מקווה שאהבתם! ותציעו לי הצעות. אני רוצה שתיהנו מהסיפור שלי. תגיבו אני אקבל כל ביקורת כדי שאני אדע אם אתם אוהבים ואם לא אני אנסה לשנות כיוון. ותודה לקוראות.

מי הנביאה?! – פרק 1

28/05/2014 614 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם! ותציעו לי הצעות. אני רוצה שתיהנו מהסיפור שלי. תגיבו אני אקבל כל ביקורת כדי שאני אדע אם אתם אוהבים ואם לא אני אנסה לשנות כיוון. ותודה לקוראות.

-ערב-

המנהל לורן בעבודה של אבי הזמין אותנו למסיבה בשעה 20:00 שכל העובדים ומשפחותיהם יהיו שם כדי לברך את העובדים החדשים ואת העובדים המצטיינים וביניהם אבא שלי ולכן אנחנו חייבים לבוא. התארגנתי למסיבה. לבשתי שמלה קצרה עד לברקיי,נעלתי נעלי עקב שחורות והשארתי את שערי פזור. התאפרתי וירדתי לקומה הראשונה ששם מחקים לי הורי."מתוקה,לוק עדיין לא ירד מהמטוס אז אנחנו נראה אותו במסיבה" הודיע לי אמי ויצאנו למכונית. נסיעה ערכה בערך כרבע שעה וכשנכנסנו לאולם פשוט נדהמתי. האולם היה נראה כמו חדר נשפים מפואר. הורי ואני התקדמנו לכיוון המנהל לורן. הורי לחצו ידיים אם המנהל לורן והלכו לדבר איתו בצד.
אני בינתיים מזגתי לעצמי פונצ' וישבתי על ספה בפינת האולם. לאחר חצי שעה החלטתי לחפש את הורי כדי לבדוק אם לור כבר הגיע. כשמצאתי את הורי שאלתי "אמא אבא ראיתם כבר את לוק?" "כן, הוא בדיוק הלך. תחפשי אותו את בטח תזהי אותו" אמר לי אבי והלכתי לחפש אותו. הסתובבתי בכל האולם ולא מצאתי אותו אבל אז ראיתי מזווית עיניי שנער מוכר למדי מסתכל עלי. הוא היה גבוהה אם שער בלונדיני ועיניים חומות. הוא לבש חליפה ובחן אותי. העיניים החומות האלה שלו אני יכולה לזהות אותם בכל מקום,זה לוק!
החלטתי לנסות ולרות אם הוא אם הוא מזהה אותי. הלכתי אליו. הוא היה שם אם חברים שלו אחל החברים שלו הלכו כשאני הגעתי אליו. "שלום לחתיך"אמרתי "שלום ליפה"אמר לוק "אז מה אתה עושה כאן?"שאלתי אני רואה שהחלטת ליפול עלי"אמר בהתגרות "שים אבנים בכיס שלו תעוף על עצמך יותר מידי"אמרתי וצחקקתי "חצופה" אמר לוק ושיחק את עצמו פגוע. "תגידי את ממש מוכרת לי אני מכיר אותך מאיפה שהו?" שאל לוק במבט בוחן "אולי אתה זוכר אותי כי גרת איתי עד גיל 10ואז עזבת ללמוד בישראל" אמרתי אם חיוך על הפנים "אש" שאל לוק "כן, לוק, לוק בכבודי ובעצמי" אמרתי "איך את השתנית" אמר לוק והמשיך לבחון אותי "גם אתה נראה טוב יותר מכפי שזכרתי אותך. הייתה נראה כמו חננה קטן"אמרתי וצחקנו. אני צריכה ללכת לאמא ואבא להגיד להם שמצאתי אותך אבל לפני זה תיתן חיבוק לאחותך" אמרתי והתחבקנו. הלכתי להורי ודיברתי אתם. מזווית עיניי ראיתי נער מסתכל עלי בחשד. החלטתי להתעלם הרי מה אני כבר יכולה לעשות ובכלל אולי הוא אסתכל על מישהו אחר וחשבתי שהוא מסתכל עלי. חיפשתי את לוק כי כבר נהיה משעמם ורציתי לדבר אם מישהו כי הורי דברו אם המנהל לורן. כשמצאתי אותו הלכתי לכיוונו והתחלנו לדבר. "אה שכחתי להגיד לך היום ארבעה מחברי שפשתי בישראל ישנים אצלנו, הכרתי אותם שם ומסתבר שגם הם בניו-יורק" אמר לוק. השעה הייתה כבר 1 בלילה אז נסענו לבית וכשהגענו לבית עליתי לחדרי נשכבתי על המיטה. התחשק לי קצת טיול קטן בפרק את החלפתי בגדים לשורת,גופיה,שמתי עלי סוותשר ונעלתי נעלי ספורת וירדתי לקומה הראשונה. נכנסתי לסלון כדי להודיע ללוק שאני הולכת לטיול בפרק אבל הוא לא היה לבד. החברים שלו שם וביניהם זה שהסתכל עלי במבט חשוד וגם עכשיו הוא מסתכל עלי כך. " לוק אני יוצאת לסיבוב קטן בפרק " הודעתי לו ויצאתי לפרק.

-נקודת מבט של לוק-

"לוק זאת היא,היא הנערה שיש לה כוח מיוחד"


תגובות (2)

סתם שאלה… זה לוק מפייב אס או אס (5SOS) ?
אני מהנייד אז זה לא נותן לי לראות הגאנר. בלי קשר… לוקק החיימשליי הכי חתיך בלהקהה(; מיי לאבב
ותמשיכייי

28/05/2014 23:37

לא אבל את יכולה לדמיין!!…[:

29/05/2014 14:58
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך