המלא הוא ג'ולייטה אבל כולם קואים לי ג'ולי..)
אני בת 14 .. ואני קצת מוזרה… אם אפשר לקרוא לזה ככה… אבל אני לא אגיד לכם למה בשביל לא להרוס את הסיפור….. ואני אספר איך הכל התחיל….

פרק 1
הכל התחיל מזה שההורים שלי החליטו להתגרש… הייתי אז בת 13 .. להגיד לכם את האמת רציתי שהם יתגרשו, כי הם כל הזמן רבו , צעקו , כשהמצב היה ממש חמור שברו צלחות .. בצד של מי הייתי?! ברור שבצד של אבא !! א. כי אמא שלי, היא לא באמת אמא שלי .. היא האמא החורגת שלי.. אבל אני קוראת לה לפעמים אמא ולפעמים ג'סיקה.. האמא האמיתית שלי נפטרה כשהיא ילדה אותי.. אני יודעת שאבא היה תמיד עצוב בגלל זה .. הוא באמת אהב את אמא.. אבל כשהייתי בת 10 הוא הכיר לי את ג'סיקה.. ג'סיקה היא בחורה יפה. היא בת 24 , עם שיער בלונדיני (צבוע) , שזופה וזה.. בהתחלה ממש לא אהבתי אותה.. כי היא נראתה כמו פרחה.. ועשיתי לה כמה דברים מגעילים אבל מצחיקים. למשל כשהיו מבקשים ממני לתלות כביסה הייתי תולה את החוטיני שלה בחוץ.. בחבל שכולם היו רואים .. או שהייתי מכינה לה קפה עם מלח… או מכבה לה את האור במקלחת… בקיצור הייתי די מגעילה אליה… אבל היא הייתה מלשינה לאבא ,ואבא היה משוחח איתי הרבה זמן. והיה חופר שאני צריכה להתרגל אליה ולכבד את הבחירה שלו ובלה בלה בלה…
לבסוף התרגלתי לרעיון שהיא גרה איתנו, כי ראיתי שאבא באמת אוהב אותה וטוב לו איתה ..
אבל לפני חודשיים היא אמרה לנו שאח שלה נפגע בתאונה והיא צריכה לטפל בו וזה .. אז לפעמים היא הייתה הולכת לבית חולים בלילה.. אבא נורא התחשב והציע לה להסיע אותה בלילה שלא תלך לבד. אבל היא אמרה שזה בסדר..
פעם אחת הייתי באיזה מסיבה של הבצפר וחזרתי מאוחר, ובדיוק נתקלתי בג'סיקה יוצאת מהבית. היא לבשה פאה וגרביון רשת וחצאית עור אדומה.. היא נבהלה כשראתה אותי אבל לא אמרה כלום..
עליתי לחדר של אבא ,אבל הוא ישן.. אז החלטתי לא להעיר אותו ולספר לו בבוקר.
כשסיפרתי לו, הוא אמר שידבר איתה. .. אבל היא איך שהוא שכנעה אותו שהיא הייתה לבושה נורמלי או משהו כזה.. לכן החלטתי לעקוב אחריה כשהיא הולכת לשם בלילה .. ולקחתי איתי מצלמה .. וצדקתי היא באמת הלכה למועדון סטריפ.. אבל אותי כמוון לא היו מכניסים לשם אז רק צילמתי את השם.
כשהראתי את התמונה לאבא וסיפרתי לו , הוא לא האמין לי ( הוא כזה נאיבי) וחשב ששוב התחלתי עם השנאה הזאת אליה לכן אני מנסה לעולל אליה עלילות… אבל הצעתי לו להתערב איתי על מאה שקל וללכת אחריה בלילה.. בהתחלה הוא לא הסכים. אבל גם לי יש כושר שכנוע..
הוא הלך לשם וסוף סוף ! הבין שהיא זונה ..
ומאז התחילו הריבים הצעקות וזה…..
וסוף סוף אחרי חודשיים הם החליטו להתגרש!!


תגובות (7)

מדים אהבתי תמשיחייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי ומאר את אסיפור באהב מישל פולטורק

20/09/2011 11:34

תודה..

20/09/2011 11:51

לג'וליאטההמקסימה

אני מברכת אותך על הצטרפותך לאתר סיפורים, ומוקירה את הכנות שאת מספרת לכולנו את קורות חייך. הלוואי שתמיד יהיה לך כייף וכמובן שנה טובה ומתוקה ממני בקי ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

20/09/2011 11:51

אהבתי תמשיכי דחוף

20/09/2011 12:11

אהבתי , רעיון יפה . (:
רק הערה קטנה: וזה זה מילת סלנג ואת גם חזרת עליה כמה פעמים .

20/09/2011 13:17

חחחח….
אהבתי….

תמשיכי…!

20/09/2011 13:17

וואו אהבתי את הרעיון תמשיכיייייייייייייייי

20/09/2011 13:46
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך