עוד בוקר ללא חיוך

חרש 17/06/2014 628 צפיות 2 תגובות

יש 3 תאריכים שגבר נורמאלי זוכר במערכת יחסים. את היום שהם התחילו לצאת היום שהם התנשקו והיום שהם נפרדו.
אני לצערי זוכר קצת יותר מעבר לזה. את היום שנפגשנו היום שיצאנו היום שהתנשקנו היום שהיינו הכי הרבה זמן ביחד היום שרבנו בפעם הראשונה היום שבכית לי בפנים היום שיצאנו להפסקה והיום שנפרדנו.
וכל יום חרוט לי בלב כמו צלקת שלא רוצה להתרפאות. אני לא רק זוכר את כל זה אלא גם כל יום ויום שהתנשקנו והתחבקנו וצחקנו והכל אבל אני גם זוכר את כל המריבות והבכי והכעס שהיה.
תמיד אומרים לי ללכת לפי הלב שלי ולקוות לטוב אבל הלב שלי שבור פצוע וחבול וכבר לא פועם יותר. כל רצון שלי לאהבה כבר הפכה למיאוס וכל מחשבה של עונג הופך לסבל.
כל בן בסוף של מערכת יחסים שואל את עצמו אם הוא יכל לעשות משהו יותר טוב או אם הוא היה יכול לא לומר דברים שאמר ולהחזיר את הגלגל אחורה אבל אי אפשר.
אחר כך הוא מגלה את כל מה שהוא פיספס והוא מבין שאם הוא לא היה עיוור מרוב האהבה הוא יכל להיות במקום טוב יותר אבל זה מאוחר מדיי וצריך להמשיך הלאה.
ואז בא שאלת המיליון דולר איך אני מוציא אותה מהראש שלי ואיך אני לוקח מפה את הדברים הטובים?
תכלס אין לזה תשובה. כל אחד יכול לבוא ולומר בגרות ושטויות כאלה אבל תכלס הכל חרטא. כולם רוצים לחזור לימים המאושרים ההם וכולם צריכים את הכיף הזה בחיים אבל לאו דווקא הצד השני רוצה בכך.
ואחר כך באים משחקי האגו של אני כבר לא אוהב אותך ואני יוצא עם מישהי אחרת כשזה לא נכון אבלאתה לא רוצה להראות חולשה.
איפה הימים שבו לא היית עם אף אחת והיית מאושר? ואז אתה קולט שפשוט לחשוב עליה לא עוזר ואתה עובר הלאה. אבל היא לא תתן לך ללכת כי היא לא רוצה שתעזוב אותה למען מישהי אחרת כשזה בעצם האושר שלך.
הלוואי והכל היה פשוט יותר אבל כעלם רוצים שזה יהיה מסובך כי ככה אתה עדיין קשור אל הבן אדם בכל דרך שהיא גם אם זה פוגע בך ובה וגם ההפך.


תגובות (2)

יש משפט שאימא שלי תמיד אומרת לי .. יש זוגות שנועדו לאוהב אבל לא להיות בייחד.. אני יגיד לך תאמת אהבה זה דבר שקל לקבל קשה לשכוח
עד שתמצא את זאת שבאמת תאוהב זב יקח זמן אני לא אומרת שלא
אבל ככה זה ..
אני נפגעתי בעבר מידיד טוב מאוד שלי וחשבתי שהוא באמת אוהב אותי כבר חצי שנה ואני עדיין לא שוחכת אותו כנירא שהייתי מאוהבת מידי …
הכי כאב לי שחבר טוב שלו אמר לי שהוא גם אוהב אותי ..
מממ לא ידעתי עם כן או לא חברה שלי דחפה אותי ואמרה שרית כאילו תשכחי ממנו יש לך צאנס חדש כמה רוצים אותך ואת לא רוצה
שחשבתי אמרתי אני עוד קטנה וזה נכון אני מעדיפה אחד שיהיה גדול ממי ושלא ישחק בי אז פשוט אמרתי לו אני לא אוהבת אותך ..
הוא לא הבין :/
אני מספרת לך מקרה שקרה לי לא מזמן
אז מה שאני רוצה להגיד לך שהזמן יעשה את שלו זה אולי שקר אבל הכול יהיה טוב.
מקווה בשביל שתינו
בינתיים הכי טוב זה להיות לבד חח :)
בוקר אור ❤️

17/06/2014 07:31

בוקר טוב ;) כל כך מבינה את מה שאתה מרגיש. זה חוק מרפי שברגע שתחליט להתקדם יבוא משהו מהעבר ויפריע לך.. זה ככה בהרבה דברים בחיים. כן אהבה זה לא משהו שקשה לשכוח זה לא בא בקלות ולוקח זמן. אבל בסופו של דבר זה יפחת לאט לאט וישכח או יעבור כשתמצא אהבה חדשה. אני לא יכולה להבטיח לך שבקשר הבא הכול יהיה מושלם ולא יגיע למצבים כאלה אבל מכל קשר אתה לומד דברים חדשים אם זה על עצמך או על הצד השני או על אהבה בכלל. לפעמים זה טוב להיות לתקופה לבד אבל לא לפסול בכללי בנות שכן נראות לך וכן לנסות.

17/06/2014 08:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך