שנה טובה

Moon Llight 28/09/2014 640 צפיות 3 תגובות

"עוד תראה עוד תראה,
כמה טוב יהיה,
בשנה בשנה הבאה."
אני היחידה שהשיר הזה מכעיס אותה? למה לראות כמה טוב יהיה בשנה הבאה? למה תמיד לרצות יותר ויותר ויותר? למה לא להסתכל על השנה שהייתה לנו, ולחשוב, איזו שנה נהדרת זאת הייתה.
לי הייתה שנה מעולה, נסעתי גם לפראג וגם לתיאלנד כי הורים גרושים זה מעולה, מצאתי תחביב חדש שגורם לי ממש להתלהב ממשהו שהוא לא לשבת מול המחשב, גיליתי קבוצת חברים קטנה מהסוג שאף פעם לא חשבתי שתהיה לי. נטשתי חברה נוראית ומצאתי כמה הרבה יותר טובות. גיליתי המון אנימות חדשות, כתבתי המון, התחלתי לצייר וחזרתי לנגן, למדתי איזה נחמד זה כשיש לך תיק מלא בכל מה שאתה צריך לקחת לכל מקום, גיליתי את צמת הצד והתחלתי לסרוג, טיפחתי את האובססיה שלי לינשופים ולדובים והתחלתי לריב עם אח שלי פחות וליהנות איתו יותר. התאהבתי ארבע פעמים, מתוכן אחת הייתה אמיתית. התחלתי לקרוא למיי זורו והיא התחילה לקרוא לי פרנקי, החלטתי שאני אוהבת חיבוקים אבל רק כשקר, אמרתי את המשפט 'אולי אני מבולגנת, אבל לפחות אני נקייה' מאות פעמים, גיליתי את החצאיות ואת הגופיות-עם-כובע. חייכתי, התביישתי, חיבקתי, פחדתי, פלרטטי, למדתי, דיברתי, הגנתי, התגנדרתי, התפשרתי, השתגעתי, צחקתי, והכי חשוב: שמחתי.
אני שוכבת עכשיו במיטה שלי, ואני ניהנת מהחיים. למה לחשוב על מה יהיה שנה הבאה? תחשבו עכשיו, תסתכלו עכשיו מסביבכם ותמצאו מראה יפיפה אחד, ואם אין מראה יפיפה, תמצאו ניחוח יפיפה, או צליל או תחושה, זה יכול להיות הקול של המזגן, או המראה של עכביש שטווה רשת בפינת החדר.
תחשבו על הדברים הטובים בחיים שלכם, על כמה אתם אוהבים את ההורים שלכם, כמה אסירי תודה אתם שהם המשפחה שלכם, ולא אנשים רשעים ומרושעים.
ואם אתם לא אסירי תודה על ההורים שלכם, תחשבו על החברים שלכם, שלמרות שהם מעצבנים לפעמים, בסופו של יום, הם שם בשבילכם.
ואם אתם לא אסירי תודה על החברים, תחשבו על משהו אחר. תחשבו על הדברים הנהדרים בחיים שלכם. כי גם כשהעולם חרא, גם כשבבית ספר יש בריונות ובבית יש צעקות, תמיד יש משהו נהדר אחד. אז תחשבו עליו. במקום לפנטז על השנה הבאה, תהיו כאן. תאהבו את האנשים שמסביבכם, תקומו כל יום עם חיוך רק בגלל שאתם יכולים.

אז לכל הקוראים הנאמנים שלי, ספיר, קירסי, הליוס, תס, ריקי, סמג', לכל הקוראים שפשוט ראו את הסיפור הזה באחרונים ושעמם להם, ולכל בן אדם בעולם שאולי קורא את זה ואולי לא, אני מאחלת, באמת ובתמים, שתמצאו את היופי שלכם, את הדברים הנהדרים שלכם, שתהיו נוכחים ושתחייכו רק כי אתם יכולים. שתצחקו מבדיחות טיפשיות ושלא תשנאו יותר מידי, ואם אתם כבר שונאים, אז שלפחות תהנו מזה. אני מאחלת לכולכם, בלי קשר לגיל, מין, צבע, או דעה, שתהיו מסוגלים להסתכל מסביב ולהגיד "אחח, איזו שנה טובה."


תגובות (3)

את יודעת, זה שיר שאמור להיות אירוני בצורה מסוימת. כאילו 'עוד תראה עוד תראה כמה טוב יהיה בשנה בשנה הבאה'. המחבר התכוון שזה יהיה 'טוב, בשנה הבאה.' ואז כל שנה זה יקרה בשנה הבאה.
מי שהלחין את זה פשוט טעה…
הייתי חייב להגיב את זה! 0-0

28/09/2014 13:00

שנה טובה גם לך. חח
את צודקת, שנה שעברה הייתה כיפית מאוד. השנה הכול נראה לי כל כך ארוך… אבל עדיין כיף.

28/09/2014 16:12

שתהיה לך שנה טובה! (באיחור)
אני מסכימה אתך. אני חושבת שהייתה שנה נהדרת. גם אם כל המורדות שבה היו הרבה עליות. (אני לא מתכוונת לפרט)
אני חושבת שזה חשוב תמיד להסתכל קדימה. תמיד לחשוב מה אתה רוצה לשפר בעצמך ולחשוב במה היית רוצה להשתפר, מה אתה רוצה לעשות. בן אדם צריך להתקדם בחיים שלו ובמה שהוא אוהב. זה לא עוזר להיות תקוע במקום.
אז שתהיה לך ולכולנו שנה טובה, שרק נתקדם ונהנה, שנעבור חוויות, שנצחק, שנחייך, שנבכה אם צריך, שלא נפחד ושנתגבר על הפחדים ושנחשוב עוד שנה על מה שהיה ורק נשמח.

01/10/2014 17:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך