" המסיבה לא נגמרת עד שהרמקול נופל " – פרק 27

קורל_434 26/03/2014 1068 צפיות 7 תגובות

עוד תגובות יפות שלי , נהנת מכל תגובה שלכן זה מרגש אותי ונותן לי רצון להמשיך לכתוב, תעשו לי שמח בלב ותגיבו כולןן …

פרק 27-
" אני יודע שאת רוצה אותי בדיוק כמו שאני רוצה אותך " אמר בעוד שהוא ממשיך להתקרב אלי לאט , " אנ.. אנ.. אני.. " לא הצלחתי להוציא מילה מהפה, הוא כל כך מהפנט, הוא כמו מגנט שמושך אותי אליו. יכול להיות ש… יכול להיות שכל הזמן הזה רציתי אותו והכחשתי את זה? ,
הוא הגיע לשפתיים שלי, התנשקנו אפשר לומר נשיקה לוהטת , הוא כל כך מדהים..
" חכה רגע .. " עצרתי את הנשיקה, למרות שהיה לי כיף… " אני לא יודעת אם אני יכולה עכשיו אחרי לידור.. גם.. אני לא מכירה אותך כל כך " המשכתי. " את תכירי אני מבטיח " הוא שם את היד שלו על הלחי שלי והמשיך לנשק אותי.
" אחמ אחמ " שמענו קול מאחורינו, הנשיקה נעצרה. נוי ולירי.. " אנחנו מפריעות " לירי אמרה והיא ונוי צחקו, סתיו חייך. " את האמת שכ.." סתיו התחיל להגיד " לא אני באה דקה " עצרתי אותו ואמרתי. הוא הסתכל עלי ברצינות לכמה שניות וחייך. הוא התקרב לאוזני ולחש " אנחנו נמשיך אל דאגה " חייך חיוך שובב, והלך מהמקום. ה' מה שהוא עושה לי.
לרגע שחכתי שנוי ולירי מאחורי, הסתובבתי אליהן, שתיהן עדיין חייכו וצחקו " סתמו יצורותתת " חייכתי אליהן. " אני מדמיינת או שזה היה סתיו בן שיטרית? " לירי צחקה, " מי ישמע מי הוא " השבתי לך בקול ציני, " אף אחד בבצפר הזה לא הייתה מספיק טובה בשבילו עד עכשיו , כישפת אותו או משהו ? " לירי המשיכה וצחקה, " כן זה בדיוק מה שעשיתי .." השבתי וצחקנו כולנו. לירי הזאת ממש דומה לנוי, נראה לי שמצאנו חברה אמיתית בבצפר הזה..
" אבל מה עם לידור ? " נוי שאלה לרגע ברצינות. – צלצול שיעור ראשון- "אני החלטתי שאם הוא עזב אותי, גם אני יעזוב אותו.. לא יכול להיות שאני ישאר פה במשך שלוש שנים ויחשוב עליו.. אני ממשיכה הלאה " עניתי לה בדרכנו לכיתה. " צודקת לגמרי " נוי השיבה וחייכה.
נכנסנו לכיתה.

" יאלה הביתההה " צעק עמית בדרכנו לשער, נגמר היום הראשון, היה סבבה הכרנו הרבה חברים חדשים, סתיו.. הוא משגע אותי, הוא מגנט..
" אתה בא אלי ? " שמעתי את עמית מציע לסתיו, נראה שהם הפכו לחברים טובים מתחילת החופש הגדול כבר.. " יאלה בוא יהומו " השיב לו סתיו והסתכל עלי כיאלו הוא הולך מתחנן משהו. הוא הורג אותייי…
הגענו הביתה, אני עמית וסתיו. הם הלכו לחדר של עמית ואני לחדר שלי.
נכנסתי לפייסבוק :
הודעה מעט : לידור אבן חן – " אני מתגעגע.. איך הבצפר החדש, אהבת? "
מה לידור עכשיו? מה לא סיכמנו שנפרדים כידידים? מה הוא רוצה עכשיו?
" עוד פעם הוא " שמעתי קול מאחורי, הסתובבתי, סתיו כמובן.
" הוא לא מבין שאת שלי…" המשיך ואמר, " אז… איפה היינו? " הוא הרים אותי ונישק אותי, אותה נשיקה לוהטת כמו בבצפר, והו..
" היי היי היי " עצרתי את הנשיקה, למרות שהייתי יכולה להמשיך איתה במשך כל חיי.. " אני לא של אף אחד " , לא הצלחתי להוריד את החיוך מהפנים שלי מה שקצת הסגיר אותי שנהנתי. הוא חייך, הוריד אותי והמשיך להחזיק לי במותניים, " אה.. אז מה זה החיוך שדבוק לך על הפרצוף עכשיו ? " הוא צחק והמשיך לנשק אותי. שאני לא יתעלף פה.
" מה קורה פה ??" לפתע נפתחה הדלת, עמית.
סתיו עזב אותי. " אחי.. אני.." סתיו התחיל להגיד, " אנחנו ביחד " אמרתי במקומו, זאת הדרך היחידה שעמית יעזוב אותנו בקטע הזה.. סתיו הסתכל עלי וחייך חיוך גדול.
" מה.. ממתי? " עמית נכנס לחדר. " מהיום " סתיו השיב לו, " אה.. מזל טוב" עמית נראה קצת המום אבל הוא מפרגן בקטעים האלה. עמית בא ללחוץ לסתיו את היד " תזהר לפגוע בה אחי, תזהר " הוא לחש לסתיו כיאלו שאני לא שומעת. " מבטיח לך אחי" הוא צחק והם לחצו ידיים.
עמית בא אלי " מזל טוב אחותי " הוא בא וחיבק אותי, " טוב אני מבין שבאת אליה לא אליי אז.. אני לא יציק לכם, תזהר ממני סתיו אני בא לביקורי פתע " עמית אמר וצחק, אך היה רציני בו- זמנית. " נזהר " צחק סתיו גם הוא. עמית יצא מהחדר.
" סתיו התקרב אלי.. אז אנחנו ביחד מה? " הוא חייך והמשיך להתקרב אליי , " אה אתה לא רוצה… לא חייב אתה יודע " צחקתי והלכתי אחורה ונפלתי על המיטה וסתיו נפל עליי.
" סתיו ונטלי.. נשמע טוב ביחד " הוא התקרב אלי ונישק אותי. אני מאושרת…
הוא קם, "אה שחכתי להגיד לך אני חוגג מסיבת יום הולדת מחר בבית שלי " הוא התחיל להגיד, " תבואי עם שמלה יפה כן? " הוא חייך ואמר, " יאא יש לך יום הולדת מחר ??? " קמתי וחייכתי אליו " איזה מתנה אתה רוצה ? " המשכתי ושאלתי, " את המתנה הכי שווה שיכולתי לקבל.. " הוא חייך ונתן לי נשיקה, הוא כזה מדהים!! " טוב אני יחשוב כבר על מתנה" אמרתי, בכל זאת ברור שאני יקנה לו מתנה.. – שיחת טלפון לסתיו- " הלו.. כן אני בא.. יאללה ביי " הוא ניתק. " אהובתי אני הולך לבית אבא שלי צריך עזרה במשהו, ניפגש בבצפר ובמסיבה כן? " הוא אמר וחייך , " ברור " חייכתי גם אני. הוא נתן לי נשיקה ארוכה על השפתיים והלך..

פרק ארוך… תגובות תגובות תגובות!! המשך מעניין כבר מבטיחה לכן… (;


תגובות (7)

תמשיכיייי

26/03/2014 20:18

סיפור מושלםםםםםם
תמשיכייייייי

26/03/2014 20:28

פרק נדיררר את חיבת להמשיךך

אה ושאלה איזה כיתה את?

26/03/2014 20:43

מווושלם תמשיייכייי

26/03/2014 21:14

תמשיכיי חחחחח אני יודעת שאני חמודה חחחחחחחחחחח

26/03/2014 21:46

המשך דחוףףף

27/03/2014 06:37

תמשיכייייייייי

27/03/2014 14:14
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך