אשמח מאוד אם תכתבו הערות ובנוסף שיניתי מעט את הפרק הקודם כי היה משהו שלא היה כל כך ברור.
המשך שבוע נעים לכולם מהמחסלת <3

ספר 1- האם ריקוד הוא מהות החיים בשבילי?- פרק 2 חלק א'

19/03/2012 593 צפיות 3 תגובות
אשמח מאוד אם תכתבו הערות ובנוסף שיניתי מעט את הפרק הקודם כי היה משהו שלא היה כל כך ברור.
המשך שבוע נעים לכולם מהמחסלת <3

בבוקר קמתי לשמע קול מתוק אומר את שמי, פקחתי את עיניי בישנוניות וראיתי את דילן משחק עם שערי.
לרגע אחד הייתי מבוהלת ואז אמרתי בעודי מסתובבת עם הגב לחלון " לך מפה, תן לישון !". דילן צחק ואמר "כבר מאוחר ורק לידע כללי הלימודים שלך התחילו כבר לפני שעה".

קמתי במהירות ושאלתי "מה?" הוא צחק והרים ידיו בכניעה "צחקתי, צחקתי" הכתי אותו ושאלתי "מה אתה עושה פה בכלל?". הוא משך בכתפיו ."לילי ציוותה עליי לשמור עליך והיה לי משעמם אז הערתי אותך", גלגלתי עיניי והלכתי לארון כי המזוודה שלי הייתה ריקה. לקחתי גופייה צמודה של רקדניות ולבשתי גינס קצר.
דילן עמד בגבו אליי כשהתלבשתי.
נעלית נעליים, נגשתי לחדר האמבטיה ושטפתי את פניי, צחצחתי שיניים וחיפשתי את המסרק. דילן נכנס לחדר והושיט לי את המסרק ושאל "מחפשת את זה?" הודתי לו ולקחתי ממנו את המסרק.
יצאתי מחדר האמבטיה והבחנתי שלילי לא נמצאת, שאלתי "איפה לילי?" ,דילן ענה והתיישב עיל המיטה המבולגנת שלי " היא הלכה להביא לך מחברות, ספרים וקלמר ונראה לי שגם תיק" הוא בחן את מיטתי והוסיף "בעוד כמה דקות יגיע משהו מהשכבה שלי שיבדוק אם המיטה שלך מסודרת ואם את כבר מאורגנת".

פערתי את עיניי בתדהמה, המסרק נשמט מידי, רצתי במהירות, סידרתי את המיטה, קיפלתי את הפיג'מה והנחתי אותה מתחת לשמיכה. הרמתי את המסרק ואספתי את השיער לקוקו גבוה.
דילן היסס, שאלתי "מה?", הוא התפתל באי נוחות ואמר "בשנה הראשונה אף תלמיד לא משתתף בשיעורי ריקוד בתוך סטודיו אלא רק עובדים על תנועות בסיסיות המאפשרות גמישות של הגוף".
נעמדתי מולו ואמרתי "למה?", הוא נעמד ודבר למשהו מאחורי "היי ג'ק תכיר את אליס", הנער שעמד מאחורי היה אותו אחד מאתמול.
הוא בחן את החדר כתב משהו על בלוק הכתיבה ונכנס לברך אותנו לשלום.
"אני ג'ק, נפגשנו כבר אתמול, תגידו אתם חברים או משהו?", אני ודילן פרצנו מצחוק.
ג'ק לא הבין מה מצחיק ושאל שוב ושוב "מה?" כשנרגעתי הסברתי לו "אנחנו מכירים מאיפשהוא,מכרים ותיקים, נגדר את זה ככה". דילן צחק חזק יותר מהתיאור שלי על הקשר שלנו, נהנתי לשמוע את צחוקו המתוק ורק אז הבנתי כמה התגעגעתי אליו, הוא שימש לי כדמות אח, שמחתי שיש לנו קשר כזה.

ג'ק הניד בראשו ואמר לי "הוא לא צוחק הרבה כנראה שאתם מכירים מלא זמן". הנהנתי ואמרתי, "מלפני 11 שנה", ג'ק פער את עיניו בתדהמה, דילן הפסיק לצחוק ושאל בחוצפה "אין לך עוד תלמידים להפחיד או נערות חדשות להתחיל איתן".
התפקעתי מצחוק ונפלתי לאחור, על המיטה. ג'ק מלמל" חה,חה,חה, מצחיק מאוד" ויצא מהחדר.
לילי נכנסה לחדר עם…


תגובות (3)

תמשיכיי אהבתי מאוווד(((:

20/03/2012 15:19

תודה אני אעלה פרק נוסף היום או מחר!

21/03/2012 09:23

ווואאוו!! פרק יפייפה, אהבתי את העלילה!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3> נועה

21/03/2012 09:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך