משחק הנקמה חלק ג' "יריה במבט (של פול)"

בפרק הקודם: אישה מסטורית עשתה לקים את העבודה והופיע מול עינהם של החבורה.
————————————————————————————————–
קמילה פול ומרטין המשיכו להסתכל על קים ושתקו. "מה אתם רוצים מימני?! מה?!" אמרה קים. מרטין: "טוב אנחנו לא יכולים להמשיך לשתוק. קמילה לכי לדבר איתה וזהו!" קמילה: "עם מי לדבר?!" מרטין: "עם הנערה הזו."
—–
כריסטיאנה אמרה: "אוף אני מיתגעגעת כ"כ לאליס חברה שלי…" קטלינה: "כריסי מותק הרי חברה שלך, אליס, היא בצרפת, לא בארץ." מישהו דופק בדלת. (זו אליס….). קטלינה: "אליס! היכנסי מה נשמע הכל בסדר, שבי שבי, כריסה מאוד תישמח שהיא תיראה אותך. היא בחדר שלה." נכנסה אליס לחדרה של כריסטינה ואמרה: "כריסייייי!!!!!" כריסטינה רצה בחיבוק אל עברה של אליס וחיבקה אותה חזק ואמרה: אלייסס!! התגעגעתי אלייך כ"כ!" נשמע הפלאפון של כריסטינה. "הלו?" אמרה. "כריסטינה תישמעי זה אני פול, תחזירי אותי לעבודה, בבקשה!" אמר פול. "לא" אמרה וניתקה. אליס ציחקקה ואמרה: "אני רוצה לפרוש מהעסק שלך, אל תעלבי." כריסטיאנה: "זה בסדר…" -"וגם פתחתי עסק מישלי! קוראים לו: לה דוקי!" כריסטיאנה נעלבה וסילקה את אליס מהחדר.
—————————————————
מרטין חיפש את אליס ולא מצא ואמר לעצמו:"איפה היא יכולה להיות?!" אליס היתיישבה ליידו ובכתה. "למה את בוכה ילדה?" "כי אין לי חברה……" "מה זאת אומרת מי זאת חברה שלך?" "כריסטיאנה בקובצקי.." (מרטין עושה אהמ… והולך לספר לקים וקמילה.)
——————————————————-
"קים, מצאתי מישהי שבכתה והיא חברה של כריסטיאנה לשעבר!" -אמר מרטין. "מרטין גם אני פה לא רק קים!" -אמרה קמילה. קים עשתה כן עם הראש ואמרה: "כע וואלה….." "קים מה קורה לך היום?" אמרה קמילה ונשכבה עם ידיים פתוחות קים על הרצפה. מייד נשמעו שתי יריות של כדורי שינה על קים וקמילה והתעלפה גם היא. ליידם צצו פול וכריסטיאנה עם רובים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך