בקי
ואוו זהו מועד החתונה קרב ובא ואוו איזה כייף מזל טוב לכם חמודים שכמותכם ♥♥♥

אהבה בהסתר פרק מ"ז

בקי 31/10/2011 661 צפיות 2 תגובות
ואוו זהו מועד החתונה קרב ובא ואוו איזה כייף מזל טוב לכם חמודים שכמותכם ♥♥♥

הבקר הגיע ולמרבה הפלא רוז'י הקיצה משנתה לפני ז'וני , היא ירדה ממיטתה בשקט לבל תעיר אותו ותפסה את הפיקוד על ארוחת בקר טעימה שכללה חביתה, סלט כפי שזו'ן אוהב, מיץ הדרים סחוט טרי וכן בגאט טרי שיצאה לקנות בקונדיטוריה הקרובה.

כשהכל היה מוכן היא חזרה לחדר השינה ורכנה על אהוב לבה , "היי כבודו האם כבודו לא רוצה לקום בבקר כה מקסים כה נפלא"? מאמי ענה ז'ון שכחתי לומר לך שאני ביום חופשה כי רוצה להסתובב איתך לעשות שופינג בין היתר שמלת כלה וכו' וכו' וכו" אבל מתוקה שלי הנה אני קם ומיד רץ לקונדיטוריה להביא כמה קרואסונים

"מצוין ז'וני אני באמת רוצה לאכול קרואסון על הבקר"

הגבר קם ממיטתו וישר נכנס למקלחת להתרענן ליום חדש מלא סידורים שכל כך כייף לטפל בהם. כשהוא מגולח מקולח ורענן שברעננות, ההפתעה פשוט ריגשה אותו, "וואו רוז'י שלי עשית לי הפתעה, אני כל כך מודה לך מתוקה שלי, את האור בחיי, בואי אלי הוא חיבק אותה חזק לקרבו ושפתותיהם נפגשו לנשיקה מלאת אהבה ערגה וקשר אמיתי שנובע ממעמקי הלב ואותן שפתיים מיאנו להיפרד ובאם זה היה תלוי בהן לא היו נפרדות לעולם.

רוז'י וג'וני ישבו במטבח המרווח ונהנו מארוחת בקר טעימה מעין כמותה , הקפה שהכינה רוז'י היה יצירת פאר לדברי השופט והם שתו אותו בניחותא נהנים מכל לגימה ולגימה.

בסיומה של הארוחה הטעימה ביקש ז'וני מרוז'י שתכנס לחדר השינה כדי להתלבש ליום סידורים ארוך והוא בינתיים יסדר את המטבח..

ואכן כעבר כשעה קלה יצא הזוג הצעיר לקניות וסידורים.

התחנה הראשונה בה התמקדו הייתה החנות היוקרתית והידועה ברחבי פריז לשמלות כלה ומחלקה שלמה לחליפות חתן, שושבינים שושבניות בקיצור כל הדברים שקשורים לחתונה.

את שניהם קיבלה גברת מטופחת עם גיזרה מדהימה ומיד ביקשה מהם שישבו ושאלה באם אפשר להגיש להם משהו לשתות ? "לא תודה גבירתי ענה ז'וני הרגע סיימנו לאכול ארוחת בקר..

"תרשו לי לנחש הוסיפה הגברת אתם רוצים להתחתן האומנם ?" בינגו צחקה רוז'י. תואילו להמתין שנייה קלה. היא נכנסה מאחורי וילון הקטיפה הבורדו שהפריד בין החנות לבין השמלות והחליפות אולי אך הפתעה מאחורי הפרגוד יצאו כמה דוגמניות הבית כשכל אחת מהן לובשת שמלת כלה מיוחדת במינה. "וואו התרגשה רוז'י כמה הן יפות" ואת מכוערת שאלה הגברת " את הלוא יפהפייה מהממת גבירתי הצעירה.

ז'וני התמקד בדוגמניות ושאל את בעלת החנות האם אפשר להדגים עוד כמה דגמים? "בוודאי אדוני בוודאי בשביל זה אני פה" גבירתי הוסיף ז'וני אני הייתי מבקש שתתמקדי על שמלה צרה על הגוף עם הינומה מאד ארוכה ולאחר שנתחתן בכנסייה כשנגיע לאולם הייתי רוצה שכלתי תוכל לפתוח איזה כפתור או משהו סמוי ואז רגלה החטובה תיראה ברבים ועוד משהו גבירתי אני מבקש שתואילי להראות לנו שמלה כפי שתיארתי לך וכי היא תהיה שמלת סטרפלס עם מחשוף עמוק וכמובן לכנסייה מי כמוך תדע לתת לנו איזו שכמיה או משהו כדי שזה יהיה נאה להופיע בכנסייה.

"וואוו אמרה רוז'י אני לא מאמינה קלעת לדעת גדולים חמוד שלי בדיוק אך התכוונתי לבקש מהגברת ואתה הקדמת אותי ואוו איזו טלפתיה מהממת" היא קמה מכיסאה ונישקה לאהובה נשיקה ארוכה וכה אוהבת.
המשך יבוא


תגובות (2)

איזה מתוקים :) זוג יונים חחח תמשיכי :)

01/11/2011 08:25

היי מירי המתוקה תודה רבה רבה רבה באהבה בקי ♥♥♥♥

01/11/2011 09:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך