אחד מההם- פרק 4

קאיוטה 10/05/2012 608 צפיות אין תגובות

דמעות התחילו לצאת מגרונה של שלי, היא הייתה בהלם כולם סביבה התחילו להצביע עלייה ולצעוק: "בוגדת!" "פרוצה!" "איכס לכי מפה! את מגעילה!" ועוד כינוי גנעי כאלה.
היא רצה בהיסטריה לשירותים, לשתוף את האיפור מפניה אך מראה הקרפיטי תפס את מבטה, על מראות השירותים היה כתוב בענק בשצבע אדום בוהק: "שלי מרטין היא פרוצה חסרת לב!".
שלי מרטין הייתה נערה בת 17, שמאז שזכרה את עצה היה חשוב לה מה אומרים וחושבים עלייה, כשעלתה לתיכון נהפכה מידית ל"מלכת השכבה".
אך מאותו היום שאנה, חברתה הטובה, הסתירה לה היא ידעה כי חייה נהרסו לגמרי!

"טראח.." האקדח נפל מידו של אווין ישר על הרצפה הרטובה והדביקה מדם…
אווין לא האמין למראה עיניו מולו שכבבן אדם מת, שאת חיו אווין, שוכר השלום לקח.
הוא התחיל לרוץ כמו משוגע, לאן? הוא לא ידע הוא פשוט רץ, אנשים עברו על פניו אבל אווין לא עצר הוא דחף אותם והמשיך לרוץ, לנוס על חיו.
אווין גלגר כיום בן 19, כשהיה בן 18 הוא עזב את הבית בטענה שהוא הולך לשנות את העולם, כי נמאס לו מאלימות ומהמלחומות וכי מה שהעולם צריך זה שלום ואווין הולך להביא לו אותו.
הוא מתגורר באוהל מחאה בסנטרל פארק, בחיים הוא לא השתמש באלימות אפילו לא מאח נמלה בטעות, בחיים הוא לא השתמש באלימות עד עכשיו….

ג'ין שצפתה בלי הייתה בשוק, ממצב חברתה אך לא אמרה כלום.
עברו ימים ג'ין שמרה את המראה המחריד לליבה, לי המשיכה לדאוג בעניין משקלה היא הפסיקה לאכול כמעט לגמרי, מידי פעם אם היא הייתה מרגישה על שף עילפון היא הייתה דוחפת לפה חתיכת מלפפון אבל חוץ מזה היא לא אכלה כלום… אף אחד לא שם לב לשיניו חוץ מג'ין, שצפתה בחברתה הטובה נעלמת מיום ליום.
לי מאסי בת 17, נראת טוב לא רזה מידי אבל גם בכלל לא שמנה, בניגוד לחברותיה שעשו כל חייהם "דיאטות", שלא באמת עבדו… לי אכלה כל מה שרצתה ונשארה רזה כמו שהיא, עד עכשיו שמרזה היא נהפכה לשלד….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך