“That’s love” – הקדמה

12/09/2014 804 צפיות 4 תגובות

אגם לוי – בת 17.5 כיתה י"ב. לא הילדה הכי מקובלת בשכבה אבל ילדה שיש לה הרבה חברים וחברות. מאוהבת ברז מאז.. אממ.. מתמיד בערך. היא ורז לומדים באותה כיתה מאז הגן אבל הוא לא כל כך שם לב אליה. הוא חמוד, רגיש, מצחיק, כל מה שהיא מחפשת בבן אדם. אגם היא ילדה ממוצעת. מבנה גוף ממוצע, חיים ממוצעים, ציונים ממוצעים. היא לא יפיפייה כמו הבנות האחרות השיער שלה חום כהה ונוטה לשחור חלק עד כדי כך שלא יכולה לעשות בו תסרוקות כי הן לא מחזיקות מעמד. העיניים הגדולות והחומות שלה הם ממוצעות. כמו שאר החיים שלה. אך האופי שלה עולה על כל יופי חיצוני שנברא. היא הייתה ביישנית אך עם זאת מאוד אמיצה. היא הייתה מופנת אך עם זאת הסתכנה למען חברותיה. היא רק חיכתה שמישהו ישים לב אליה.. יותר נכן, היא חיכתה שרז ישים לב אליה.

רז בן חיים – בן 17.5 כיתה י"ב. הילד המקובל שכל הבנים רוצים להיות חברים שלו וכל הבנות רוצות להיות בנות זוג שלו. הרבה מקנאים בו אך הוא עדיין עוזר להם כשהם צריכים עזרה. רז הוא הנער הכי יפה שאי פעם תראו. שיער חום רוסו שמסודר לבלורית מדויקת כך שאף שערה לא זזה ממקומה. עיניים ירוקות שמעותרות בריסים שחורים וארוכים. יש לו גוף חטוב מאוד וגבוה. בסביבות 1.85. הוא מאוהב. הוא הבין זאת רק לפני כמה ימים. למזלו הוא נוסע עם הנערה שהוא אוהב למחנה ושם יתוודה בפניה. הוא רגיש, מצחיק, שקדן יש לומר אך כל זה לא מפריע לו להיות מקובל כמו כל חבריו האחרים שמצליחים פחות ממנו. הוא ילד טוב. יש לו אחות קטנה בת 15.5 שהוא שומר עליה מכל משמר.

בר בן חיים – בת 15.5 כיתה י'. ילדה מקובלת יחסית לאחרות אך ורק בגלל אחיה הגדול. הרבה מתקרבות אליה כדי להתקרב אליו אך הוא לא שם לב אליהן כי הוא הבטיח לה. הוא הבטיח לה שזה לא יקרה שוב. היא דומה מאוד לרז. גם באופי וגם ביופי. יש לה גוף כמו של דוגמניות. גבוהה 1.75 בעלת מבנה פנים חד. היא בורכה במקומות הנכונים. למרות שהיא מראה שהיא אמיצה היא חיה בפחד תמידי שמה שקרה יחזור על עצמו. אבל יש מי ששומר עליה.

להמשיך..?


תגובות (4)

נשמע מעניין ומסקרן :-) מחכה להמשך ;-)

12/09/2014 19:18

נשמע ממש מעניין, כבר מצפה להמשך.
והיא מציעה לך שאת מציגה כל דמות לרדת באנטר שיהיה יותר קריא וברור, אבל חוץ מזה הסיפור נשמע ממש יפה.
אשתדל לעקוב אחרי הסיפור.

12/09/2014 21:36

    *הייתי מציעה

    12/09/2014 21:37

הסיפור באמת נשמע ממש נחמד, אבל סיפורים טובים לא בנויים רק על קיטצ'יות.
אני מקווה שהסיפור יכלול עוד דברים חוץ מסיפור אהבה..
תמשיכי!!!!!!!!!

12/09/2014 22:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך