ברגעים אלה אני כותבת את פרק 37, מקווה שאהבתם❤❤

Story of my life -סיפור חיי פרק 36

30/04/2014 1070 צפיות 4 תגובות
ברגעים אלה אני כותבת את פרק 37, מקווה שאהבתם❤❤

פרק 36

אני רק מקווה שמה שאני אגיד לו לא ישבור את הזוגיות שלנו והוא לא יעזוב אותי ככה ..

פרק36
-נקודת מבט קייט-
זה היה כל כך יפה מה שפרי עשתה לזאין איך שהיא הפתיעה אותו והוא היה כל כך מאושר וראו שהוא באמת התגעגע אליה. אומייגאד אני מתגעגעת למשפחה שלי!! 
בשיחה האחרונה שהייתה לי עם אמי לפני בערך שבוע היא אמרה שמייק אמור להתגייס עוד שבועיים זה אומר עוד שבוע מעכשיו, אני הולכת להפתיע אותם ואני אסע לבד כנראה כי הארי באמצע הופעות אז אני אצטרף אליהם באיזה ארץ שהם יהיו בה. 
׳קייט׳ שמעתי צעקה וזאת הייתה אמילי ׳אה תות?׳ שאלתי ׳שמת לב שבכל הקטע עם הבנים וכאילו מאז שנהיו לנו בני זוג הזנחנו את עילאי ליאב ורועי ? זה מגעיל והם גם באו לבקר אותנו ואנחנו פשוט לא התייחסנו אליהם׳ היא אמרה ׳אמאלה נכון את כל כך צודקת׳ אמרתי ׳בואי נחייג אליהם׳ היא אמרה והוציאה את הטלפון שלה מכיסה וחייגה את המספר המוכר של ליאב ׳הלו?׳ שמענו את הקול האהוב שהיה איתנו כל כך הרבה שנים ׳ליאבייייייי!!׳ צעקנו שנינו ושכחנו שאנחנו באמצע מקום שבו שוהים כל כך הרבה אנשים ׳היייי בננות !!׳ הוא צעק ׳מה שלומכם? איך אתם ? הזנחתן אתן יודעות את זה ? באנו עד אליכם והיינו איתכם שעתיים והעפתם אותנו׳ הוא אמר ופתאום הרגשתי רגשות אשמה על מה שאני בעצמי עשיתי ׳ליאבי אנחנו ממש ממש מצטערות היה ריב ביני לבין הארי וכל זה שינה את התוכניות שלנו חשבנו שנטייל איתכם והכול ופשוט לא יכולתי לצאת מהמיטה והכול׳ אמרתי את זה בפשטות כי הכול עבר ומקווה שלא יקרה עוד ׳אהה׳ הוא אמר ׳ואתם? מתי חזרתם לארץ ?׳ אמילי שאלה ׳היום אנחנו חוזרים׳ הוא אמר ׳בעוד שעתיים אנחנו עולים על המטוס׳ הוא אמר ׳רגע רגע רגע!!! זה אומר שאתם עדיין כאן?׳ שאלתי ׳כן חח׳ הוא אמר ׳ואיפה אתם עכשיו?׳ אמילי שאלה כנראה הבינה את הראש שלי ׳אממ בדרך לשדה תעופה׳ הוא אמר ׳אל תזוזו איך שאתם נכנסים לשדה אנחנו בדרך׳ אמרתי וניתקתי את הטלפון ׳תקראי לעדי ונזוזה יאלה יאלה עבודה!!׳ אמרתי ומחאתי כפיים ואנשים הסתכלו עלי מוזר ׳יאלה מה אתם מסתכלים עלי תחזרו לעבודה שלכם׳ אמרתי להם ׳חוצפנים׳ המשכתי ׳חחחחחחח תות אני חולה עלייך׳ אמילי אמרה וחיבקה אותי.

-אחרי עשר דקות-
חיכינו שהבנים ירדו מהבמה להחליף בגדים ובינתיים דיברנו על דברים כמו מה נגיד להם שנפגוש אותם, אם הם יירצו לשמור איתנו על קשר וכו׳..
שמעתי שהמוזיקה הפסיקה ופה שיערתי שהבנים יירדו וכנראה שצדקתי כי ראיתי את הארי רץ לכיווני ׳היי לאב׳ הוא אמר ונישק אותי ׳היי לאבי שמע שניה אני הולכת עם הבנות להיפרד מהבנים טוב?׳ שאלתי אותו ואני יודעת שהארי קנאי וגם אם הוא יגיד כן בתוך תוכו הוא יצעק לא ׳טוב׳ הוא אמר וחייך חיוך מזויף, צדקתי או לא ?
אחרי שעדי אמרה לנייל ואמילי ללואי ו-כמובן שהם עשו להם בעיות אבל שחררו כי הם היו חייבים לעלות לבמה הלכנו לומר שלום לפרי ואלינור וניגשנו למונית שחיכתה לנו מחוץ למבנה.
׳היי׳ אמרתי שנכנסנו למונית ׳תוכל לקחת אותנו לשדה תעופה ולחכות שם בערך 20 דקות ? אנחנו צריכות להיפרד מכמה אנשים ויש לה טיסה עוד כשעה ורבע׳ אמרתי ׳כן אבל התעריף יעלה׳ הוא אמר ׳בסדר תחייב את האשראי שלי׳ אמרתי ׳יש לך אשראי ?׳ עדי שאלה אותי ׳אממ כן הארי הכריח אותי לעשות במקרה שאני איתקע בלי כסף ויש בכרטיס מלא מלא כסף שהארי שם לי שם׳ אמרתי , נכון שאני בת 18 והכול אבל לקחתי איתי רק מזומן לסיבוב הופעות ואותו דבר עדי ואמילי לקחנו שלושתינו 10.000 דולר מזומן ויש לנו מלא, אז שיהיה .. מה אכפת לי.
-אחרי נסיעה של עשר דקות שקטות במיוחד-
׳תודה לך אדוני תחכה לנו פה במשך עשרים דקות׳ אמרתי ויצאתי מהמכונית ׳היי זה לא הם?׳ עדי אמרה שנכנסנו לשדה תעופה שהיה מלא אנשים ׳כןכן זה הם׳ אמרתי ורצנו אליהם , הם היו עם הגב אלינו ככה שלא ראו אותנו , אני שמתי ידיים על העיניים של עילאי, אמילי על של ליאב, ועדי על של רועי ׳מי אנחנו???׳ שאלתי ׳אממ האימהות שלנו?׳ ליאב אמר ׳תשמע אנחנו חולות על האימהות שלכם אבל אנחנו לא נשמעות כמוהן!!׳ אמרתי שהורדנו את הידיים והלכנו אליהם לתת להם חיבוק ׳אנחנו כל כך כל כך כל כך מצטערות שלא התייחסנו אליכם בשבוע הזה וגם מחר אנחנו עוברים יעד אז ככה ש..׳ עדי אמרה ׳זה בסדר , מתי אתן חוזרות לארץ?׳ רועי שאל ׳אממ עוד 5 חודשים בערך אני חושבת׳ אמילי אמרה ׳כן אני באה לארץ שבוע הבא ליומיים מייק מתגייס!!׳ אמרתי והתלהבתי ׳מה באמת???׳ עדי שאלה ׳כןןן׳ אמרתי..
מפה לשם שדיברנו שמתי לב שעברנו להם 18 דקות והנהג של המונית ייסע אם לא נבוא תוך שתי דקות ׳בנים שלנו אנחנו אוהבות אותכם מצטערות נורא שלא היינו איתכם כאן שבאתם במיוחד בשבילנו אבל אנחנו חייבות ללכת עכשיו!!׳ אמרתי ונתתי לכל אחד מהם נשיקה ׳ביי בנים! נדבר!׳ צעקתי להם מרחוק והסתכלתי על עילאי , איך שהוא השתנה ונהיה בן אדם אחר הוא נהיה קר מאז שאני והארי ביחד הוא כבר לא כל כך כמו פעם איך שהתייחס אלי וזה כבר נהיה מעליב לא רק אותי אלא גם את הבנות כי רועי מתייחס כך לעדי וליאב לאמילי.. זה שיש לנו בני זוג שזה לא הם לא אומר שהם לא צריכים לכעוס עלינו ..
׳הי לאן אתן צריכות ללכת עכשיו?׳ הנהג שאל שנכנסנו למונית ׳אממ כן לבית מלון ״!:₪:!:₪:₪:״ וזהו כמה בערך זה יעלה?׳ שאלתי אותו ׳בערך 29 דולר׳ הוא אמר והגשתי לו את הכרטיס אשראי שלי ׳תודה לך גברת הנה הקבלה׳ הוא אמר והגיש לי את הקבלה ׳תודה לך׳ אמרתי שיצאנו מהאוטו ׳נהג נחמד זה׳ אמרתי והתקדמנו לחדר במלון ׳טוב אני הולכת להתקלח שאתם מסיימות תקשרו אלי אני אבוא אליכם׳ אמרתי ׳טוב׳ עדי אמרה ועלינו במעלית ואני הלכתי לחדר שלי ושל הארי והבנות לשלהן.

נקודת מבט זאין

סיימנו את ההופעה וכל הזמן לא הייתי מרוכז חשבתי על מה שפרי רוצה לומר לי וזה סקרן אותי ׳היי לאב׳ אמרתי לפרי שירדנו מהבמה ׳היי אלי׳ נשקתי לראשה ׳היי׳ היא החזירה לי וישר פרי נישקה אותי ׳נוסעים למלון?׳ היא שאלה ׳כן׳ עניתי והתקדמנו יד ביד לכיוון במכוניות. 
-אחרי נסיעה של חצי שעה בערך-
עלינו כל הבנים להתקלח ופרי הלכה עם אלינור לחדר של הבנות והיא אמרה לי שתבוא אלי אחר כך או שתבקש מקייט שתיתן לנו את החדר שלה ושל הארי לדבר, מסקרן רצח!!


תגובות (4)

מושלם תמשיכייייייי

30/04/2014 15:08

כןכןכןכן אהבנו מאודדדד

30/04/2014 15:09

תמשיכיייי

30/04/2014 15:12

תמשיכייי

01/05/2014 23:24
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך